Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sony aikaistaa PS3 julkaisua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer
Siis kokojutun pointti oli, että älkää juuri eläkö siellä mikä-mikä maassa. Koko konsolimaailma on täynnä samaa sontaa. Kaikki elävät tulevaisuudessa. XBox muka räjäyttää pankin, PS2 muka näyttää oikeat tehonsa vasta vuoden-kahden päästä. Paskanmarjat. PS2 pelit eivät tule enää radikaalisti kehittymään. Kehittymään kyllä, mutta eivät varmasti yhtä paljon kuin PSonen aikoina, jolloin kilpailu ei juuri ollut niin kovaa, ja jolloin 3D oli uusi juttu. Antaa grafiikan kehittyä, mutta mullistuksia ei varmasti ole luvassa, GT3 antaa jo varmasti kuvan mihin PS2 pystyy ja mihin ei. Olkoonsa sitten uudessa turismossa vaikka vielä hienommat grafiikat, mutta ei ainakaan paljon hienommat. XBox ja NGC ovat tehokkaampia konsoleita, ja sille ei mahda mitään, vaikka kuinka yrittäisi puhua vastaan.

Meaning what? Omistan PS2:sen. NGC ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta XBox kiinnostaa. Sekö on syntini? Kerron, että eivät PS2 pelit kehity tästä enää mullistavasti ja saan haukut niskaani?

Olisi mukava tietää, että mikä selvänäkijä olet, kun: "kerron, että PS2 pelit eivät kehity enää mullistavasti". Ja kun sanot, että koko peliteollisuus on sontaa... No, eipä tuohon argumenttiin kyllä oikein mitään voi sanoa, on se sellainen älynväläys.
Tottakai uusia koneita mainostetaan, jotta niitä ostetaan, jotta konsoli- ja peliteollisuus kehittyvät. Et sinäkään pelaisi PS2:lla, jos PSX olisi flopannut. En kritisoi sinua siitä, että kritisoit PS2:ta, vaan siitä, että kritiikkisi ei ole perusteltua.
 
Hei Petteri vaikka oletkin Nintendo-Fani, niin voisit silti olla hiukan objektiivisempi. Eivätkö pelit kuitenkin ole tärkeimpiä? Kummallekin koneelle(PSX & N64) tuli monta hyvää peliä, joten miksi on pakko kokoajan haukkua pleikkaria ja sen pelejä? Pleikkari vei mielestäni pelibisnestä kuitenkin parempaan suuntaan, ja vaikka itsekin olen ollut Nintendo-mies jo pienestä lapsesta asti, olen kuitenkin saanut yhtä hyviä pelikokemuksia myös pleikkari-peleistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hei Petteri vaikka oletkin Nintendo-Fani, niin voisit silti olla hiukan objektiivisempi. Eivätkö pelit kuitenkin ole tärkeimpiä? Kummallekin koneelle(PSX & N64) tuli monta hyvää peliä, joten miksi on pakko kokoajan haukkua pleikkaria ja sen pelejä? Pleikkari vei mielestäni pelibisnestä kuitenkin parempaan suuntaan, ja vaikka itsekin olen ollut Nintendo-mies jo pienestä lapsesta asti, olen kuitenkin saanut yhtä hyviä pelikokemuksia myös pleikkari-peleistä.
Mulla ei oikeasti ole hirveesti hyviä kokemuksia Pleikkaripeleistä. Olen pelannut melkein kaikkia "hittejä", mutta jos summaisin ton Pleikkarikauteni yhteen niin varmaan pelit jotka on jotenkin liikuttanut olisivat Marvel Super Heroes, Resident Evil ja toi Castlevania... siinä ne. Ehkä olen jotenkin tunnevammainen, mutta pleikkarikausi taisi olla mulle vähän niin kuin keskiaika ja nyt olemme matkalla kohti renesanssia...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Olisi mukava tietää, että mikä selvänäkijä olet, kun: "kerron, että PS2 pelit eivät kehity enää mullistavasti". Ja kun sanot, että koko peliteollisuus on sontaa... No, eipä tuohon argumenttiin kyllä oikein mitään voi sanoa, on se sellainen älynväläys.
Tottakai uusia koneita mainostetaan, jotta niitä ostetaan, jotta konsoli- ja peliteollisuus kehittyvät. Et sinäkään pelaisi PS2:lla, jos PSX olisi flopannut. En kritisoi sinua siitä, että kritisoit PS2:ta, vaan siitä, että kritiikkisi ei ole perusteltua.


