Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splatoon 3

Nyt olen hankkinut uusia vaatteita tässä siten, että ostan koko vaatekerran kerralla, sitten buustaan niitä Splatfestistä tienatuilla super sea snaileilla, jolloin niissä on kaikissa kolme lisäkykypaikkaa, sitten pelaan niin kauan kunnes lisäkyvyt on täytetty, sitten ostan taas uuden vaatekerran.
 
Melkein kaikilla pelaajilla näyttää olevan kova motivaatio tämän pelaamiseen ja yrittävät parhaansa nettipelissä. Pukuhuoneessakin kaikkien kaapit on siististi koristeltu.
 
Tuli hankittua uusimmat Splatoon amiibot.

2022111112083600-4ce90bfmo.jpg

Kaupungilla olevassa amiibokammiossa saa herätettyä hahmot henkiin. En ole nyt ihan varma mitä kaikkea nuo tekee tässä mutta ainakin sain jokaiselta kengät lahjaksi.

2022111112284600-4ce9iwdi0.jpg

Sitten amiibohahmojen kanssa voi ottaa selfieitä valokuvausmoodissa. Kuvassa keskellä jousipyssy amiibo hahmo.

Tänä viikonloppuna sitten Splatfest! :D
 
Täällä ollaan paukutettu koko viikonloppu Splatfestiä vesi joukkueessa. Aseena oli koko turnauksen ajan kuplia ampuva Bloblobber, jossa oli toissijaisena aseena sprinkleri ja erikoisaseena ink strom. Vaatteita vaihdoin aina sitä mukaan kun edellisessä meni kyky slotit täyteen.

2022111219212100-4ce9nxf2n.jpg

Tässä kentässä mielipuuhaa oli laittaa sprinkleri pyörivän tason yläosaan. Kun taso pyörii, sprinkleri roiskii samalla mustetta laajemmalle alueelle.

2022111318503200-4ce96ccux.jpg

Vesijoukkueessa piti mennä puolustavalle kannalle tricolor taistelussa. Tässä olen laittanut kuvan vasempaan ylänurkkaan sprinklerin ja taitaa siellä olla ink stromikin menossa. Sitten vetäytydään kotinurkkaan vyörytystä vastaan, kun tulijoukkueen ukko hönkii päälle.

2022111319264400-4ce90yiva.jpg

Bloblobbereita näkee välillä muillakin joukkueen jäsenillä. Tässä vähän roiskitaan.

2022111320015401-4ce97yc2f.jpg

Välillä porukka tekee tiivistä yhteistyötä kuten nämä rivissä marssivat tulijoukkueen heebot. Eihän tuossa mahda mitään.

2022111321333800-4ce9z0fp9.jpg

Aika pitkään sai pelata että sain vesi hallitsija arvonimen, kun tappiot eivät hirveästi nosta arvonimipisteytystä. Tuolla oli kohta missä oli viimeaikaiset taistelut niin 14 voittoa ja 31 tappiota.
 
The first Big Run event takes place on the weekend of 10/12 - 12/12 in #Splatoon3. Defend Splatsville from hordes of Salmonid and earn yourself some fresh rewards!
NoE Twitter
 
Tänä viikonloppuna ollaan pelattu big runia Splatoonissa.

2022121118552400-4ce9snix9.jpg

Kaikki tappelut sijoittuvat Wahoo World kenttään. Olisi kiva jos olisi muitakin tarjolla.

2022121119022200-4ce96zdaz.jpg

Mustekranaattia pesään niin posahtaa.

2022121119062400-4ce99nd30.jpg

Peruskaaos menossa.

2022121119503600-4ce959ew1.jpg

Tässä on hyvä kuva salmon run moodin godzilla hirviöstä. En ole saanut vielä kaadettua.
 
Sain big runiin osallistumisesta lohdutuspalkinnon. Taisi mennä vähän keskinkertaisesti.
 
FkFnyO8X0AIYSMn

Get ready to splat it out for your favourite taste sensation: Spicy, Sweet or Sour. The taste bud Turf War takes place in #Splatoon3 on 07/01 - 09/01!
Splatoon Nordic Twitter

Joululoman päättää Splatfest.
 
