Vastaus: Special Events
Pelistä enää jäljellä 4 endurancea ja Vettel Challengen Suzuka. On kyllä sanottava että aivan helvetin vaikea tuo suzuka, nyrppä ja etenkin monza meni suhteellisen kivuttomasti kullalle, mutta suzukaa en millään jaksa jauhaa niin paljon että saisin tuon vaadittavan 2.10. Padilla on pakko ajaa, kun pedaalit hajosivat jo gt5 alkuvaiheessa, ja padillakin ajan tateilla koska en vaan pysty noilla ps3 liipaisimilla ajamaan. Tässä Suzukassa tuntuu että olisi helvetisti parempi ajaa ratilla, koska oikeasti on tuskaa saada 2 täydellistä kierrosta tateilla. Oma aika on 2.11.1 tähän mennessä ja kyllä tuntuu kauhealta että joku 1.1s pitäisi saada tuosta pois.
Monzaa pelasin n. 1h, nyrppää 4-5h ja tätä pelannut jonkun 3-4h. En ymmärrä miten tätä jaksaa kymmeniä tunteja treenata että saisi ajan alas, johtuen että autohan on ihan perseestä. Ajettavuudessa ei ole mitään tosielämämää vastaavaa, vaan joutuu ihan erilaisella tyylillä ajaa kuin oikeasti tai pelin muilla autoilla.
Tuntuu että pitää vaan jättää jarrutus viimetinkaan, "slaidata" oikein ja toivoa että osuu jarrutuspaikat kohdalleen ja ei hidasta vauhtia liikaa. Karmean tarkkaa hommaa saada mutkavauhdit kohdalleen tällaisilla slaidi jarrutuksilla. Olen huomannut että abs 5:lla, ja muut poissa paitsi tuo skid hommeli on nopein, mutta onko joku muu asetus erilaisella ajotyylillä kenties helpompi saavuttaa tarvittava aika?
Uskon että tämänkin kyllä pääsee joskus läpi, mutta ei voi tarpeeksi painottaa kuinka tämä vettel challenge on arsesta padilla ja tateilla pelatessa. Ja en, en opettele pelaamaan ps3 liipaisimilla, edes niillä lisäkikkareilla minusta tuntuma ei ole riittävän hyvä että autopelejä voi pelata. Boxilla onnistuu mainiosti vastaavasti taas.
.. Ja kullallehan on pakko saada, ennemmin tai myöhemmin pelin kaikki kullat ovat minun, ja nuo endurancet kysyvät vain persettä, ei niinkään taitoa
Pelistä enää jäljellä 4 endurancea ja Vettel Challengen Suzuka. On kyllä sanottava että aivan helvetin vaikea tuo suzuka, nyrppä ja etenkin monza meni suhteellisen kivuttomasti kullalle, mutta suzukaa en millään jaksa jauhaa niin paljon että saisin tuon vaadittavan 2.10. Padilla on pakko ajaa, kun pedaalit hajosivat jo gt5 alkuvaiheessa, ja padillakin ajan tateilla koska en vaan pysty noilla ps3 liipaisimilla ajamaan. Tässä Suzukassa tuntuu että olisi helvetisti parempi ajaa ratilla, koska oikeasti on tuskaa saada 2 täydellistä kierrosta tateilla. Oma aika on 2.11.1 tähän mennessä ja kyllä tuntuu kauhealta että joku 1.1s pitäisi saada tuosta pois.
Monzaa pelasin n. 1h, nyrppää 4-5h ja tätä pelannut jonkun 3-4h. En ymmärrä miten tätä jaksaa kymmeniä tunteja treenata että saisi ajan alas, johtuen että autohan on ihan perseestä. Ajettavuudessa ei ole mitään tosielämämää vastaavaa, vaan joutuu ihan erilaisella tyylillä ajaa kuin oikeasti tai pelin muilla autoilla.
Tuntuu että pitää vaan jättää jarrutus viimetinkaan, "slaidata" oikein ja toivoa että osuu jarrutuspaikat kohdalleen ja ei hidasta vauhtia liikaa. Karmean tarkkaa hommaa saada mutkavauhdit kohdalleen tällaisilla slaidi jarrutuksilla. Olen huomannut että abs 5:lla, ja muut poissa paitsi tuo skid hommeli on nopein, mutta onko joku muu asetus erilaisella ajotyylillä kenties helpompi saavuttaa tarvittava aika?
Uskon että tämänkin kyllä pääsee joskus läpi, mutta ei voi tarpeeksi painottaa kuinka tämä vettel challenge on arsesta padilla ja tateilla pelatessa. Ja en, en opettele pelaamaan ps3 liipaisimilla, edes niillä lisäkikkareilla minusta tuntuma ei ole riittävän hyvä että autopelejä voi pelata. Boxilla onnistuu mainiosti vastaavasti taas.
.. Ja kullallehan on pakko saada, ennemmin tai myöhemmin pelin kaikki kullat ovat minun, ja nuo endurancet kysyvät vain persettä, ei niinkään taitoa