Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Special Events

Vastaus: Special Events

Voi PRKL kun menee huumorintaju tohon vettel kisaan! Taitaa olla mulla ainoa vaihtoa ehto ruveta keräämään 20.000.000. Toi monza kyl meni läpi mutta noi muut. Toi rattikin hakkaa kyl niin lujaa vaikka olis laittanut forcet 1, yleensä mulla se on 6.

Otin kaikki muut avut pois paitsi ABS oli 1. Olisko neuvoja? Malli videonkin oon kattonut. (ei vaan vissiin "taidot" riitä...):eek:
 
Vastaus: Special Events

Voi PRKL kun menee huumorintaju tohon vettel kisaan! Taitaa olla mulla ainoa vaihtoa ehto ruveta keräämään 20.000.000. Toi monza kyl meni läpi mutta noi muut. Toi rattikin hakkaa kyl niin lujaa vaikka olis laittanut forcet 1, yleensä mulla se on 6.

Otin kaikki muut avut pois paitsi ABS oli 1. Olisko neuvoja? Malli videonkin oon kattonut. (ei vaan vissiin "taidot" riitä...):eek:

Mä vedin sen eilen kaikki avut päällä. Nyrressä oli meikän kannalta olennaisinta että tosiaan katsoi sen opastusvideon tarkkaan ja laittoi ylös kohdat joissa jarruttaa ja missä vaan vähän nosti kaasua. Suzuka olikin huomattavasti vaikeampi, siinä piti myös katsoa se video ja siinä huomasin että tuli jarrutettua muutamassa kohdassa turhaan mutta parin tunnin homma se oli silti.

Tuli tänään taas hakattua noita ralleja ja on käsittämätöntä kuinka päin persettä ne on taas tehty. Jos olisin Loeb niin hävettäisi että minun nimelläni myytäisi yhtään GT5 jossa ralliauto käyttäytyy noin. Luulisi että jollain tekijällä on soittanut kelloja siinä vaiheessa kun on taas jouduttu tekemään kiitoradan levyiset tiet että ne tietsin autotkaan edes pysyy radalla. Vaikea ymmärtää miten se voi olla niin tajuttoman vaikeaa. Kartanlukijasta on myös todella suuri hyöty kun äijä välillä huutelee nuottia mutkaan jonka apexissa jo olen, joka kerran melkein lentää seinään jos odottaa nuottia ennenkuin toimii. Ilmankos hiemankaan kilpailukykyisellä autolla voittaa tuolla "vaikeimmallakin" tasolla yli minuutilla vaikka ajaisi huonosti kun ovat tajunneet että ei tuota kukaan jaksa useampaa kertaa ajella jos voittoa ei heti tule. Parempi kun olisivat jättäneet koko paskan pois ja panostaneet sen sijaan useampiin kisoihin A-Specciin.
 
Vastaus: Special Events

Nyt täytyy tunnustaa, että pahoja ongelmia on tuon loebin rally hasteen kanssa. Eli sen ensimmäisen ajoin heti kullalle ja ajattelin, että olipa helppoa, mutta sitten tulikin ongelmat. Eli olen kattonu youtubesta esimerkkiajoja ja foorumilta asetuksia vaan parhaimmillaan pääsin vain 8 sekunnin päähän kullasta. Olen kokeillu kaikilla asetuksilla ja jopa pädilläkin ja ei onnistu :( Toinen ihmetys on, että kun katsoo youtubesta noita esimerkkejä niin jotenkin ne autot menee kuin kiskoilla ja pystyvät tosi myöhään jarruttamaan mutkiin. Minulla taas tuntuu auto luisuvan joka suuntaan ja ei millään pysty mutkiin tulemaan samoilla jarrutuspaikoilla. Taitaa vain olla, että en osaa ajaa rallia :cool:
 
Vastaus: Special Events

@Jonseppi

Jos ei millään onnistu, niin laita Skid recovery päälle niin helpottuu huomattavasti.
 
Vastaus: Special Events

Laita nelivetoasetukset 50/50. Paransi mun kierros aikaa yli 10 sek ja vedin muistaakseni 7 sek alle kulta-ajan. Chamonixissä pidät vaan pään kylmänä ja oot tarkka kaasun kanssa.
 
Vastaus: Special Events

Laita nelivetoasetukset 50/50. Paransi mun kierros aikaa yli 10 sek ja vedin muistaakseni 7 sek alle kulta-ajan. Chamonixissä pidät vaan pään kylmänä ja oot tarkka kaasun kanssa.