Juttuni perustuu pitkälti ajatukseen, että viedään maa pois alta väitteiltä kuten Solid Snaken väite, että PS2 pelit käyttävät vasta 20% tehoista. Paskanmarjat.

Ihan lyhyesti: En usko, että PS2 pelit tulevat enää tästä mullistumaan, eivätkä muuten tule. Katsokaa GT3:sta ja näette koneen suorituskyvyn. Parantukoot sitten grafiikat, mutta XBoxin ja NGC:n tasolle ei tulla pääsemään. On vain ajankysymys milloin PC:kin menee ohi, tai milloin on mennyt, riippuen mielipiteestä (korkea reso vai paljon polygoneja).

Kylmä fakta on, että PS2 on tämänhetken konsoleista se heikoin, eikä mikään ihmemylly, mitä sony antoi ymmärtää. Tai ihmemylly ainakaan nykystandartejen mukaan.

En siis kritisoi PS2:sta, väärin olet ymmärtänyt. Yritän vain selittää, että pelatkaa tässä päivässä, älkää antako jatkuvasti noita PS2 rokkaa maailman kolmen vuoden päästä väitteitä. Niitä annettiin jo ennen koneen julkaisua, sen julkaisussa ja kauan sen jälkeenkin. Koko pelimaailmassa ollaan aina odottamassa tulevaisuutta, ensin koneiden julkaisua sitten kamppailua ja sitten voittavan koneen tulevia huippupelejä. Milloin te kerkiätte pelata?
 
Tulisi nyt jo ne pari puuttuvaa lenkkiä, niin ei tarvitsisi tätäkään vertailua suureen tuntemattomaan enää jatkaa. Toinenhan niistä (vai kumpikin) on jo suuressa maailmassa julkaistu. Onko jotain osoitetta, mistä näkisi minkälaisia määriä PS2:set ja xboxit myyvät näinä päivinä. Siitähän olisi helppo verrata suosiota ja ennustaa tulevaa aivan Uri Gellerinä, lusikat solmussa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Nintendon Tony Hawk oli käännös psone pelistä, kun peli oli alunperin suunniteltu muulle kuin n64selle oli kääntäminen vaikeaa jos se olisi tehty aivan tyhjältä pohjalta uudestaan olisi lopputulos ollut aivan erilainen... N64 ei pääse oikeuksiinsa kuin peleissä, jotka ovat vartavasten sille suunniteltuja, mutta ne ovatkin sitten hienoja...:)

kuusneloseen on vaikea tehdä pelejä. Lisäksi CD:lle mahtuu enemmän tavaraa kuin kasetille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer



Juttuni perustuu pitkälti ajatukseen, että viedään maa pois alta väitteiltä kuten Solid Snaken väite, että PS2 pelit käyttävät vasta 20% tehoista. Paskanmarjat.

Ihan lyhyesti: En usko, että PS2 pelit tulevat enää tästä mullistumaan, eivätkä muuten tule. Katsokaa GT3:sta ja näette koneen suorituskyvyn. Parantukoot sitten grafiikat, mutta XBoxin ja NGC:n tasolle ei tulla pääsemään. On vain ajankysymys milloin PC:kin menee ohi, tai milloin on mennyt, riippuen mielipiteestä (korkea reso vai paljon polygoneja).

Kylmä fakta on, että PS2 on tämänhetken konsoleista se heikoin, eikä mikään ihmemylly, mitä sony antoi ymmärtää. Tai ihmemylly ainakaan nykystandartejen mukaan.

