Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]
Eipä tuo kyykkiminen tavoite pohjaisissa pelimuodoissa paljon haittaa, kun on osaavat kaverit mukana.
Kommunikaatiolla ja vaikka pommien purkamisilla se voitto tulee, kun pysytään hengissä - antaa vihujen hävetä nurkassa
Valitettavan hyvin se kyykkiminen toimii kaikissa muodoissa. Tossa betan loppuvaiheilla kun kartat tuli niin tutuiksi, tuli huomattua että A&B Uplinkissäkin näkyy palautuspisteille aivan järjettömän monesta paikkaa, mm. spec opsit näkevät suoraan vasemmalta spawniltaan insurgenttien palautuspaikkaan. Ei muuta kun miinat suojaamaan ja pusikkoon istumaan scope päällä palautuspisteelle.
Muutenkin ~65h jälkeen alkoi vähän puulta maistumaan. Toki osasyynä vain 2 karttaa, mutta joku tästä vaan puuttuu. Liikaa on yritetty antaa jokaiselle jotain. On respawnia, ei respawnia, ukon/aseiden kehitystä, coveria jne jne.
En tiedä montako tyyppiä nyt suututan kun sanon että mielekkäät klaanimatsit tullaan käymään custom ruleseteillä, joista on bannattu räjähteet (pl. kranaatit), sekä cover otettu pois päältä (ja ilmiselvänä classic pelimuoto). Kovin saanu muilta foorumeilta lukea kommenttia että miinat pitäisi sallia, koska niin on aina ennenkin ollut. Homma nyt vaa on niin, että miinat toimivat täysin eri tavalla kuin kakkosessa. Eivät räjähdä omaan/tiimikaverin kosketukseen, jolloin niitä voi rauhassa kylvää
mihin vain, jopa omille kulkureiteille. Oikeastaan pitäisi saada vielä jokin HC Classic modi, jossa objektien "sörkkimistä" ei näe. Nyt on helppo kämppiä lähietäisyydellä ja kun alkaa objektilla joulukuusi vilkkumaan niin käy hakemassa helpon tapon. Kuten aikaisemmissä viesteissä olen todennut, potentiaalia on tässä on kuitenkin rutkasti, mutta niin on myös fixattavaa.
Oman budjetin ja pelikokemukset summaten, tämä on ensimmäinen socom joka jää julkaisussa hyllyyn. Varmaan tulen tämän hommaamaan jos kesätöitä tulee ja peliä on patchattu kokoon, mutta parit ekat viikot/kuukaudet menee ilman meikäläistä.