Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Ehkäpä sen vanhan Socomin tunnelman saisi kuitenkin vielä esiin, hyvällä Suomiporukalla ulkomaalaisia vastaan? Suomalaisten tasohan on yleisesti ottaen todella hyvä, saatiin monesti nöyryytettyä vastustajia mennen tullen.
Noh en nyt ainakaan Confrontationin suomiporukasta sanoisi mitään hyvää tasollisesti. Kyllähän porukka oli ihan ok tasoa, mutta kun vastaan tuli oikeasti hyviä ulkomaalaisia, niin kyllä oli ärräpäät herkässä. Aiemmissa Socomeissahan taso (mitä nyt serkulla nyyppänä testaillessa koin) oli aika hyvää.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Aiemmissa Socomeissa

En sanonut tarkasti, mutta meinasin siis Socom 2:n aikoja, kun lobbyt olivat vielä olemassa ja Suomalaisia saattoi heilua lähes sadan pelaajan edestä onlinessa yhden illan aikana.

Confrontationia pelasin sen verran vähän, ettei jäänyt oikein kunnollista muistikuvaa.

On muuten vieläkin tallessa muutamia sen ajan parhaiden suomalaisten Socom-pelaajien kuvaamia videoita, melkoista menoa ja rutkasti taitoa. Siiki, Esmoker, Pibe, CyrusQ, Soadi, Philosopher, TuntsaT, Niska, Trollbuster, Shotcows, KoRn, Suomi ja niin edelleen, muutamia mainitakseni. Kaikki kovan luokan pelaajia. Tuli pelattua niin paljon, että nimet jääneet pysyvästi mieleen.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kokeillaas tänään saada linjoille illalla porukkaa. Itse tulen todennäköisesti siinä 21 - 22 välillä, niin sitten.

Miten muistelen, että pysty hakemaankin PSN tunnusta, jolle heittää klaani kutsua. no ehkä olen väärässä, mutta itse pystyn kaverilistalta porukkaa pyytämään mukaan. Natsat löytyvät myös Nisulta, Ellulta, Pibeltä ja muutamilta muiltakin. Ja käsittääkseni natsat omaavat pystyvät ylentämään muitakin.

Mutta kun illalla pääsen paikalle, niin pistän klaani aulan pystyyn. Katsotaan montako saadaan paikalle ja löytyykö yhtä suuri klaani vastustajaksi. Ja perinteistä Socomia tarkoitus pelata, eli kuolleena saa olla aina tovin :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Siiki, Esmoker, Pibe, CyrusQ, Soadi, Philosopher, TuntsaT, Niska, Trollbuster, Shotcows, KoRn, Suomi ja niin edelleen, muutamia mainitakseni. Kaikki kovan luokan pelaajia. Tuli pelattua niin paljon, että nimet jääneet pysyvästi mieleen.

OT: Täytyy kyllä tehdä kunniaa teikäläiselle ja erityisesti Niskalle (v**** Niska ja Blizzard). Tuli voimasanoja käytettyä selkeästi eniten teidän kahden dominoidessa peliä:D DB-tunnuksella pelailin itse tuolloin erityisesti S1:n aikaan.

Toivottavasti tämä uusin nyt onnistuisi, niin päästäisiin samoihin fiiliksiin. Sen verran on alkanut nämä hyperaktiiviset räiminnät jo kyllästyttää, että palaaminen perusteisiin maistuisi erityisen hyvälle!
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

.

On muuten vieläkin tallessa muutamia sen ajan parhaiden suomalaisten Socom-pelaajien kuvaamia videoita, melkoista menoa ja rutkasti taitoa. Siiki, Esmoker, Pibe, CyrusQ, Soadi, Philosopher, TuntsaT, Niska, Trollbuster, Shotcows, KoRn, Suomi ja niin edelleen, muutamia mainitakseni. Kaikki kovan luokan pelaajia. Tuli pelattua niin paljon, että nimet jääneet pysyvästi mieleen.

Woot? Olinko niin kökkö että en jäänyt mieleen :p. No jooppa joo en kyllä mikään paras ollut mutta ainakin pääsin tähdittämään paria Piben videota, tosin uhrina.
Yrittäkääpäs saada Zipperi toteuttaa vanhan ajan lobby systeemi sillä se oli paras.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Olen päässyt kokemaan legendaarisen Socom-sarjan uutukaista ja minulle ensimmäistä Socomia. Pelin tekninen toteutus on huippuluokkaa. Erittäin vähän mitään bugeja ja vain vähän korjattavaa. Tähän ei osa suosituista räiskinnöistä pysty koko elinkaarensa aikana. Private Beta oli julmaa murhaa. Ite olin täysin kujalla ohjauksen ja ampumisen kanssa. Aina tuli paniikissa yritettyä pronettaa R3:sta ym. "pikku" yllätyksiä. :) Servut oli täynnä erittäin taitavia tyyppejä jotka niittasivat kylmästi headshotin kun eteni hiukankin varomattomasti. Plussa jäsenten mukaantulo on sekoittanut mukavasti pakkaa ja kaltaiseni Socom nyyppäkin on päässyt kokemaan onnistumisen iloa.

