Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

Vastaus: Socom: Confrontation

Huvittavaa, miten tuolla on jo USA v. Europe -huone, vaikka peli ei ole täällä vielä edes ilmestynyt. Fuck-sanaa sai kuulla taas kiitettävästi :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Fuck-sanaa sai kuulla taas kiitettävästi :D

Tuosta syystä en typerien jenkkien kans pelaakkaan. Japanissa on paljon lungimpaa porukkaa, tosin siellä tulee useasti vastaan RPG:tä.
Kaikenkaikkiaan, mitä enemmän peliä pelaa, sitä paremmalle se tuntuu. Vielä kun päivittävät ne nykimiset ym pois niin AVOT!!
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Olis vain joka maalle omat lobbyt (Euroopallekin, kun kerran on jo valmiiksi Espanja, Alankomaat yms.). Passulliset huoneet olis loistokeksintö kanssa. Nykimiset pois, leanaaminen nuolinäppäimiin ja scoreboard pitäis olla nopeampi kuten S2:ssa sekä lisäksi siinä pitäis näkyä kokonaistapot.

Nämähän tullaan varmaan tulevissa patcheissa jo korjaamaankin, suurin osa jo ensi patchissa. Noilla mentäis!
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Eilen tuli Confrontation storesta ladattua ja kyllähän se vanhalta socomilta tuntuu ainakin muutaman pelin jälkeen mitä nyt Inkkarin, Rauskun ja Silun kanssa pelattiin. Tuli jopa tappoja ihan kivasti vaikka onkin ollut viime socominpeluusta aikaa. :D

Eli kultti ainakin on linjoilla aina kun ehtii, mahtava meininki. Jonkun kivan klaanin kun vielä löytäisi, tai jos jaksaisi itse perustaa myöhemmin. :) Jenkit tosiaan on vähän tyhmiä, joku klaani alkoi minua ja inkkaria voteemaan pihalle ilman syytä ja sitten hirveä itku ja ihmettely kun ne disapprovattiin itse ulos huoneesta.. :rolleyes:

EDIT: Nyt muuten alan tännekin ihan aktiivisesti kirjoittelemaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation

Luulin et osuuspankin visa electronit ei toimi, mutta äsken tesmailin huvikseni niin pysty laittaan rahaa jenkki tilille. Onko tossa osuuspankki kortilla ostiskelussa joku vaihe mihin se töppää vai mahtaisko toimia. Varmaan tänään tulee tää ladattua sitten jos toimii, ja eikös tämä toimi täysin samalla tavalla kuin ostaisi kaupasta silloin tammikuussa.

Edit: nyt ainakin on lataukses, 2%. ei uskois et tosta enää kusee kun maksutkin menny...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation

Juu, eipä kuse enään ton jälkeen. Patchin joudut vielä lataan pelin jälkeen. Koko löytyy semmoset 473 MB... Itse juuri lataan tätä.

eli nyt on siis tullut uusi päivitys? en ole oikein "kerennyt" tätä pelailemaan, mutta jos vaikka nyt saataisiin ainakin suurin osa näistä bugeista/lageista siistittyä pois, niin kai se olisi sitten vähän pakko uudestaan vähän socomia pyöritellä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Seuraavan päivityksen (v1.30) pitäisi ilmestyä suurpiirteisesti tammikuun toisella viikolla, päivien 5-12 välillä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitäs täällä miinoista puhutaa(tai siitä että niitä ei ole)? Olen vähän nyyppä tässä socomissa, mutta käsittääkseni ainakin viuhkamiinat on käytössä ja näitä olen vähäsen kokeillutkin. Onko tuo, täällä foorumilla kaipailtu "miina" eri kuin viuhkamiina? Ja jos on niin miten se eroaa viuhkasta.

Tuota viuhkaa ei ole juuri tullut hirveästi käytettyä. Testailin vähäsen ja tehos tosi hyvin, nimittäin omiin joukkuetovereihin. Soolopeleissä piti kokoajan huudella mikkiin, että "elä tule tai räjährät"(englanniksi tietenkin). Tästä huolimatta omaa populaa juoksee miinaan enemmän kuin vihua. Varmaan ne vihutkin kuulee sitten sen mikkivaroituksen.