En siis kritisoi PS2:sta, väärin olet ymmärtänyt. Yritän vain selittää, että pelatkaa tässä päivässä, älkää antako jatkuvasti noita PS2 rokkaa maailman kolmen vuoden päästä väitteitä. Niitä annettiin jo ennen koneen julkaisua, sen julkaisussa ja kauan sen jälkeenkin. Koko pelimaailmassa ollaan aina odottamassa tulevaisuutta, ensin koneiden julkaisua sitten kamppailua ja sitten voittavan koneen tulevia huippupelejä. Milloin te kerkiätte pelata?

Kyllä ne vielä tästä kehittyvät ja reilusti, ellei kansa sitä ennen ehdi ostaa Nintendon konsolia. Jos PS2 pysyy konsoli kuninkaana, voit olla varma siitä että pelit tulevat kehittymään todella paljon. En väitä että PS2 olisi markkinoiden tehokkain konsoli, mutta tehokas se joka tapauksessa on ja jos kansa sitä haluaa ostaa jatkossakin, pelien kehittäjät keskittyvät tekemään sille pelejä entistä enemmän. Niin ne pelit kehittyvät, tiedoksi vaan. PS2 on ottanut ensimmäisen askeleen. On toinen juttu milloin se ottaa toisen ja kolmannen askeleen. Se riippuu ostajista...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Jos PS2 pysyy konsoli kuninkaana, voit olla varma siitä että pelit tulevat kehittymään todella paljon.

PS2 ei ole ole mikään konsolikuningas, eikä koskaan tule olemaan...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri


PS2 ei ole ole mikään konsolikuningas, eikä koskaan tule olemaan...:)


Myynnin perusteella ainakin on (ei historia konsoleita mukaan, kiitos). Ja kansahan ei tunnetusti osta paskaa? ;-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri


PS2 ei ole ole mikään konsolikuningas, eikä koskaan tule olemaan...:)

muotoillaanpas lause uudelleen: PS2 on konsolikuningas ja tulee aina olemaan... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri


PS2 ei ole ole mikään konsolikuningas, eikä koskaan tule olemaan...:)

Hmm Petteri, mielenkiintoista, PS2 on myynyt 20 miljoonaa, Dreamcast myi jotain oiskohan 8 miljonaa(saattaa olla nykyään enemmänkin). Kyllä Xboxilla ja Gamecubella on aika homma ottaa tuo 20 miljoonaa kiinni! Mutta ei mahdotonta tietenkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri


PS2 ei ole ole mikään konsolikuningas, eikä koskaan tule olemaan...:)

PS2 vaikutti kaikkein parhaimmalta vaihtoehdolta GameWorldis. Eniten pelei, parhaat pelit yms yms. Voisin jatkaa listaa vielä pitkään mutta en tee sitä. Mikäs uusista superkonsoleista hakkaa PS2:n jos saan kysyy? X-Box? Tuskin. Halo vaikutti hyvältä, mutta ainakin tässä vaiheessa grafiikka on ihan samaa tasoa PS2:n kanssa. Saman pelin voisi tehdä PS2:llekin. Gamecube? Näyttää ihan hyvältä, mutta pelejä on naurettavan vähän. PS2 on siis tällä hetkellä konsoli kuninga. Siitä ei pääse mihinkään. Parin vuoden päästä tilanne voi olla toinen. Tai sitten ei, sen näkee sitten, mutta eletään tätä hetkeä. Elä sinäkin välillä....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Hmm Petteri, mielenkiintoista, PS2 on myynyt 20 miljoonaa, Dreamcast myi jotain oiskohan 8 miljonaa(saattaa olla nykyään enemmänkin). Kyllä Xboxilla ja Gamecubella on aika homma ottaa tuo 20 miljoonaa kiinni! Mutta ei mahdotonta tietenkään.
No mulla on tapana rankata konsolit järjestykseen pelien eikä myyntilukujen perusteella, mutta tämähän on vain mielipide... eli en mä esim. mitään musiikkiyhtyeitäkään rupee rankkaamaan niiden listasijoitusten perusteella..., mutta toisaalta jokainen tavallaan, eli jos sun mielestä PS2 on parempi kuin esim. Dreamcast niin kyllä mä uskon, että olet sitä mieltä.., mutta mulle pelit määrää sijoituksen joten PS2 ei (siis mun mielestä) ole lähelläkään esim. Dreamcastiä. Ja mitä Xboxiin ja Gamecubeen tulee niin kyllähän noi Gamecuben pelit näyttävät aika paljon houkuttelevimmilta kuin PS2sen, mutta toisaalta en ole niitä vielä tarpeeksi päässyt pelamaan. Xbox ei kiinnosta joten en viitti kommentoida (suuttuisitte kumminkin).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