No nyt on tätäkin tullut pelattua ja onhan tämä just niin vanhan kierrätystä miltä arvosteluiden perusteella vaikutti.
Yksinpeli on octo expansion 1.5 eli jos sen on pelannut niin täysin samaa on tässä.
Poikkeuksena viimeinen alue joka osoittaa kuinka paljon parempi ja kiinnostavampi pelin kampanja olisi jos se olisi yksittäisten haasteiden sijaan yhtenäisempi kokonaisuus.
Ja miksi meidän hahmon nimi on taas agent 3?

Moninpeli on tasan sitä samaa mitä ennen ja mä pelasin äsken tunnin verran kakkosesta tuttua kahta kenttää. Oi kun tuntuu niin tuoreelta.
Entä miksi tässä on edelleen se sama asia mistä valitettiin jo kakkosen kohdalla eli rotaatiossa on kaks kenttää aina kaks tuntia kerrallaan.
Miks helvetissä tähän ei ole vieläkään laitettu vaan äänestystä kuten jokaisessa muussa online räiskinnässä.
Miettikää jos jossain codissa olisi pakko pelata vain kahta kenttää aina kaks tuntia kerrallaan ja nekin olisi tuttuja jo edellisestä pelistä. Voi sitä paskamyrskyn määrää, mutta jostain syystä tämä kerää ysejä arvosanaksi ja taisi voittaa jopa vuoden moninpeli palkinnonkin.
Raadilta on vissiin jäänyt kakkonen pelaamatta tai jtn.

En myöskään tykkää tuosta hub alueesta joka tuo enemmänkin mieleen jonkun slummin.
Ja tosiaan se loistava rytmipeli korvattiin jollain korttitaistelu pelillä.
Oman kaapin koristelukin oli huonompaa mitä oletin ellen sitten ole sokea ja niiden tavaroiden kokoa voi jotenkin muuttaa sillä nyt se kaappi on aivan liian pieni kun monet kamat vie kolmanneksen koko kaapista.

Tallennuksen siirron mukaan olin pelannut kakkosta 115 tuntia, mutta tämän pelaaminen jää kyllä alle 20 tuntiin ihan varmasti ja tuohon on laskettu jo se yksinpelin läpäisy.
Nytkin päätin tulla kirjoittamaan tätä viestiä siksi aikaa että uudet kaks kenttää tulee pelattavaksi.
Melkein vois sanoa, että taas sarjan kolmas osa joka on karvas pettymys, mutta jo arvosteluja katsoessa tiesin mitä tuleman pitää.
 
Nyt on jo pikkasen paremmat fiilikset moninpelistä ja lähinnä edelleen ärsyttää se, että pelattavana on vain ne kaks kenttää aina kaks tuntia kerrallaan.
Varsinkin kun turf war on ainoa moodi joka kiinnostaa sillä niistä muista sekä salmon runista sain tarpeekseni jo kakkosessa.
Aseeksi on valikoitunut se kultainen aerospray. Eihän sillä mihinkään osu, mutta jos tarkoituksena on maalata nopeasti iso alue niin siihen se soveltuu ja kun musta kuitenkin lähtee taistelussa henki yleensä parissa sekunnissa aseesta riippumatta niin paras ottaa sellainen joka kuitenkin hyödyttää omaa tiimiä eniten.
Tänään mulla olikin melkein joka matsissa eniten pisteitä riippumatta siitä voittiko oma tiimi vai ei. Meitsi vaan menee ja maalaa niin perkeleesti kuin pystyn.

Speciaalina tuon kanssa on booyah pommi jonka kanssa tuli swicthin nappien kustomoinnille tarvetta sillä normaalisti tuo ladataan näpyttämällä dpadia alaspäin joka on äärimmäisen epäkäytännöllistä varsinkin kun ottaa huomioon, että sä voit auttaa myös tiimikavereita lataamaan sitä ja tuohan tarkoittaa pysähtymistä paikoilleen kun on pakko siirtää peukalo vasemmalta tatilta.
Joten vaihdoin Y namiskan ja dpadin ala suunnan keskenään joka saa tuon paljon sujuvammaksi ja nyt mulla on siis gyron resetointi dpadissa jota tulee käytettyä ehkä kerran matsin aikana kun taas pommi ladataan Y namiskaa näpyttämällä ja niitä tulee käytettyä 4-5 joka matsissa.

