Omenanraato
Well-Known Member
Täytyy antaa elefantin kokoinen plussa siitä, että peli on täysin suomenkielinen valikoita ja käyttöliittymää myöden. Sonyn yksinoikeus joo, mutta en silti odottanut.
Mut yön alku fiilisten jälkeen onkin meno lässähtänyt pahemman kerran.
Älkää ymmärtäkö väärin. Seiteillä sinkoilu on poikkeuksellisen kivaa, taistelut sujuu sulavammin kuin missään pelissä tähän asti.
Mutta toi sisältö. Iski jotenkin tylysti nyt vasten kasvoja, kun virkeänä nyt päivällä alkoi pelaamaan.
- Aloitetaan nyt torneista, jotka avaa kartan. Oikeasti? Juuri kun Ubisoft pääsi niistä eroon. Eka fiilis oli ettette voi olla tosissanne. Myönnän toki, että Watch Dogs sarjaan ja tähän nuo sopii teemana paremmin kuin ainoaankaan muuhun pelisarjaan, mutta kaikkien näiden vuosien jälkeen tulee silti olo ettei enää tätä samaa..
- Siitä päästäänkin puzzleihin joita tehdään tornien avauksessa, mutta myös siellä peterinä ollessa labrassa. Ne on kuin eskari ikäiselle suunniteltuja, todella turhia ja puuduttavia. Puzzlet on tosi jees pelimekaniikaltaan, mutta nää on aivan naurettavia. Toki esim siellä labrassa ne vaikeutuu, mutta siitä huolimatta käsittämätön ratkaisu. Vai onko tän pelin oikea kohdeyleisö oikeasti 10-12v?
- Entös sit reppujen keräily? Öö..miksi? Ympäri kaupunkia hämiksen omia vanhoja reppuja menneisyydestä. Miksi se niitä on sinne heitellyt/jättänyt, eikä muista edes missä ne on? Ei hyvää päivää...
Tai maamerkkien kuvaaminen sivutehtävänä. Kaikki sivutehtävät aukeaa vieläpä suoraan kartalle..kunhan tornin on aktivoinut..
- Sivutehtävät? Jep jep. Rikosten estäminen. Täysin sitä samaa mätkintää kokoajan ja jo nyt vastustajat muistuttaa toinen toisiaan joka taistelussa ja ne etenee saman kaavan mukaan. Todella puuduttavaa.
Sama homma autojen takaa-ajo. Täysin sama kaava aina alusta loppuun.
Vielä kun noita on x määrä kaupunginosassa. Eli ne ei ole mitään GTA tyylis random rikoksia, vaan ennalta määrättyjä.
- Päätehtävät on samaa kuin sivutehtävät, mutta 100x isompia ja puuduttavampia.
- Puvut. Kuten jo kerroin, en ole supersankari fani, mutta joku on silti pyhää. Ei teräsmies tai hämähäkkimies pukeudu eri välisiin ja näköisiin pukuihin. Puvun kehitys ok, mutta noi uudet puvut. Joku rokkipuku missä joku rokkarin liivi päällä...oikeasti???
- Kaupunki on täysin kulissia jossain alhaalla, sinne on aivan turha mennä. Ylhäällä taas ei ole mitään. RDR aavikko oli eläväisempi ja mielenkiintoisempi paikka. Tässä kaupunki on vain senttien kiinnityspiste seuraavaan mätkintään.
Tarina varmasti olisi hyvä, jos tietäisi hämiksestä jotain, mutta vaikka tietäisin, niin jaksaisiko tarina viedä pelin läpi tuon kaiken muun copypasten ympäröimänä?
Alkufiilis tosiaan romahti hyvin nopeasti. Joskaan en edelleenkään pelaamista lopeta. Haluan uskoa pelin parantuvan vielä.
Edit:
Nämä bugit ei myöskään yhtään paranna peli-iloa. Ei ole edes eka kerta kun kävi..
Mut yön alku fiilisten jälkeen onkin meno lässähtänyt pahemman kerran.
Älkää ymmärtäkö väärin. Seiteillä sinkoilu on poikkeuksellisen kivaa, taistelut sujuu sulavammin kuin missään pelissä tähän asti.
Mutta toi sisältö. Iski jotenkin tylysti nyt vasten kasvoja, kun virkeänä nyt päivällä alkoi pelaamaan.
- Aloitetaan nyt torneista, jotka avaa kartan. Oikeasti? Juuri kun Ubisoft pääsi niistä eroon. Eka fiilis oli ettette voi olla tosissanne. Myönnän toki, että Watch Dogs sarjaan ja tähän nuo sopii teemana paremmin kuin ainoaankaan muuhun pelisarjaan, mutta kaikkien näiden vuosien jälkeen tulee silti olo ettei enää tätä samaa..
- Siitä päästäänkin puzzleihin joita tehdään tornien avauksessa, mutta myös siellä peterinä ollessa labrassa. Ne on kuin eskari ikäiselle suunniteltuja, todella turhia ja puuduttavia. Puzzlet on tosi jees pelimekaniikaltaan, mutta nää on aivan naurettavia. Toki esim siellä labrassa ne vaikeutuu, mutta siitä huolimatta käsittämätön ratkaisu. Vai onko tän pelin oikea kohdeyleisö oikeasti 10-12v?
- Entös sit reppujen keräily? Öö..miksi? Ympäri kaupunkia hämiksen omia vanhoja reppuja menneisyydestä. Miksi se niitä on sinne heitellyt/jättänyt, eikä muista edes missä ne on? Ei hyvää päivää...
Tai maamerkkien kuvaaminen sivutehtävänä. Kaikki sivutehtävät aukeaa vieläpä suoraan kartalle..kunhan tornin on aktivoinut..
- Sivutehtävät? Jep jep. Rikosten estäminen. Täysin sitä samaa mätkintää kokoajan ja jo nyt vastustajat muistuttaa toinen toisiaan joka taistelussa ja ne etenee saman kaavan mukaan. Todella puuduttavaa.
Sama homma autojen takaa-ajo. Täysin sama kaava aina alusta loppuun.
Vielä kun noita on x määrä kaupunginosassa. Eli ne ei ole mitään GTA tyylis random rikoksia, vaan ennalta määrättyjä.
- Päätehtävät on samaa kuin sivutehtävät, mutta 100x isompia ja puuduttavampia.
- Puvut. Kuten jo kerroin, en ole supersankari fani, mutta joku on silti pyhää. Ei teräsmies tai hämähäkkimies pukeudu eri välisiin ja näköisiin pukuihin. Puvun kehitys ok, mutta noi uudet puvut. Joku rokkipuku missä joku rokkarin liivi päällä...oikeasti???
- Kaupunki on täysin kulissia jossain alhaalla, sinne on aivan turha mennä. Ylhäällä taas ei ole mitään. RDR aavikko oli eläväisempi ja mielenkiintoisempi paikka. Tässä kaupunki on vain senttien kiinnityspiste seuraavaan mätkintään.
Tarina varmasti olisi hyvä, jos tietäisi hämiksestä jotain, mutta vaikka tietäisin, niin jaksaisiko tarina viedä pelin läpi tuon kaiken muun copypasten ympäröimänä?
Alkufiilis tosiaan romahti hyvin nopeasti. Joskaan en edelleenkään pelaamista lopeta. Haluan uskoa pelin parantuvan vielä.
Edit:
Nämä bugit ei myöskään yhtään paranna peli-iloa. Ei ole edes eka kerta kun kävi..
Viimeksi muokattu: