Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: U.S. Navy Seals

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Jonkin verran ensimmäistä tehtävää olen nyt testaillut ja oikein hyvältä menolta vaikuttaa. Välillä mikrofoni tuppaa vaan kuulemaan ihan omiaan.

Kun vaikkapa komennan "Able", "Deploy", "Bang" niin peli saattaa ymmärtää että "Able", "Deploy", "Frag". auts :) ja kranaatti väärään paikkaan. Komennot tuleekin yleensä naputeltua valikosta.

n00b! Et vaan osaa lausua! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
n00b! Et vaan osaa lausua! :D

Kyllä lausuminen onnistuu (Frag="fräg" ja Bang="bäng"), mutta hoksasin äsken että pitää käyttää suurempaa äänenvoimakkuutta ja karjua mikrofoniin niin johan menevät käskyt perille :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Kyllä lausuminen onnistuu (Frag="fräg" ja Bang="bäng"), mutta hoksasin äsken että pitää käyttää suurempaa äänenvoimakkuutta ja karjua mikrofoniin niin johan menevät käskyt perille :)
Hehe, voi vähän perheenjäsenet tai naapurit ihmetellä, kun karjuu täysiä Socomin käskyjä mikrofoniin. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu kyllä on hyvä peli... Ooon jo kolmannessa tehtävässä heilumassa siellä jossain thaimaassa.. Käskyjäkin on ihan kiva jaella, mutta joskus ne saattavast mennä väärin kun jos vaikka vahingossa mikrofoni koskee johonkin vaikka esim. paitaan, silloin kul olet antamas käskyä, niin peli saatta heittää jonkun ihän väärän komennon...
Ja kyllähän nuo käskytkin jäävät mieleen, ainakin ne tärkeimmät kuten,Follow, Hold position sekä Ambush ja Fire at will...

Tietääkös joku että missä siellä pleikkarin sivuilla on on se kohta jonne voi syöttää tuon tuntolaatan koodin?
 
ylhäällä on rekisteröinti nappi ja sit ku on rekisteröityny niin voi ilmoittautua testaaja hakuun.

"-sinulla on voimassa oleva luotto- tai pankkikortti (MasterCard tai Visa) "
mitäs mahtaa tämä kohta tarkoittaa?, luotto- ja pankkikortti on hieman eri asia, ja nuo molemmat esimerkit edustaa vain toista, ellei sitten Visa Electronia lasketa mukaan.
 
PS2 Verkkopeli rekisteröityminen

No eipä kyllä paljoa auttanut vaikka osti pelin ja kävin täyttämässä tuon rekisteröinti kaavakkeen.

Ei nimittäin toiminut tuo 'rekisteröinti' ainakaan mulla.

Tarkennuksena, niin varsinainen rekisteröityminen ko. saitille toimii, mutta kun yrittää lähettää tuota ilmoittaudun verkkopelaaja hakuun niin olikohan se toinen kaavake joka menee jumiin. (Kun painaa lähetä nappia, niin ruudulle pompsahtaa takaisin viimeisin vastaus sivu vastauksien kera)


-Teme
:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toi mikrofonisysteemi on aika härö laite. Siis tuleeko se ei-kuuloke korvan homma siihen vähän korvan päälle, ikään kuin korvalehden taakse? :)
Miettiny sitä täs jo hetken et miten se toimii, noin kai?
 
Re: PS2 Verkkopeli rekisteröityminen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teme
Ei nimittäin toiminut tuo 'rekisteröinti' ainakaan mulla.

ei toimi ei .. eilen päivälle se siirtyi jo ensimmäisestä ruudusta takaisin profiiliin eli vähän ovat saaneet sitä korjattua. Ehkä ens viikolla ne sitten saa sen loppuun asti toimimaan.

Onko tuolla pleikkarin sivuilla edes mitään palautelaatikkoa? Vois pommittaa niitä tuolla vialla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Toi mikrofonisysteemi on aika härö laite. Siis tuleeko se ei-kuuloke korvan homma siihen vähän korvan päälle, ikään kuin korvalehden taakse? :)
Miettiny sitä täs jo hetken et miten se toimii, noin kai?
No ei sitä ainakaan korvan päälle laiteta :), ennemminkin yläpuolelle.

