Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Fuck-sanaa sai kuulla taas kiitettävästi
No onhan siellä Espanja, Alankomaat, Saksa ja Ranskakin... Kuhan antavat jenkeille vaan extra aikaa opetella kun eivät muuten Eurooppalaisille pärjääHuvittavaa, miten tuolla on jo USA v. Europe -huone
Edit: nyt ainakin on lataukses, 2%. ei uskois et tosta enää kusee kun maksutkin menny...
Juu, eipä kuse enään ton jälkeen. Patchin joudut vielä lataan pelin jälkeen. Koko löytyy semmoset 473 MB... Itse juuri lataan tätä.
Päivityksen myötä trophyt, mutta hellanjestas mitkä vaatimukset: http://www.ps3trophies.org/game/socom-us-navy-seals-confrontation/trophies/
Hah miten turhia trophyjä
muissa socomeissa on ollu PMN miinoja, ne on vaa iskeny maahan ja jos joku kävelee sen yli se räjähtää itestään toivottavasti tuosta selostuksesta nyt ees ymmärs jotainMitäs täällä miinoista puhutaa(tai siitä että niitä ei ole)? Olen vähän nyyppä tässä socomissa, mutta käsittääkseni ainakin viuhkamiinat on käytössä ja näitä olen vähäsen kokeillutkin. Onko tuo, täällä foorumilla kaipailtu "miina" eri kuin viuhkamiina? Ja jos on niin miten se eroaa viuhkasta.
Tuota viuhkaa ei ole juuri tullut hirveästi käytettyä. Testailin vähäsen ja tehos tosi hyvin, nimittäin omiin joukkuetovereihin. Soolopeleissä piti kokoajan huudella mikkiin, että "elä tule tai räjährät"(englanniksi tietenkin). Tästä huolimatta omaa populaa juoksee miinaan enemmän kuin vihua. Varmaan ne vihutkin kuulee sitten sen mikkivaroituksen.
Kunnon tiimi matsissa sovittiin etukäteen miinapaikat ja homma toimi. Silti miinoittelu oli mielestäni tylsää ja tarpeetonta. Snaipperin sai miinoilla suojattua hyvin, mutta jos vihu haluaa tulla jostain isommalla porukalla ja ovat valppaana, ei miinoista ole mihinkään. Tämä viuhka on kyllä ihan random ase, jolla toki voittaa useammin kuin ässäarvalla. Mielestäni ei olisi paha lisä, jos miinoitusta parannettaisiin, että voisi vaikka yhden kadunpätkän miinoittaa niin ettei siitä tule vihut pariin minuuttiin läpi vaikka kuinka yrittäisivät.
Socomin pitäisi tänään päivittyä versioon 1.30. Lisäksi Sony Europen uuden julkaisuaikataulun mukaan peli saadaan Euroopan Storeen 5. helmikuuta.