Olen paljon pelaillu erilaisia räiskintöjä ja yrittänyt aina katsoa avarakatseisesti peliä ja päästä ns. ihon alle. Kyllähän tämä sellaset kiksit antaa ettei mieleen tule kuin R:FOM (eka verkkosotani <3), COD4 ja BFBC2. Jatkoon...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kiinnostaisiko ketään liittyä tuohon cg:n squad liigaan? Tiimimme kaipaisi vielä pari pelaajaa
Tämän hetkinen rosterimme
Fisherman1987 (Suomi)
Viinapiru( HK/ Sultan O)
Undermate

Ottakaa privana vaikka yhteyttä, jos mielenkiinto heräsi
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Noh en nyt ainakaan Confrontationin suomiporukasta sanoisi mitään hyvää tasollisesti.

Oli Confrossakin kovia suomalaisia pelaajia, mutta asia sikseen.

Taas vähän pelaillu enemmän ja kyllä tätä jaksaa varsinkin suomalaisten kanssa pelata. Mikit toimivat välillä miten sattuu, joten aika vaivalloista mikkiä on ylipäätään käyttää, ja se 10 vai 15 sec kun se puhe pysyy päällä pitäisi vaihtaa vanhaan tuttuun push to talk- toimintoon.

Pieniä viilauksia peli siis kaipaa ja toivotaan, että viilaukset ovat julkasuun mennessä tehty, tosin MAGin kohdalla näkyi hyvin tuki peliä kohtaan ja peli saikin monta päivitystä vuoden aikana.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Noh en nyt ainakaan Confrontationin suomiporukasta sanoisi mitään hyvää tasollisesti. Kyllähän porukka oli ihan ok tasoa, mutta kun vastaan tuli oikeasti hyviä ulkomaalaisia, niin kyllä oli ärräpäät herkässä. Aiemmissa Socomeissahan taso (mitä nyt serkulla nyyppänä testaillessa koin) oli aika hyvää.
Tarvii tähän sen verran tarttua että suomiklaanit ovat olleet joka sukassa ainakin Euroopan parhaimmistoa. Confrossa FF heitteli EU klaaneja seinille mennen tullen ja joskus jenkitkin saivat maistaa tappion karvasta kalkkia.

Vähän jotain ontopiciakin; FDO-11 levutettu MOD5 tasolle ja tarvii sanoa että siinä on kova tykki ainakin omaan makuun. Äänenvaimenninta ei valitettavasti löydy ja lippaaseenkin mahtuu vain 20 paukkua mutta muuten täyttä timanttia. Suosittelen kokeilemaan. Kyseessä on siis Insurgenttien/Kapinallisten(?) rynkky.

ps. Onko pelissä muuten lokalisoitu myös äänet, ainakin valikot taitaa saada suomenkielelle?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Joku sano että ois joku konsolifin klaani tehtynä tonne? Onko ja miten siihen pääsee? Mulla on viime vuonna kun olin intissä ja pleikka melkein vuoden kiinni, niin pienentynyt kaverilista sen verran että nyt tuolla en ole törmännyt suomalaisiin kaverilisalla kuin ihan muutamiin? Ja servuilla ihan yksittäisiin suomalaisiin

Lisäilkää OSKUtheSLAYER listalle jos tulee paljon pelattua? Saa kutsua siihen KFIN klaaniinkin. Itte pelannut jo kahden päivän aikana joku 15 tuntia... ja viikonlopun aikana olis tavote vetää nelinkertaseksi tuo :p
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Täältä lähtee kutsuja KFB:hen (konsolifin beta). Voin aloittaa Oskusta, kun sattuu olemaan pleikkakin päällä. Privaa tänne tai pleikan kautta, niin pääsette mukaan. Illalla on tarkoitus kokeilla haasteita muitakin porukoita vastaan, jos ootte pelaamassa.

PSN: Eliminaattori
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Tekis mieli päästä pelailemaan suomalaisten kanssa.
PSN: TheMiklu
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Jokunen timma on nyt tullut betaa tahkottua, ihan hyvä meininki so far. Movelle enimmäkseen yrittäny sohlaa (sharpshooterin kera) ja ihan ok tulosta k/d 0.5 luokkaa ;) Jos olet kaverilistallani ja tahdot klaaniin, ni pistä yv pleikkarilla ja minä laitan puolestani kutsun.

Olen vähintään otettu saamastani varoituksesta :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

2 hahmoskiniä aukeaa @ lvl 40. Spec opseille jonkinsortin viidakkocamo ja insurgenteille hehkeä naissotilas ;)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Klaanikutsut eivät mene nyt perille, en tiedä missä vika. Tällä hetkellä 25 jäsentä, onko kellään tietoa maksimista? Jos tuo olisi syynä... en tosin usko rajan tulleen vastaan.

Laitetaan välillä asiaa pelistäkin, että sainpa viimein silun erääseen ihan kohtalaisen hyvään aseeseen. Hyvänä puolena silu ilmestyi myös kakkostykkiin.

Uplink ja Last Defence, siinä on intensiivisimmät ja omaan makuun parhaat pelimuodot.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Jees no eikai sitten auta, mutta saa lisätä jos betaa tulee paljon pelattua ja listalla on tilaa: OSKUtheSLAYER

Ja joudun vähän mainostamaan toista ketjua kun en tiedä käykö tuota vanhan socomin yhteisöä ketään lukemassa kun viimesin viesti tais olla 2009 tjsp. Mutta jos SOCOM Special Forces on ostoslistalla, ja klaani olisi haussa, niin suosittelen kurkkaamaan tätä linkkiä ;)

http://www.konsolifin.net/bbs/socom-klaanitoiminta/55740-ts-rekryaa.html#post1245473
 
Ylös Bottom