Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spider-Man

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps4
Huomenna tai viikonloppuna olisi tarkoitus hakea varauksessa olevat pelin erikoisversio ja PS4 Pro erikoiskonsoli. Pelin pelaaminen jää tulevaisuuteen, kun niin paljon vanhoja pelejä on vielä pelaamatta.
 
Hieman ehkä rookie tason kysymys, mutta johtuuko se etten saa noita ennakkotilaajan kilkkeitä ladattua siitä, että virallinen julkaisupäivä on huomenna? Koodia laittaessa tulee vaan ilmoitus, että koodi on ehkä käytetty tai vanhentunut.
 
Gigantista tuli juuri sähköpostia että toimitus myöhästyy maanantaille. Ei jumalauta... Mikä siinä on ettei pysty ajoissa lähettämään pakettia ? Luulis että haluavat pitää asiakkaat tyytyväisinä ja asiakkaita tuskin haittaa jos paketti tulee päivän etuajassa mutta varmasti vituttaa jos viikonlopun yli joutuu odottamaan. Eli en suosittele Gigantista ennakkotilaamaan. Viikonloppu pilalla :(:eek::mad:
 
Tilasin Gigantista pelin toissapäivänä ja viime yönä oli tullut sähköpostiin kuitti ja Gigantin sivuilla näkyy peli lähetettynä. Saa nähdä kerkeää tulla huomiseksi vai siirtyykö minullakin maanantaiksi.
 
Gigantista tuli juuri sähköpostia että toimitus myöhästyy maanantaille. Ei jumalauta... Mikä siinä on ettei pysty ajoissa lähettämään pakettia ? Luulis että haluavat pitää asiakkaat tyytyväisinä ja asiakkaita tuskin haittaa jos paketti tulee päivän etuajassa mutta varmasti vituttaa jos viikonlopun yli joutuu odottamaan. Eli en suosittele Gigantista ennakkotilaamaan. Viikonloppu pilalla :(:eek::mad:

Haet pelin jostain muusta liikkeestä ja perut kikantin tilauksen. Näin suosittelen niin pääset pelaamaan huomena.
 
Erinomaisia arvosanoja Hämis ehtinyt jo keräämään.

DmY35HsVAAEBdEa

Taas onnistunut Playstation 4 yksinoikeus.. Hyvin pyyhkii kyllä.
 
Discshop ei tosiaan pettänyt nytkään. Tänään pääsee illasta testaamaan.. toivottavasti ei mene koko yötä. :D
 
Noin parin minuutin verran testattu peliä seittisinkoillen pitkin kaupunkia ja voi pojat kun näkisitte millainen virne paistaa naamalta. Tämä on hyvä! :D
 
Noin parin minuutin verran testattu peliä seittisinkoillen pitkin kaupunkia ja voi pojat kun näkisitte millainen virne paistaa naamalta. Tämä on hyvä! :D

Ite odottelen, että digiversiota pääsee pelaamaan. Onneksi enää muutama tunti :eek:
 
Ei hittolainen. Mä tulen viettämään niin paljon aikaa tämän pelin photomoden kanssa. Melkoisen päheitä kuvia saa otettua. Tämä tuli äsken väsättyä. Otin kuvan töllön ruudulta niin siksi vähän epätarkka. Mutta huikeita otoksia saa tehtyä!
 

Liitetiedostot

  • 20180906_215947.jpg
    20180906_215947.jpg
    1,9 MB · Lukukerrat: 98
Otin kuvan kun kiipeilin lasiseinää pitkin. Toi sarjakuva on yksi kehyksistä. Hieno yksityiskohta pelissä jota en tiennytkään, että lasi peilaa hahmon :)

Kaikki muu paitsi lasiseinäkiipeily on tota kehystä.
 
Kyllä toi gameplay näyttää poikkeuksellisen huikealta, vaikka peli sinällään ei oikein nappaa.

Mä en tykkää supersankareista yhtään. Poislukien 60-luvun värikäs Batman.

Batman peleistä olisin tykännyt silti, mutta ei uppoa se pelkkä synkkyys.
Tätä koitan olla haluamatta, mutta auringonpaiste jatkuvan pimeyden sijasta. Seiteillä lentely näyttää tajuttoman hyvältä ja kaikki pelillisesti mielettömän upealta.
Saas nähdä pystyykö olemaan ostamatta?

