Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Special Events

Vastaus: Special events

olisko jollain vinkkejä amg testeihin. sillä 50-luvun rutkulla pitäs pysyä vesikelillä tiellä, mutta ei oikeen onnistu:eek:
 
Vastaus: Special events

olisko jollain vinkkejä amg testeihin. sillä 50-luvun rutkulla pitäs pysyä vesikelillä tiellä, mutta ei oikeen onnistu:eek:
Aja varovaisemmin?

Itse ajoin sen tosi hitaasti ja keskellä tietä ja silti tuli hopeaa muutama sekka aina kullasta jääneenä ja siinä koko radan kierroksessa sain kultaa samalla menetelmällä.

Siinä on hyvin aikaa joten reuhata ei kannata. Jarruta selkeästi auto suorassa ja hyvissä ajoin. Mieluummin käännät vähän aikaisemmin mutkaan ja annat sen auton puskea kuin yrität kääntää samalla hetkellä kuin kuivalla kelillä, silloin joko puskee kaiteisiin tai perä irtoaa.

Mun mielestä ne AMG haasteet olleet aika helppoja. kultaan joutuu puristamaan mutta yleensä hopeaan ei sit ollenkaan.
 
Vastaus: Special Events

nyt on sadekelin amg:t kaikki kullalla, mutta onko täällä sellasia jotka on päässy kullalla läpi kuivan kelin 50-luvun vikan osuuden. ajoin ku sika ja huomasin helekatin hyvän oikasupaikanki viimeiseen shikaaniin ku alko mennä usko, mutta siltikään ei päässy ku puolen sekan päähän. ilman oikasua jää jotain 1,5 sekkaa. pääseekö sitä kukaan läpi vai tykytänkö koko yön sitä:mad:
 
Vastaus: Special Events

Miten auton säätöhin pääsee käsiksi Special Eventsissä?

tc,abs,yms pystyy muuttamaan ajon aikana dfgt ratin ja myös padin function toimintojen avulla.joissain haasteissa muistaakseni pystyi säätämään jousitusta,välityksiä,yms setting valikosta.
 
Vastaus: Special Events

nyt on sadekelin amg:t kaikki kullalla, mutta onko täällä sellasia jotka on päässy kullalla läpi kuivan kelin 50-luvun vikan osuuden. ajoin ku sika ja huomasin helekatin hyvän oikasupaikanki viimeiseen shikaaniin ku alko mennä usko, mutta siltikään ei päässy ku puolen sekan päähän. ilman oikasua jää jotain 1,5 sekkaa. pääseekö sitä kukaan läpi vai tykytänkö koko yön sitä:mad:

Jos tarkotat sitä ensimmäisen vaikeustason täyttä kierrosta, niin jopa minä onnistuin kultaamaan sen :) SLS AMG:llä taas ollaan vasta hopealla, ku sillä on niin kiva ajaa ylikovaa... siihen viimeseen mutkasarjaanhan ei tartte jarruttaa vanhalla lokinsiivellä vasta kuin toisen vasempaantaittuvan sisäänmenossa?
 
Vastaus: Special Events

Olipas lööpin ralli "haasteet" helppoja. Nordwand trailistaki tuli 7s alle kullan ekalla onnistuneella kierroksella helpolla vois saada viel sekunteja puristettua ajasta. Samoin se rallihaaste oli ihan törkeen helppo. beginneriin otin autoksi viritetyn jonku 70' luvun skylinen, ja ainoa haastava oli asfaltti pätkä. AI ajelee hiekalla ja lumella ihan liian hiljaa.

Tuo ralli kyl on imo ihan ok muuten. En tiedä miten toi nyt on tunnotonta tai ihan päin jotain mallinnettu. Mielummin GT5 rallia ajan ku dirttiä. Padilla kokeltuani rallia kokemus oli kyl päinvastainen. Todella vaikea hahmottaa milloin on pitoa jne..
 
Vastaus: Special Events

joo sen koko kiekan kyllä hoitaa,mutta se viiminen pätkä elikkä sektori 4.
Oli kieltämättä aika haastava pätkä.Pienen tovin sitä sai kullaksi jauhaa,kunnes löysi oikeat jarrutuspaikat ja ajolinjat(oikoa ei tarvitse kullan saamiseksi),ettei auton vauhti tyssännyt liikaa mutkiin...Ajoviivaa seuraamalla ja sen näyttämiä jarrutuspaikkoja noudattaen kyseistä pätkää ei varmasti saa kullalle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Special Events

Voi helvata noita haasteita. Menee iha kuula jumii. Tossa SLS mersu haasteessa viimine pätkä tavoite 2:04:000 .. mun aika 2:04:001 ja hopeaa.. hei kamoon missä pyöristys? :eek:
 
Vastaus: Special Events

Vettel X1 Challenge (unlocked at level 30) Bronze: Red Bull X1 Prototype '10 (P)

Pitää nyt varmistaa että voittaako ton auton vai tuleeko se kauppaan myyntiin kun ton eventin läpäsee...:confused:

Edit: aukeeko toi eventti jos b-spect on lvl 30
 
Vastaus: Special Events

Pitää nyt varmistaa että voittaako ton auton vai tuleeko se kauppaan myyntiin kun ton eventin läpäsee...:confused:

Edit: aukeeko toi eventti jos b-spect on lvl 30

täälläkin ketjussa... pronssista saa x1:n. Kauppaan tulee myös x1 jonka värin saa itse valita (auto on lvl 40, eli sitä ei kai saa ostettua heti vaikka se siellä kaupassa onkin. 20 mil maksaa)

b specillä voi aukaista tuon vettel haasteen myös.
 