Kunnon tiimi matsissa sovittiin etukäteen miinapaikat ja homma toimi. Silti miinoittelu oli mielestäni tylsää ja tarpeetonta. Snaipperin sai miinoilla suojattua hyvin, mutta jos vihu haluaa tulla jostain isommalla porukalla ja ovat valppaana, ei miinoista ole mihinkään. Tämä viuhka on kyllä ihan random ase, jolla toki voittaa useammin kuin ässäarvalla. Mielestäni ei olisi paha lisä, jos miinoitusta parannettaisiin, että voisi vaikka yhden kadunpätkän miinoittaa niin ettei siitä tule vihut pariin minuuttiin läpi vaikka kuinka yrittäisivät.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitäs täällä miinoista puhutaa(tai siitä että niitä ei ole)? Olen vähän nyyppä tässä socomissa, mutta käsittääkseni ainakin viuhkamiinat on käytössä ja näitä olen vähäsen kokeillutkin. Onko tuo, täällä foorumilla kaipailtu "miina" eri kuin viuhkamiina? Ja jos on niin miten se eroaa viuhkasta.

Tuota viuhkaa ei ole juuri tullut hirveästi käytettyä. Testailin vähäsen ja tehos tosi hyvin, nimittäin omiin joukkuetovereihin. Soolopeleissä piti kokoajan huudella mikkiin, että "elä tule tai räjährät"(englanniksi tietenkin). Tästä huolimatta omaa populaa juoksee miinaan enemmän kuin vihua. Varmaan ne vihutkin kuulee sitten sen mikkivaroituksen.

Kunnon tiimi matsissa sovittiin etukäteen miinapaikat ja homma toimi. Silti miinoittelu oli mielestäni tylsää ja tarpeetonta. Snaipperin sai miinoilla suojattua hyvin, mutta jos vihu haluaa tulla jostain isommalla porukalla ja ovat valppaana, ei miinoista ole mihinkään. Tämä viuhka on kyllä ihan random ase, jolla toki voittaa useammin kuin ässäarvalla. Mielestäni ei olisi paha lisä, jos miinoitusta parannettaisiin, että voisi vaikka yhden kadunpätkän miinoittaa niin ettei siitä tule vihut pariin minuuttiin läpi vaikka kuinka yrittäisivät.
muissa socomeissa on ollu PMN miinoja, ne on vaa iskeny maahan ja jos joku kävelee sen yli se räjähtää itestään :rolleyes: toivottavasti tuosta selostuksesta nyt ees ymmärs jotain
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Minusta trophyt tulevat olemaan tarpeeksi haastavia, eikä niitä tule saamaan kauhean nopeasti. Ne myös toivottavasti vähentävät yleistä nappipohjassa-ammuntatapaa. Turhaa heti tuomita, miten peli tulee ranked servuilla muuttumaan patchin myötä.
Itse en ainakaan hampaat irvessä trophyja tavoittele, niin että se muuttaisi pelityyliäni. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Socomin pitäisi tänään päivittyä versioon 1.30. Lisäksi Sony Europen uuden julkaisuaikataulun mukaan peli saadaan Euroopan Storeen 5. helmikuuta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Eli enää ei mene kuin kuukausi socomin kunnolliseen alkamiseen :)
Welcome Socom.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Socomin pitäisi tänään päivittyä versioon 1.30. Lisäksi Sony Europen uuden julkaisuaikataulun mukaan peli saadaan Euroopan Storeen 5. helmikuuta.

Ei muuta kuin piikkikorot ja verkkosukat jalkaan; horottaminen saa alkaa! :D

Pelaajien tilastot näemmä nollataan ja kaikki alkaa puhtaalta pöydältä. Mikäli tähän päivitykseen luvatut asiat on onnistuneesti tuotu päivänvaloon, aletaan olla sillä tasolla jonka pohjalta olisi jenkkijulkaisu kannattanut tehdä. Nyt joutuvat muutamat sivustot ja lehdet kirjoittamaan jo kolmannen arvostelun pelistä. No, eurooppalaiset saavat tällä kertaa kaiken hopeavadilla valmiina.

Seuraava isompi päivitys saisi olla kaikkien hyvien SOCOM 1 & 2 -mappien uudelleen julkaisu. Takuuvarma hitti.
 
Ylös Bottom