Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

Vastaus: Socom: Confrontation

Eipä oo ilmesesti. Kattelin 1.30 uutista, niin aika moni niistäkin on siellä valitellu. Saa nähä lisäävätkö jälikäteen valituksien takia, vai jääkö tuo täysin puuttuvaksi ominaisuudeksi... Taitaa jäädä Pakolla ostamatta peli :(
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Eipä oo ilmesesti. Kattelin 1.30 uutista, niin aika moni niistäkin on siellä valitellu. Saa nähä lisäävätkö jälikäteen valituksien takia, vai jääkö tuo täysin puuttuvaksi ominaisuudeksi... Taitaa jäädä Pakolla ostamatta peli :(

Kannatta odottaa nyt kun Euroopassa peli viivästyy, jospa ne siihen mennessä saisi pelin kuntoon. Itsekin ajattelin pelin ostosta luopua mutta Kornin videoiden katsomisen jälkeen asia onkin uudelleen harkinnassa, tosin ne videot olikin betasta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Kannatta odottaa nyt kun Euroopassa peli viivästyy, jospa ne siihen mennessä saisi pelin kuntoon. Itsekin ajattelin pelin ostosta luopua mutta Kornin videoiden katsomisen jälkeen asia onkin uudelleen harkinnassa, tosin ne videot olikin betasta.
Beta oli vain alkumakua. Koko versiota kohta kuukauden pelannut ja kyllä tämä kaikki mutta ps3 pelit tällä hetkellä voittaa. Ja muutenkin omasta mielestäni loistava peli :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Beta oli vain alkumakua. Koko versiota kohta kuukauden pelannut ja kyllä tämä kaikki mutta ps3 pelit tällä hetkellä voittaa. Ja muutenkin omasta mielestäni loistava peli :p

Agreed, kannattaa todellakin kokeilla. Tämä on sellanen ihastuttava/vihastuttava peli, se on todellakin jo käynyt selväksi että kaikille arvostelijoille ei ainakaan tipu...mut ne onki jenkkejä...onhan se ihan kauheeta kun joutuu sotapelissä ihan tähtään ja ampuu kaikessa rauhassa eikä aina osu toiselta puolelta mappia dessulla silmään kun hiukan sofottaa sinnepäin ja rämpyttää :D (ei osu -> paska peli)

Ihan kevyesti paras räiskintä millään konsolilla tällä hetkellä, olettaen että osaa arvostaa tuota autoaimittomuutta. Oma pelimaku huomioon ottaen räiskintäpeliherruus myös pysyy Socomin nimissä vähintään Armed Assault 2 julkaisuun asti ja mahdollisesti myös sen jälkeen....esim. jos ARMA2 pilataan liimatähtäimellä tms. naurettavuudella, Xboxin Operation Flashpoint: Elite sai aikanaan liimatähtäin tuomion ja se oli sillon armoton pettymys. Vaikka peli muuten oli aivan loistava, niin liimis pilasi kaiken, ei ollu oikein väliä millai ampu...aina osu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Kannatta odottaa nyt kun Euroopassa peli viivästyy, jospa ne siihen mennessä saisi pelin kuntoon. Itsekin ajattelin pelin ostosta luopua mutta Kornin videoiden katsomisen jälkeen asia onkin uudelleen harkinnassa, tosin ne videot olikin betasta.
Korjaan, eka vidi (xRoads) oli betasta, mutta toinen (Friday night rampage) on koko versiosta ja siis viime perjantaina pelailtu.
Tossa linkkii jos ketä kiinnostaa: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=60081
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Aijaa :D
Meikä luuli ettet koske siihen pitkällä tikullakaan kun puhuit mopostormissa siihen malliin.

Perhanan 1.30... Ovat kyllä hitaita tekemään ja testaamaan päivityksiä. Kaiken lisäksi päivityksen pääominaisuudet on sellasia että ne lukee myyntipaketissa, eli niittten ois pitäny olla jo julkasussa. Kestää kestää silti...
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ihan kevyesti paras räiskintä millään konsolilla tällä hetkellä, olettaen että osaa arvostaa tuota autoaimittomuutta.