Minäkin ihmettelin hetken aikaa tuolla Nordisk Filmin kauppiastilaisuudessa ollessamme, että: "mitenkäs tässä SOCOMissa on näin pienet kuulokkeet, kun ei päähän mahdu...", kunnes huomasin, ettei sillä toisella puolella edes kuulokeosaa ole. Tärkeintä taitaa olla se, että headset pysyy tukevasti päässä. Eihän se sodassa ole niin tarkkaa miltä näyttää, katsos...
 
Pelaajan arvostelu pisti veden kielelle.Taidan sittenkin ostaa.Mutta paljonkohan toi maksaa kun itse en ainakaan aio pulittaa jotain 90e pelistä ja jostain mölinälaitteesta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Pelaajan arvostelu pisti veden kielelle.Taidan sittenkin ostaa.Mutta paljonkohan toi maksaa kun itse en ainakaan aio pulittaa jotain 90e pelistä ja jostain mölinälaitteesta
69 euroa konsolinetissä.
 
Mä oon vähän miettiny, että kumpi kannattaa ostaa SOCOM 1 vai 2 ku siitä 2:sta on ollu jo puhetta niin paljon, että ois tulossa pian kans, vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mä oon vähän miettiny, että kumpi kannattaa ostaa SOCOM 1 vai 2 ku siitä 2:sta on ollu jo puhetta niin paljon, että ois tulossa pian kans, vai?

SOCOM kakkonen ilmestyy Pohjois-Amerikassa tämän vuoden marraskuussa. Euroopan-päivämäärästä ei ole tietoa.
 
mistä,mistä!!!???

saako sitä nettiadapteria jo jostain ja millä hinnalla?...huomenna ostan ko. pelin ja ois mukava tietää esim. onko sama laite missä tahansa euroopassa?
 
Re: mistä,mistä!!!???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan patriko
saako sitä nettiadapteria jo jostain ja millä hinnalla?...huomenna ostan ko. pelin ja ois mukava tietää esim. onko sama laite missä tahansa euroopassa?

http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=111516
Esim siinä

edit: tossa sanotaan että "PAL: Will play on UK Playstation2 only"
Onko muka olemassa erilaisia PAL versioita jotka toimis vaan eri maissa?
 
Re: Re: mistä,mistä!!!???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
edit: tossa sanotaan että "PAL: Will play on UK Playstation2 only"
Onko muka olemassa erilaisia PAL versioita jotka toimis vaan eri maissa?

Ensinnäkin nettiadapterilla ei ole mitään yhteyttä televisioformaattiin. Toiseksi brittimallinen PlayStation 2 on sama kuin Suomessa myytävä eli myös pelit ja lisälaitteet ovat yhteensopivia.
 
Re: Re: Re: mistä,mistä!!!???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Ensinnäkin nettiadapterilla ei ole mitään yhteyttä televisioformaattiin. Toiseksi brittimallinen PlayStation 2 on sama kuin Suomessa myytävä eli myös pelit ja lisälaitteet ovat yhteensopivia.

Niin mut tossa oli toi "PAL:" , eli ikään kuin sen PALin takia se ei toimis kuin UK:ssa. Kyl mä suunnilleen tiedän nää ntsc ja pal jutut, sen takia toi hämäskin :)
 
Re: Re: Re: Re: mistä,mistä!!!???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Niin mut tossa oli toi "PAL:" , eli ikään kuin sen PALin takia se ei toimis kuin UK:ssa. Kyl mä suunnilleen tiedän nää ntsc ja pal jutut, sen takia toi hämäskin :)

Siinä on se "toimii vain brittilaitteilla" siksi, etteivät tyhmät jenkit ja muut ulkomaanelävät tilaisi väärän regionin kamaa. Suomalaistenhan ei tarvi tuosta välittää.
 
Ylös Bottom