Mitä enemmän pelistä on nähnyt, sitä enemmän olen sitä halunnut. Mitä enemmän olen katsonut arvosanoja ja pelaajien hehkutuksia, sitä enemmän olen sitä halunnut.
Päätin viikolla, että ostoon menee heti ekasta alennuksesta, on se sit miten pieni ale vaan.

Noh, äsken taas totesin et livekortista 150e pleikkarahaa 138eurolla ja Dakar18 ja TSW eka DLC tulee kuitenkin ensi viikolla, niin onhan tuossa jo yli kymppi alennusta, joten peli läks lataukseen jo nyt.


Edit: onhan tää ihan huikea!! Naama virneessä kokoajan kun lentää.
Sensijaan maantasalla meno on kaikkea muuta kuin kaunista.
Todella staattisia ukkoja ja autot ajaa kiskoilla, välillä jopa katoaa nenän edestä. Oli todella rujo kokemus mennä kävelemään kadulle.

Edit2: tuo valokuvaustila on tosiaan aika hauska:
DE6B120F-F0BA-4678-9CD5-A5D167CF72D9.jpeg7BE0A992-D158-4258-98BB-4BA09507E27F.jpeg25E478B1-6343-4228-BF85-2EDF58FED4FF.jpegAC5CB658-4011-4A43-BF23-891984585FB9.jpeg89C6F235-A377-49CB-A636-CFB8A7C56375.jpegA7266A9F-0950-412F-B8F4-2F15C5D50180.jpegA3FA08C0-6D4B-4B1B-AAF3-0E3010AE0583.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Joo kyllähän meno oli hauskaa.. ja ihan hyvä pieni oppimiskäyrä niin pahisten niputtamisessa pinoon seitin alle kuin heiluessa taivaalla smuutisti. :) Mietin aikaisemmin kuinka tuo maataso on hoidettu koske kyseessä ei ole mikään GTA tms. Mutta eipä sinne tarvitse jäädä pällistelemään tai koittaa saada dialogia aikaiseksi ihmisten kanssa. Hieno kaupunki, etenkin auringon laskiessa.
 
Joo kyllähän meno oli hauskaa.. ja ihan hyvä pieni oppimiskäyrä niin pahisten niputtamisessa pinoon seitin alle kuin heiluessa taivaalla smuutisti. :) Mietin aikaisemmin kuinka tuo maataso on hoidettu koske kyseessä ei ole mikään GTA tms. Mutta eipä sinne tarvitse jäädä pällistelemään tai koittaa saada dialogia aikaiseksi ihmisten kanssa. Hieno kaupunki, etenkin auringon laskiessa.
En itse muista hetkeen pelanneeni 35-40min tutoriaalia, joka kuitenkin samalla tuntuu kuin pelaisi pelin loppupahista vastaan aivan jumalattomassa action meiningissä. Kuitenkaan olematta sellainen etteikö tajuaisi mitä tapahtuu.

Juu ei siellä tosiaan maassa tarvi olla kauaa ja ymmärtäähän tuon kun ollaan 99% ajasta yläpuolella.
Mut oli se tuon aivan mielettömän kaupungin tuoman fiiliksen jälkeen pieni shokki mennä sinne alas.

Tässä mun täysin ensimmäinen kosketus keskellä yötä ja 40min video sisältää käytänössä vain tuon alun tutoriaalin, joka siis on jo kyllä tarinaa myös, eli sikäli varmaan myös spoilaa:
 
Ei hittolainen. Mä tulen viettämään niin paljon aikaa tämän pelin photomoden kanssa. Melkoisen päheitä kuvia saa otettua. Tämä tuli äsken väsättyä. Otin kuvan töllön ruudulta niin siksi vähän epätarkka. Mutta huikeita otoksia saa tehtyä!
Kesti hävettävän kauan tajuta mikä tässä oli ideana, mutta onpa kertakaikkisen nerokas ja yksinkertainen idea. En ole koskaan jaksanut photomoodin kanssa leikkiä, mutta nyt tulee vähintäänkin testattua
 
Ylös Bottom