Edelleen Socom 2. ;)

Mutta tosiaan, toi auto-aim on kyllä aika räkänen juttu. Halohan sen taisi alottaa. Mun mielestä vain Haloon ja Resistanceen sopii niiden health-systeemin ja iskun keston vuoksi, kaikissa muissa se on paha vitsaus. Tai no, Unreal Tournamentissa se oli sopivan pieni ja kuitenkin tarpeellinen konsoleilla, kun peli on sen verran nopea.

Kuvaavaa on, että esim. yksi 1UPin arvostelija haluaa Killzone kakkoseen lisää auto-aimia, vaikka siinä on jo niin paha assisti lonkalta ammuttaessa, että peli on ihan pilalla eikä sitä jaksa pelata. Aim-assistittomuus siis varmasti vaikuttaa monen arvostelijan kohdalla, koska eivät kuitenkaan ole niin hyviä pelaajia tai sitten niillä ei ole niin paljoa aikaa, että jaksaisivat enempää peliä harjoitella. Testaavat, eivät osu minnekään, turhautuvat ja jättävät pelin nurkkaan. Tämä takia kehittäjillä on varmasti nykyään paineita lisätä aim-assist. Suurille massoille ja arvostelijoille assisti on pakollinen. Siksi pitäkin arvostaa Socomin kehittäjiä, niillä oli pokkaa jättää assisti pois. Etenkin CoDin jälkeisessä superliima-maailmassa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Onko miinoista ollut mitään huhuja??

nyt iski kauhee miina ikävä. ja sit ois kiva pelata sujoa. :) mitä tohon autoaimiin tulee nii ihan hanurista se on.. bad company tais olla itelle eka peli missä törmäsin siihe iha onlinessa. ja olin vähä et onko tää ees mahollista? sit lainasin suolalta cod:ia ja voi juma, eihä siitä mitään tahtonu tulla ku tykkäs viel tähtäillä senki jälkee ku oli tähtäin jo liimattu.:rolleyes:

tuntuu et saattaa jäädä killzonetki kaupan hyllyle jos siitä ei tuu kunnon hard core peliä. ja mitä socomiin tulee nii socom 2 on edelleen kuningas, mut kyl tätä confroo hakkaa. kumminki muistuttaa niin paljon "oikeeta" socomia. hyvä peli se on, hiottavaa paljon, mut eiköhän sen 1.30 päivityksen jälkee cyruski ala tätä pelaan?;) ainaki toi kehitystiimi tykkää korjata peliä, aika hitaasti kyllä, mut moniko muistaa kauan zipperillä meni socom 2 ekaan päivitykseen? ite en muista, meni niin kauan. FIRST PERSON!!!! se ois pakko saada, ei tuu puska kämpeistä muuten mitään ku ei yksinkertasesti nää mitään. klaanimatseissa ois tosi nannaa...:p
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Käyttääkö kukaan muu Mark141 perusvarusteena taistelussa? Confrontationin flashbang on todella tehokas toisin kuin aiemmissa socomeissa (kokemusta S1 ja S2).Testasin sitä itseeni enkä nähnyt/kuullut mitään pitkään aikaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Käyttääkö kukaan muu Mark141 perusvarusteena taistelussa? Confrontationin flashbang on todella tehokas toisin kuin aiemmissa socomeissa (kokemusta S1 ja S2).Testasin sitä itseeni enkä nähnyt/kuullut mitään pitkään aikaan.

Ei ole kauhean terveellistä jos pelin flashista menee näkö :D. No jooppa joo, toivottavasti vaikutus kestää kauemmin koska niiden perus idea on hyvä. Muuten eikös tässä pysty liikestä heittää nadea?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Edelleen Socom 2. ;)

Kuvaavaa on, että esim. yksi 1UPin arvostelija haluaa Killzone kakkoseen lisää auto-aimia, vaikka siinä on jo niin paha assisti lonkalta ammuttaessa, että peli on ihan pilalla eikä sitä jaksa pelata. Aim-assistittomuus siis varmasti vaikuttaa monen arvostelijan kohdalla, koska eivät kuitenkaan ole niin hyviä pelaajia tai sitten niillä ei ole niin paljoa aikaa, että jaksaisivat enempää peliä harjoitella. Testaavat, eivät osu minnekään, turhautuvat ja jättävät pelin nurkkaan. Tämä takia kehittäjillä on varmasti nykyään paineita lisätä aim-assist. Suurille massoille ja arvostelijoille assisti on pakollinen. Siksi pitäkin arvostaa Socomin kehittäjiä, niillä oli pokkaa jättää assisti pois. Etenkin CoDin jälkeisessä superliima-maailmassa.

