Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Special Events

Vastaus: Special Events

Millä autolla? itsellä nuo ei meinaa sujua sitten millään :mad:

Impreza Sedan oliko -05 vai 04. Kuitenkin löytyy sieltä Dielershipistä. Vetosuhde 50/50, jotakin viritystä siihen rajaan asti ja ihan kaikki avut ABS:ää myöten pois.

Joo kyllä nuo Loebin challenget on haastavempia. Eka niistä toisella yrityksellä kullalle. Muita en vielä koittanut. Täytyy huomenna kokeilla.
 
Vastaus: Special Events

Noniin joulu takana ja pääs taas ajeleen. Ja menihän ne molemmat loebin rallikisat läpi kun käytin päällä sitä skid recovery forcea :eek: Eli se ei autoa päästäny mutkissa ollenkaan luisuun ja esti ainakin vähän sutimista mutkasta lähtiessä, aivan kuten Fibanacci ohjeisti aiemmin. Nyt täytyy vain kokeilla vielä kerran ilman mitään apuja ja neliveto 50/50 säädettynä. Meinaa vain olla tuon dfpgt:n jarru vähän liian herkkä, jos on abs nollilla. Meinaa mutkiin tulla renkaat suttina :rolleyes: kun ei muista maltilla sitä painella kun on mutkassa liikaa vauhtia...
 
Vastaus: Special Events

Millä autolla? itsellä nuo ei meinaa sujua sitten millään :mad:

Omat autot
Beginner: 245 heppanen Celica ei pärjännyt millään, mutta 241 heppanen Lotus Elise Racing modificationeilla oli ihan ylivoimainen (Real driving simulator, rallia Lotuksella:rolleyes:)
se keskimmäinen: Joku käytetty Subaru Impreza
Vaikein: Viritetty Subaru impreza ralliohjus ilman luistonestoa.


Kaikis kisois sain jopa edessä ajavat ohitettuu radalla
 
Vastaus: Special Events

Kiitoksia noista vihjeistä. Pitääkin tuo lotus sitten varmaan käydä hankkimassa, vaikka koko auto ei voisikaan vähempää kiinnostaa, mutta saapahan sitten yhden a-specin puolella olevan kisankin ajettua, kun on jäänyt roikkumaan sinne alkuun :)
 
Vastaus: Special Events

Audi Quattro (palkinnoksi saatu olikohan joku 1980') hoisi myös noi alkupuolen rallit ilman mitään vaikeuksia. "Vaikeampiin" (lue pidempiin ja sitä kautta ärsyttävämpiin) ralleihin myös palkinnoksi saatu Lancia Delta HF Integrale. Kaikki mennyt ekalla yrityksellä kirkkaasti läpi. Muistaa vaan tosiaan että skid recovery on ja kaikki muut off. Myös kandee säätää vetosuhde 50:50
 
Vastaus: Special Events

Perhana tuo seasonal eventtien Focus ST-haaste on hankala. Kakkoseks pääsen, mutta kärki voittaa mut jollain 17 sekunnilla :(

Jotain vinkkejä?
 
Vastaus: Special Events

Perhana tuo seasonal eventtien Focus ST-haaste on hankala. Kakkoseks pääsen, mutta kärki voittaa mut jollain 17 sekunnilla :(

Jotain vinkkejä?

Kaikki mahdolliset osat asennettuna ja skid recovery force päällä ei pitäisi olla liian vaikea. Max downforce ja alustaa matalaksi (jousia tiukemmaksi samalla, luonnollisesti)
 
Vastaus: Special Events

Heh, tällänen aloittelijan kysymys: eli miten toi Top Gear kleinbuss kisa on mitenkään mahdollista voittaa? Eihän se koppi kulje mihinkään :p
 
Vastaus: Special Events

Heh, tällänen aloittelijan kysymys: eli miten toi Top Gear kleinbuss kisa on mitenkään mahdollista voittaa? Eihän se koppi kulje mihinkään :p

Imussa, mutkat suht täysillä ja oikoen. Ihan liian monta kertaa meni opetellessa mitkä keilat saa kaataa ja mistä ajoreiteistä ei rankaista. Ensimmäisen mutkan (vas) jälkeen ainakin pystyi ajamaan keilojen oikealta puolelta ennen seuraavaa mutkaa (oik), jolloin muut eivät olleet ihan niin paljon tiellä.
 
Vastaus: Special Events

Heh, tällänen aloittelijan kysymys: eli miten toi Top Gear kleinbuss kisa on mitenkään mahdollista voittaa? Eihän se koppi kulje mihinkään :p

Onnistuu ilman oikomisia ja keilan kaatamisiakin. Ainakin radan kaksi viimeistä mutkaa saa laskea huomattavasti nopeammalla vauhdilla läpi kuin mitä AI ajelee. Kauniilla ajolinjalla vaan ja keskittyminen siihen hyvän matkavauhdin ylläpitoon niin kyllä tuo pitäisi saada helpostikin kullalle. Se seuraava top gear haaste onkin sitten vähän kinkkisempi juttu...
 