Loebin haasteissa ei taida pystyä muuttamaan noita asetuksia ollenkaan.
 
Vastaus: Special Events

Voi PRKL kun menee huumorintaju tohon vettel kisaan! Taitaa olla mulla ainoa vaihtoa ehto ruveta keräämään 20.000.000. Toi monza kyl meni läpi mutta noi muut.

Moni gtplanetin foorumilla sanonut, että b-spec lvl 35:sta saisi palkinnoksi x1:n (jos kaupasta tahdot, niin se tarvitsee lvl 40 a- tahi b-spec) :)
 
Vastaus: Special Events

Moni gtplanetin foorumilla sanonut, että b-spec lvl 35:sta saisi palkinnoksi x1:n (jos kaupasta tahdot, niin se tarvitsee lvl 40 a- tahi b-spec) :)

Niinhän sen saa, tai A-spec kumpi ennemmin on lvl 35.
nimim. 2 vettel x-1 tallissa :p
 
Vastaus: Special Events

Nyt täytyy tunnustaa, että pahoja ongelmia on tuon loebin rally hasteen kanssa. Eli sen ensimmäisen ajoin heti kullalle ja ajattelin, että olipa helppoa, mutta sitten tulikin ongelmat. Eli olen kattonu youtubesta esimerkkiajoja ja foorumilta asetuksia vaan parhaimmillaan pääsin vain 8 sekunnin päähän kullasta. Olen kokeillu kaikilla asetuksilla ja jopa pädilläkin ja ei onnistu :( Toinen ihmetys on, että kun katsoo youtubesta noita esimerkkejä niin jotenkin ne autot menee kuin kiskoilla ja pystyvät tosi myöhään jarruttamaan mutkiin. Minulla taas tuntuu auto luisuvan joka suuntaan ja ei millään pysty mutkiin tulemaan samoilla jarrutuspaikoilla. Taitaa vain olla, että en osaa ajaa rallia :cool:
Siinä se nopea aika tuntuu hitaalta. Aikaisin jarrutukset ja ihan sisäkurvia myöten mahdollisimman vähän luisussa niin kello tykkää. Varsinkin hitaat mutkat, aikasin sisälle ja mahdollisimman aikaisin myös kaasulle suoralle. Näyttävillä ajolinjoilla siitä ei tule mitään. Kyllä se ilman skid recoveryä menee hyvin läpi kun treenaa. Vetosuhde kannattaa kyllä muuttaa vähemmän takavetopainotteiseksi.
 
Vastaus: Special Events

Ei ollu seasonal events kisoille omaa threadii. Mut pistetää tänne :)

Siis tuol Bonus race No. 2 se viimeinen nascar haaste. Nordchleifee kaks kierrost ja pitäis ykköseks päästä viimisest ruudust n. 50s etumatkalla ekalla. Ite pääsin vihdoin 2. ja ykkönen oli alle sekunnin päästä edessä :D. Oli kyl mielettömän tiukka kisa alust loppuu. Syke alko olee jo melko eeppinen muutama mutka ennen sitä pisint suoraa. Mahtava kisa kyl. Näitä lisää kiitos :)! Ohituspaikkaa välil ei ollu joten piti vaa mennä nurmikon kautta. Kauneuksiin täs kisas ei kyl oo aikaa.
 
Vastaus: Special Events

Tosta seasonal eventistä, että Bonus Race Nro.1 autona pitää olla Fiat 500 1.2 8v Lounge SS ja tehorajoitus 65hv.Vakionahan tossa kaarassa on 68 heppaa, eli joudunko mä tahkoomaan jotain rataa ympäri ikuisuuden että siitä alkaa teho öljyjen takia tippumaan sallitulle tasolle?
 
Vastaus: Special Events

Varoitus tuosta Seasonal Eventsin Nascar kisasta. Itellä oli nascar auto jossa oli tehoa hiukan alle kisan maksimin eli 850bhp, no ajattelin että moottorin korjauksella saisin kadonneet hevoset takaisin ja tulihan niitä sieltä, melkein 50 kappaletta. Tällä hetkellä tehoa 892bhp eli 42 heppaa liikaa, tuollahan saa ajaa ikuisuuden ennen kuin tehot tippuu tuonne sallitun rajoihin.
Joten älkää vain tehkö samaa virhettä.