Juurikin näin siinä pääs käymään ja nyt me kärsitään siitä ja loistavia pelejä "raiskataan" liimatähtäimillä tai jollain muulla vastaavalla "aina osuu naamaan sarjalla" systeemillä. (esim. Rainbow konsoliräpellykset)

Muistaakseni ykkös Halossa homma oli vielä lapasessa, mutta "jeesus liikuttaa tähtäintä" moodi tuli kakkoseen...sen jälkeen ollaankin menty sitten todella surulliseen suuntaan. COD4 vielä jotenkin meni, mutta femma oli jo liikaa! Siis periaatteessa riittää, että jätkä näkyy telkkarissa niin sä olet oikeestaan jo ampunutkin sen...sarjalla. Siis voi helvetti sanon minä!

Xbox puolellahan tilanne on ihan kestämätön kun siellä ei ole hajuakaan mistään vastaavasta kuin Socom. Onneks kuitenkin itekin tuli tuota Socomin Betaa aikoinaan kokeiltua (vaikka oletin sen olevan omaan makuun todella huono 3rd person takia)

Sen jälkeen sitten "näin valon" ja pelaan taas onnellisena. Jos räiskintäpelaaminen konsolilla olisi täysin boksin varassa, niin eipä olisi paljon hurraamista. Toinen toistaan pahempaa liimaa kaikki järjestänsä!
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Minusta ainaki hyvä ku ei oo miinoja tuossa menis vielä enemmän kämppimiseks koko peli. Ja tulis niitä omien tappoja ku kaikki ei jaksa kuunnella tai sitten ei muista mihin niitä miinoja on laiteltu :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Minusta ainaki hyvä ku ei oo miinoja tuossa menis vielä enemmän kämppimiseks koko peli. Ja tulis niitä omien tappoja ku kaikki ei jaksa kuunnella tai sitten ei muista mihin niitä miinoja on laiteltu :rolleyes:

Ilman muuta samaa mieltä, ei ihan täysin uppoo mulle mainittu whinetys miinojen puutteesta kun tosiaan sanomattakin selvää, että siitä ei mitään hyvää seuraa (kämppiminen lisääntyisi vielä entisestään)

Ja toinen_vielä_parempi asia on se, että asetta ei voi ladata kun hyppää. Jos jossain pelissä niinkin typerä juttu on joskus ollut (Socom 2 tms OMG parasikinäSocom, josta mä en tiedä mitn) niin todella hyvä juttu, että tämäkin asia on KORJATTU tähän Confroon.

Kaikille jotka kehtaa moisesta jutusta whinettää pitäs lyödä RK62 kätöseen ja antaa komento lähteä syöksyen eteneen ja aina syöksyn aikana vaihdetaan lipas...voin kertoa, että jäis kyllä kovemmiltakin tetsaajilta se lipas vaihtamatta ilmalennon aikana :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ja tulis niitä omien tappoja ku kaikki ei jaksa kuunnella tai sitten ei muista mihin niitä miinoja on laiteltu :rolleyes:
Sehän just oli se miinojen suola. Lisäsi jännitystä peliin kun piti vähän tarkemmin katsoa minne astui. Kämppimiseen ei ainakaan minulla vaikuttanut, mutta siihen kyllä että piti valita toinen reitti jos yksi oli miinoitettu, ja pääsihän niiden yli hyppäämäänkin ainakin ulkotiloissa. Jotkut (lagarit :D) myös juoksivat niiden yli muina miehinä. Miinat tuovat lisää taktisuutta peliin, jonka tarkoitus ei ole olla pelkkä run & gun.
 
Ylös Bottom