No mulla on tapana rankata konsolit järjestykseen pelien eikä myyntilukujen perusteella, mutta tämähän on vain mielipide... eli en mä esim. mitään musiikkiyhtyeitäkään rupee rankkaamaan niiden listasijoitusten perusteella..., mutta toisaalta jokainen tavallaan, eli jos sun mielestä PS2 on parempi kuin esim. Dreamcast niin kyllä mä uskon, että olet sitä mieltä.., mutta mulle pelit määrää sijoituksen joten PS2 ei (siis mun mielestä) ole lähelläkään esim. Dreamcastiä. Ja mitä Xboxiin ja Gamecubeen tulee niin kyllähän noi Gamecuben pelit näyttävät aika paljon houkuttelevimmilta kuin PS2sen, mutta toisaalta en ole niitä vielä tarpeeksi päässyt pelamaan. Xbox ei kiinnosta joten en viitti kommentoida (suuttuisitte kumminkin).

Eikös nää Dreamcastin pelit tuu PS2:lle myös. Jotkut niist ainaki... PS2:lle saa parempii pelei ja enemmän ku Dreamcastille. Se on myös tehokkaampi ja paremman näköinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Eikös nää Dreamcastin pelit tuu PS2:lle myös. Jotkut niist ainaki...
Ei kyllä Dceen parhaat pelit tule ainakaan lähiaikoina PS2selle ja muutenkin toi tulevaisuuden haikailu on vähän... hassua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
PS2:lle saa parempii pelei
Esim??? Ei ole tullut vielä vastaan...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Se on myös tehokkaampi
Teoreettisesti kyllä, mutta onko tehoja käytetty, ei. Eli kuka välittää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
paremman näköinen.
PS2han on halpa kopio...:)
ps. katso toi osoite:
http://www.hchistory.de/hc_show_comp.php3?suche=microbox
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Ei kyllä Dceen parhaat pelit tule ainakaan lähiaikoina PS2selle ja muutenkin toi tulevaisuuden haikailu on vähän... hassua.


Esim??? Ei ole tullut vielä vastaan...:)


Teoreettisesti kyllä, mutta onko tehoja käytetty, ei. Eli kuka välittää?


PS2han on halpa kopio...:)
ps. katso toi osoite:
http://www.hchistory.de/hc_show_comp.php3?suche=microbox

No ohhoh! Silti se on paremman näköinen vaikka kopio onkin. Silti aika hieno sivu oli. Microbox. Olisipa tekstitys englanniksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Mikäs uusista superkonsoleista hakkaa PS2:n jos saan kysyy? X-Box? Tuskin. Halo vaikutti hyvältä, mutta ainakin tässä vaiheessa grafiikka on ihan samaa tasoa PS2:n kanssa. Saman pelin voisi tehdä PS2:llekin.

Aika hankkia silmälasit? ;) PS2 on hyvä ja tehokas pelikone mutta Halon grafiikkoja tuskin jaksaisi pyörittää. Mutta mitäs sitten, ei ne PS2:sen grafiikat nyt sentään mitään tikku-ukkoja ole. Mulle riittää aivan hyvin vaikka X-Box onkin ostoslistalla.
 
Ylös Bottom