Eli jos joku on jo nascar kisan ajanut tai on ylimääräinen auto jossa on tehoa alle tai tasan 850bhp, niin voisin vaihtaa päittäin. Autossa on rigidy improvement, kaikki racing renkaat ja tuo moottorin korjaus 150 000cr juuri tehty. Ajettu hiukan yli 1000km. Niin ja se auto on Chevrolet 2010 Jimmie Johnson #48 Impala.
 
Vastaus: Special Events

Tosta seasonal eventistä, että Bonus Race Nro.1 autona pitää olla Fiat 500 1.2 8v Lounge SS ja tehorajoitus 65hv.Vakionahan tossa kaarassa on 68 heppaa, eli joudunko mä tahkoomaan jotain rataa ympäri ikuisuuden että siitä alkaa teho öljyjen takia tippumaan sallitulle tasolle?

mul tehot tippui oston jälkeen 63heppaan.
 
Vastaus: Special Events

Nyt täytyy tunnustaa, että pahoja ongelmia on tuon loebin rally hasteen kanssa. Eli sen ensimmäisen ajoin heti kullalle ja ajattelin, että olipa helppoa, mutta sitten tulikin ongelmat. Eli olen kattonu youtubesta esimerkkiajoja ja foorumilta asetuksia vaan parhaimmillaan pääsin vain 8 sekunnin päähän kullasta. Olen kokeillu kaikilla asetuksilla ja jopa pädilläkin ja ei onnistu :( Toinen ihmetys on, että kun katsoo youtubesta noita esimerkkejä niin jotenkin ne autot menee kuin kiskoilla ja pystyvät tosi myöhään jarruttamaan mutkiin. Minulla taas tuntuu auto luisuvan joka suuntaan ja ei millään pysty mutkiin tulemaan samoilla jarrutuspaikoilla. Taitaa vain olla, että en osaa ajaa rallia :cool:

Itse sain Loebin haasteista kaksi ekaa helposti kullalle, viimeinen (lumipätkä) jäi sekunnin päähän. Sit tuli yö eikä enää jaksanut hangata. Alko menemään niin pahasti jo seinille.

Mulla lääkkeenä oli vetosuhde 50-50, ABS saatto olla ykkösellä, ei ainakaan minua ole häirinnyt. DFP:hen piti nuolinäppäimiin asetuksista käydä vaihtamassa tarvittavat toiminnot, että pääsi tuota vetosuhdetta muuttamaan.

Mullakin ekalla kerralla loppui usko ihan täysin, kun varmaan kymmenkunta kertaa yritin sitä ekaa pätkää, eikä päässyt edes lähelle. Sitten täältä bongasin, kun joku mainitsi, että vetosuhdetta pystyy muuttamaan ajon aikana / ennen starttia.
 
Vastaus: Special Events

Tällä hetkellä tehoa 892bhp eli 42 heppaa liikaa, tuollahan saa ajaa ikuisuuden ennen kuin tehot tippuu tuonne sallitun rajoihin.
Joten älkää vain tehkö samaa virhettä.

Minulla oli kanssa tuo 892.
Ajelin sitten ohimennen Extremen Nascar sarjan championshippinä 5 kisaa ja tehoja oli sen jälkeen 849. (Olisin jokseenkin varma että muita kisoja en ajellut)
Aikaahan tuohon menenee n 35 min.
 
Vastaus: Special Events

Olipa helppoja nuo Gran Turismo Rallyn Beginner ja intermediate special eventit. Varsinkin sora- ja etenkin lumirallit Intermediaten lumirallissakin jollakin EK:lla 45s pohjat. Rallin voitto lähes kahdella minuutilla. Onko nuo Loebin challenget haastavampia?
 
Vastaus: Special Events

Olipa helppoja nuo Gran Turismo Rallyn Beginner ja intermediate special eventit. Varsinkin sora- ja etenkin lumirallit Intermediaten lumirallissakin jollakin EK:lla 45s pohjat. Rallin voitto lähes kahdella minuutilla. Onko nuo Loebin challenget haastavampia?

Loebin challenget ovat aika paljonkin haastavampia mutta kyllä ne pääsee läpi. Harjoittelet ja ensin muistat vain ottaa niissä kahdessa ekassa kisassa ajoavut OFFille. Sen viimeisen lumikisan pääsin itse vasta sitten läpi kun pistin suurin piirtein kaikki ajoavut päälle.
 
Ylös Bottom