Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: U.S. Navy Seals

Re: Re: minä nautin =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Samat sanat! Ja toisekseen montako tämän tyylin peliä PS2:lla yleensäkään on. Ei monta. Itselle tulee mieleen Ghost recon ja Conflict desert storm. Ja kyllä Socom ne päihittää mennentullen.
jep...mulla on noi molemmat myös =) muuuuuuutta eivät vedä vertoja tähän. onkos sulla jo adapteri tilattuna?
 
Re: Re: minä nautin =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Ja toisekseen montako tämän tyylin peliä PS2:lla yleensäkään on. Ei monta. Itselle tulee mieleen Ghost recon ja Conflict desert storm. Ja kyllä Socom ne päihittää mennentullen.

Juu, mulla on Ghost Recon PC:llä ja Socom hakkaa senkin ihan kevyesti tosta vaan.
 
lirissä oon...

voi peeerk... kun noita tangoja riittää viimesessä radassa. niillä on varmaan pesä jossain viemärissä??
 
mahtavaa!

nyt on adapteri kiinni ja hyvin pelaa :D muita suomalaisia ei vaan vielä ole tullut tavattua siellä...missähän ne :( saksaa tai espanjaa kun en oikeen jummarra:confused:
 
Re: mahtavaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
nyt on adapteri kiinni ja hyvin pelaa :D muita suomalaisia ei vaan vielä ole tullut tavattua siellä...missähän ne :( saksaa tai espanjaa kun en oikeen jummarra:confused:

Tilasitko sieltä Beta -testihommasta vai jostain muualta ?Meikäläiselle ei oo vielä tullut.
 
Aa, näin sut Patriko tänään :) pelaan itse nimellä Lt. Toro [FI]...

Olisko innokasta porukkaa illalla laittamaan ihan suomi-servo pystyyn? passwordilla pidetään muut ulkona...
 
Re: Re: mahtavaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clansman
Tilasitko sieltä Beta -testihommasta vai jostain muualta ?Meikäläiselle ei oo vielä tullut.
tilasin joo...mutta tilasin muualtakin kun oli niin kova kiire,tuli 2 päivässä tuolta puolenkuun peleistä :D ootko ite katsonu sitä lähetyksen seurantaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Aa, näin sut Patriko tänään :) pelaan itse nimellä Lt. Toro [FI]...

Olisko innokasta porukkaa illalla laittamaan ihan suomi-servo pystyyn? passwordilla pidetään muut ulkona...
mielelläni pelaan muiden suomalaisten kanssa joo...englanti ja ruotsi kyllä menee mutta muut ei :D nyt meen pelaa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
mielelläni pelaan muiden suomalaisten kanssa joo...englanti ja ruotsi kyllä menee mutta muut ei :D nyt meen pelaa ;)
niin ja sitä vartenkin ois ihan kiva vääntää tutulla kielellä kun ois toi suunsoittaminenkin vähän helpompaa.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Mites se mikrofonihomma toimii nettipelis? Pätkiikö puhe ihan kauheesti ja on suttusta?

Se vähän riippuu vastapelaajankin yhteydestä, tuolla hardispuolella puhuttiin että Socom vaatisi 512 kbit/s ja taitaa pitää paikkansa (minulla onneksi tuollainen on). Briteistä tulee kuitenkin ihan ok (paitsi kun brittiläinen teini-ikäinen puhuu aika nopeasti :)), mutta Suomesta erinomaisesti. Eli juuri tuo äänipuoli vaatii sitä kaistaa, muuten ei juurikaan lagaile.
 
Re: Re: Re: mahtavaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
tilasin joo...mutta tilasin muualtakin kun oli niin kova kiire,tuli 2 päivässä tuolta puolenkuun peleistä :D ootko ite katsonu sitä lähetyksen seurantaa?
Oon kattellu niitä lähetyksen seurantasivuja, mutta aina sama vastaus että tietoja ei löydy.:( Mutta kai siä on hirvee ruuhka jos kaikki beta -testiin valitut tilailee niitä samoihin aikoihin..
 
Re: Re: Re: Re: mahtavaa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clansman
Oon kattellu niitä lähetyksen seurantasivuja, mutta aina sama vastaus että tietoja ei löydy.:( Mutta kai siä on hirvee ruuhka jos kaikki beta -testiin valitut tilailee niitä samoihin aikoihin..
onko tietoo kuinka monta valittiin muuten mukaan siihen testiporukkaan?...kai tää nyt kuitenkin oli vaan suomalaisille?
 
On muuten SOCOM online ihan erilaista kuin varsinainen offline-peli. Itse vanhana QuakeWorld konkarina pidän enemmän tuosta onlinesta :D

nimim. hiippailu on tylsää :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
On muuten SOCOM online ihan erilaista kuin varsinainen offline-peli. Itse vanhana QuakeWorld konkarina pidän enemmän tuosta onlinesta

nimim. hiippailu on tylsää :)

Hiippailuhan tuossa juuri on se mukava osa. :) Sääli jos sitä ei porukat online harrasta. :(

nimim. QW, QWTF, AQ2 sekä RQ3 pelaaja (kahta viimeistä edelleen aktiivisesti).
 
Ylös Bottom