Plussaa siitä kuinka tallennuksen siirrolla sai kolme kultaista lipuketta sheldonille joten niillä sai ostaa minkä tahansa aseen omasta tasosta riippumatta.
Muuten mulla ei vissiin vieläkään olisi tuota käytössä
 
Sain vasta eilen tietää, että eihän se korttipeli olekaan mikään moninpeli vaan siinä pelataan ihan npc hahmoja vastaan joten päätin kokeilla eikä se nyt niin paska ole mitä oletin sillä melkein kuus tuntia putkeen sitä tuli tahkottua.
Tasolle 20 jaksoin pelata ja Jud oli viimeinen vastustaja jonka sain tuohon mennessä avattua ja voitettua.
Tuossa vaiheessa alkaa vaan seuraavaan tasoon vaadittava expan määrä nousemaan niin reippaasti, että joko pelaaminen alkaa olemaan täyttä grindausta tai sitten tuota moodia täytyy jo ihan oikeasti rakastaa.

Moninpelissä olen tasolla 15 ja sain isomman kaapin auki ja sekin alkaa näyttämään ihan kivalta jo. Ilmeisesti tuurista kiinni koska siellä krääsä kaupassa on eri värejä tarjolla. Edelleen kyllä ihmetyttää miksi osa koristeista on niin naurettavan isoja ja haluaako joku muka oikeasti laittaa vaikka jonkun tynnyrin kaappiinsa joka täyttää siitä puolet? En ainakaan vielä ole nähnyt yhtäkään.
 
No nyt ois yksinpelikin 100% läpi ja se viimeinen kenttä joka aukeaa kun ihan kaikki muu on tehty oli paikoitellen aikamoinen koettelemus.
Tube videoiden perusteella sen pelaa vartissa kun osaa, mutta mulla meni melkein 1.5 tuntia.
Tuota ennen ihmettelinkin kun sieltä maailmasta tuntuu aina löytyvän vaan lisää ja lisää niitä power eggeja ja mitään käyttöä niille ei oikein enää ollut.
No tuon aloittaminen ja checkpointista jatkaminen maksaa aina 333 power eggia ja sitten kun tuon läpäisee ja tutkii kaikki alueet sekä kerää kaikki collectiblet niin sinne site 1:n helipadille ilmestyy pieni sheldrone jonka käyttö maksaa 999 power eggia ja se sitten kerää sulle jotain kamaa jotka voi lunastaa seuraavana päivänä sieltä moninpeli aulan terminaalista.
Mitä eilen reddit viestejä luin niin jotkut on saaneet varsin hyvän määrän rahaa ja ability chunkeja tuota kautta kunhan vaan muistaa joka päivä käydä aktivoimassa sen.

Itse en kylläkään tuon takia jaksa alkaa pelaamaan jo läpäistyjä tehtäviä uudestaan, mutta on mulla valmiina jo yli 20 000 power eggia joten saa sitä muutaman kerran käyttää.
 
Tänä viikonloppuna tuli pelattua vähän Splatfestiä happamassa joukkueessa.
2023010812252900-4ce9dffpu.jpg

Tässä kuva minä ja nimimerkki HenniHa käydään yhden pippurisen pelaajan kimppuun singolla ja tarkkuusroiskijalla. Meni nurkan taakse piiloon murkulaa.

2023010812262000-4ce9andfh.jpg

Tuossa ammun mustesuojan takaa yhtä makean joukkueen tyyppiä.

2023010819291101-4ce9kqefv.jpg

Tuossa minä ja yksi ämpärillä varustautunut tyyppi käy makean joukkueen ukon kimppuun.

2023010820062200-4ce9wvfgq.jpg

Sain lopuksi happaman hallitsijan arvonimen. Taivaalla näkyy tuollaisia hologrammeja.

Pelit viimeiseltä kahdelta päivältä: 11 voittoa ja 28 tappiota.
 
Mulla loppui nintendon online tilaus ja tuli huomattua tämän olevan aika torso kokemus ilman sitä sillä kaikki kaupat potkii sut ulos eikä sinne aulaan pääse myöskään joten sä et voi käyttää sitä gachakonetta, etkä myöskään kerätä niitä tavaroita terminaalista jotka se shell-drone kerää sieltä yksinpeli maailman puolelta.

Mun mielestä tuo maksullinen jäsenyys pitäisi olla vaatimus vain varsinaiseen moninpeliin sekä salmon runiin.
 
2023021223083400-4ce9jkfq2.jpg

Tuli hakattua viikonloppuna Splatfestiä sen verran että sain tumman suklaan hallitsija -arvonimen. Tilaston mukaan viimeaikaiset pelit viikonloppuna meni niin että tuli 16 voittoa ja 29 tappiota.
 
Ylös Bottom