Vastaus: Special Events

Hohhoijjaa... Kaikista muista Nascar-kisoista kultaa aika helposti, mutta sitä beginnerin kakkoskisaa ei vain voittanut millään. Sitten katsoin Youtube-videon, jossa joku näytti, että miten se oikein pitää tehdä. Ja kerrasta läpi:rolleyes:

Tuo olisi vaikeutensa puolesta sopinut viimeiseksi haasteeksi. Muuten ei olisi kiinnostanut niin paljon, mutta kun en raaskinut laittaa puolta milliä autoon, että pääsen ajamaan nascar-kisoja A-specissä.
 
Vastaus: Special Events

Tänään (vihdoin) sain B-specin lvl30 ja Vettel haasteen auki. Lähemmäs neljä tuntia meni ennenkuin sain kaikki pronssille (hopealle tai kultaan ei mitään toivoa, tai no ehkä jos viitsisi koko päivän tuohon käyttää)). Nyrre oli suht ok kunhan katsoi esimerkki replaysta mallia ja Monzassa ei tainnut mennä edes viittä yritystä mutta Suzukassa taisi mennä kaks tuntia. Olihan vääntöä. Heti piti koittaa shikaanittomalla Le Mans radalla paljon kulkee ja 483km/h irtosi kun vaan downforcet vedin minimiin:)
Tuon perään kun lähdin ajamaan DTM skaboja niin tuntui ihan hirveältä se kiesi (Lexus DTM mikälie) kun joka mutkassa puski pihalle:D Hieman laimealta tuntuu nuo normikiesit tuon jälkeen:cool:

Täytyy myöntää että jossain vaiheessa ajattelin jo että pitää kikata noilla savegame glitcheillä tuo X1 kehiin mutta tuntuuhan se 100kertaa kivemmalta ansaita se ihan rehellisesti. Tosin tuota grindausta tuonne 30lvl en toivoisi pahimmalle vihamihellenikään, pleikkka oli käytännössä useamman päivän putkeen päällä ja B-spec kuskit koko ajan hommissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Special Events

LOL Itte yritin äskö ekan kerran noita Vettelin haasteita enkä taia jaksaa ees enää uuestaan koittaa. Nyt tuli tässä pelissä eka kohta vastaan josta en usko kun jongun aasialaisen gurun selviivän pädillä.

Toi menee jo niin nopeeta ettei yksinkertasest saa ohjattuu niin tarkast ton kapulan kanssa. Oli se kyllä hauskan näköstä kaiken kaikkiaan.
 
Vastaus: Special Events

LOL Itte yritin äskö ekan kerran noita Vettelin haasteita enkä taia jaksaa ees enää uuestaan koittaa. Nyt tuli tässä pelissä eka kohta vastaan josta en usko kun jongun aasialaisen gurun selviivän pädillä.

Toi menee jo niin nopeeta ettei yksinkertasest saa ohjattuu niin tarkast ton kapulan kanssa. Oli se kyllä hauskan näköstä kaiken kaikkiaan.

PAdilla en kyllä edes yrittäisi noita:) Kyl tuol GTplanetin foorumeilla vissiin jotkut oli padillakin vetäny mutta se kyllä vaatii epäinhimilliset kyvyt.
 
Vastaus: Special Events

Ei kai se nyt siihen mitään vaikuta onko ratti vai padi, auton fyysiset ominaisuudet on silti samat ohjataan sitä sitten millä vaan.Jos rahkeet ei riitä hanskassa niin ei sille sitten mitään voi.
 
Vastaus: Special Events

Ei kai se nyt siihen mitään vaikuta onko ratti vai padi, auton fyysiset ominaisuudet on silti samat ohjataan sitä sitten millä vaan.Jos rahkeet ei riitä hanskassa niin ei sille sitten mitään voi.

Oletko itse kokeillut tuota Vettel settiä padilla?
 
Vastaus: Special Events

Ei kai se nyt siihen mitään vaikuta onko ratti vai padi, auton fyysiset ominaisuudet on silti samat ohjataan sitä sitten millä vaan.Jos rahkeet ei riitä hanskassa niin ei sille sitten mitään voi.

Luuletko noin? Miksi suurinpiirtein jokaisessa autossa on ratti eikä sixaxis? Siis tuolla ulkona olevissa autoissa.
Padilla et voi mitenkään tuntea mitä tiessä tapahtuu, ratilla voit. Ja ratti on myös paljon tarkempi kuin padi.
 
Vastaus: Special Events

No toi oli vaan olettamus, ei mulla oo kyllä ratista kokemusta eli voihan se olla parempi.aina padilla ite ajellu
 
Ylös Bottom