Vastaus: Special Events

Se seuraava top gear haaste onkin sitten vähän kinkkisempi juttu...

Niin minäkin luulin, kunnes laitoin ajoapuja päälle. Niin kauan kuin perä ei lähde seikkailemaan niin kulta on aika helppo saavuttaa. Se viimeinen jossa ajettiin vanhoilla sota-ajan volkkareilla oli paljon vaikeampi itselleni. Todella usein kosahti kisa kun törmäsin niihin toisiin autoryhmiin jotka tulee risteykseen samaan aikaan.
 
Vastaus: Special Events

Niin minäkin luulin, kunnes laitoin ajoapuja päälle. Niin kauan kuin perä ei lähde seikkailemaan niin kulta on aika helppo saavuttaa. Se viimeinen jossa ajettiin vanhoilla sota-ajan volkkareilla oli paljon vaikeampi itselleni. Todella usein kosahti kisa kun törmäsin niihin toisiin autoryhmiin jotka tulee risteykseen samaan aikaan.

Mulla taas ei ikinä osunu niihin, osu vaan AI kuskeihin, en edes joutunu väistelemään. Vika meni itellä ekalla, mielestäni helpoin. Lotusta en ole vetänyt, ekasta mutkasta pidemmäle en päässyt parilla yrityksellä.
 
Vastaus: Special Events

Vihdoin sain Nascar auton oikeisiin teholukemiin ja lähdin tuota Seasonal Eventsin Nurbugring kisaa koittamaan. Ei se ollut läheskään niin vaikea kuin ensin kuvittelin, kolmannella yrityksellä sain kultaa.
 
Vastaus: Special Events

Tiedättekö onko ralliautojen valojen tehoissa mitään eroja? Pelasin Advanced Rallyn asfalttikisan Lancian S4:llä ja kisan kahden yöllä ajettavan erikoiskokeen aikana en nähnyt juuri mitään. Juuri ja juuri keskiviivaa seuraamalla pysyi tiellä.

Minulla oli tarpeeksi kaulaa, ettei tuo kisaa pilannut mutta mieluiten ajaisi loput rallit niin, että näkisi yölläkin jotain.... Tuo S4 on standard, vaikuttaisiko asiaan?

Minulla ei ole vielä mitään WRC-autoja, joten en voi itse vertailla...
 
Vastaus: Special Events

Crock: Olihan varmasti pitkät päällä? Sen tunnistaa helposti HUDissa näkyvästä sinisestä ikonista (joka näyttää samalta kuin oikeissa autoissakin).
 
Vastaus: Special Events

Tiedättekö onko ralliautojen valojen tehoissa mitään eroja? Pelasin Advanced Rallyn asfalttikisan Lancian S4:llä ja kisan kahden yöllä ajettavan erikoiskokeen aikana en nähnyt juuri mitään. Juuri ja juuri keskiviivaa seuraamalla pysyi tiellä.
Itse ajelin myös äsken samat kisat Lancia Delta ralliautolla, Eikä niissä yökisoissa näe kyllä käytännössä mihinkään. Ihan sama onko pitkät vai lyhyet valot, kun niiden kantamassa on eroa n. 5metriä. Onneksi sitä valoisuutta voi säätää asetuksista vaikka kesken pelin, niin saa hieman tolkkua missä rata menee.

Noissa rallipätkissä oli kyllä monesti sellaisia kohtia ettei ollut mitään hajua mihin päin se rata kääntyy ja kartturi tuntuu huutelevan välillä mitä sattuu aivopieruja.

Sitten taas ne GT-Rallyn lumipätkät... välillä tuntui kuin olisi osallistunut talvirallin Suomi-Hawaiji -maaotteluun. Niin uskomattoman hitaasti ne AI-kuskit lumella ajoi, etteivät varmaan koskaan olleet lunta nähneetkään.
 
Vastaus: Special Events

Noissa standard autoissa ei pysty vaihtamaan pitkiä/lyhyitä valoja, vaikka se sininen valo siinä HUD:issa syttyykin, niin ei valo tehoon silti vaikuta. En kyllä tiedä onko eroja autojen kesken, luulisi että kun autot on mallinnettu pienintäkin ruuvia myöten, että myös valo kuviot olisivat esikuviensa mukaiset.
 
Vastaus: Special Events

Tosiaankin, unohdin mainita, että rämppäsin startissa valokytkintä enkä havainnut mitään eroa (paitsi valon merkkivalon). Ajon aikana en kokeillut kun oli muutenkin tukalaa. Ajan ratilla ja valon vaihto on mapattuna padiin...

Jostain kisasta taisi voittaa C4 WRC:n? Ehkä kokeilen rallia uudestaan kun olen saanut sellaisen.
 
Ylös Bottom