Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splatoon 3

According to Grizzco's forecasts, the second #Splatoon3 Big Run will occur from 04/03 to 06/03! Defend Inkblot Art Academy from Salmonid invasion...and maybe keep an eye out for Horrorboros?
NoE Twitter
 
^ Törmäsin horrorborossiin big runissa, en pysy kauaa hengissä kun mokoma ampuu booyah pommeja.

FrVGZG3XgAAjVzj

The next Splatfest arrives on 01/04 and it's a monstrous mashup of three controversial creatures! But which one do you believe in?
NoE Twitter
 
2023040219500700-4ce9bnc5q.jpg

Nyt pitää keskeyttää Splatfest turnaus kun menen seuraamaan vaali-iltaa telkkarista. En kerennyt ihan saamaan Nessie hallitsija arvonimeä. Viikonlopun peleissä tuli 17 voittoa ja 22 tappiota. Moni tricolor tappelu piti pelata nessie joukkuiden kesken. Missä isojalat ja humanoidit? Tricolor tappeluissa porukoilla oli taktiikkana pommittaa booyah pommeilla ultra signaalia ja sitten rynnätä raunioihin nappaamaan saalis.
 
Zelda aiheinen splatfest tulossa.

FtrhYg3XgAETcqq

Prepare for the launch of The Legend of Zelda: #TearsOfTheKingdom with a special Splatoon x The Legend of #Zelda Splatfest in #Splatoon3! Splat it out for Power, Wisdom, or Courage from 06/05 to 08/05!
NoE Twitter
 
Ehkä olin idiootti, mutta päätin sitten ostaa sen season passin vaikka siitä ei ole mitään tietoa millainen se varsinainen lisäri tulee olemaan.
Mä vaan halusin inkopoliksen hub alueeksi sillä se on niin paljon paremman näköinen mitä se vakio alue josta mulle tulee edelleen mieleen joku slummi.
Muutenkin siellä on ilmeisesti Callie ja Marie esiintymässä splatfestin aikaan joka on myös plussaa sillä mä en välitä ollenkaan niistä kolmosen tyypeistä.
Tuli tuossa myös uus tausta pelaajakorttiin, 123 000 rahaa joka on varsin outo luku ja aika iso määrä eri juomalipukkeita jotka onkin hyvä käyttää nyt splatfestin aikana sillä eri valmistajien vaatteilla on eri todennäköisyys saada just se kyky joka sulla on siinä juomalipukkeessa ja splatfest paita on ns. neutraali ja sen kanssa taisi olla 70% mahdollisuus jos oikein muistan ja lisäksi sen peseminen on halpaa.

Itse pelihän noita asioita ei tietenkään kerro missään vaiheessa joka tekee siitä koko vaate/kyky systeemistä vieläkin typerämmän.
Jotkut vaan kaivaa nuo esiin ja nykyään on nettisivuja joista pystyy myös näkemään mitä sä saat seuraavaksi siitä aulassa olevasta gacha koneesta.
 
Tän päivän splatfest alkoi ihan kivasti kun heti eka matsi oli 100x ja oma tiimi vielä voitti joka tais olla eka kerta mun splatoon historian aikana.
Sitten switch ilmoitti kuinka mun vasemmasta joy-conista on akku vähissä vaikka eilen pelasin vaan kaks alle tunnin sessiota ja siinä välissäkin ne oli latauskahvassa kiinni kun niiden akun kesto on nykyään mitä on.
Ilmeisesti ei ollut ladannut ja äskenkin kun laitoin ne siihen kahvaan niin vasen täytyi ottaa pois ja laittaa uudestaan ja sitten se alkoi lataamaan.

No istutaan sitten koneella ja korjaillaan krapulaa joku puoltuntia. Kai noiden akku sen jälkeen jonkun tunnin kestää jo pelaamista.
 
Splatfest Inkopoliksessa.

2023050711235000_s.jpg

2023050711214900_s.jpg

2023050711253000_s.jpg

2023050711245000_s.jpg

Olis kyllä kannattanut lopettaa kolme matsia aiemmin sillä tuohon asti oli kivaa, mutta sitten alkoi tulemaan vastustajia jotka valtasi 80% kentästä ihan hetkessä eli omassa tiimissä oli varmaan sellaisia jotka pelaa tätä joskus huvikseen ihan kuten minäkin ja vastassa varmaan jotain rankedia työkseen pelaavia.
Kun kolme matsia putkeen on pelkkää kuivana kakkoseen ottamista ja toinen kentistä oli vielä mahimahi resort josta en tykkää ollenkaan niin oli parempi lopettaa.
 
Pelasin myös Splatfestiä tänä viikonloppuna. Olin voima joukkueessa. Tässä on kuvia tricolor battlesta triforce kentässä.
2023050715522100-4ce9twdxw.jpg

Tässä olen rynnännyt kukkulan päälle hakemaan ultra-signaalia. Kävi huonosti.

2023050715581900-4ce9g9cvh.jpg

Ultra signal kukkula saa osakseen pommitusta. Rohkeus joukkue on posauttanut booyah pommin kukkulan päälle ja pistin vielä perään triple inkstriken ja sen jälkeen alkaa uimakisa kuka kerkeää ensiksi ultra signaalille.

2023050720041000-4ce9oyd3i.jpg

Tässä on tasainen tilanne viisaus joukkueen kanssa. Olen kiivennyt kukkulalle värittämään paikkoja, jossa on viisaus joukkueen musteruisku. Viisaus joukkue on lukinnut tenta misslet meikäläisiin ja sitten vasemmalla ylhäällä oleva joukkuetoveri on jysäyttämässä booyah pommia.

2023050720065600-4ce9z0c9v.jpg

Kävin myös dlc alueella. Sain voima hallitsitsija arvonimen.
Olis kyllä kannattanut lopettaa kolme matsia aiemmin sillä tuohon asti oli kivaa, mutta sitten alkoi tulemaan vastustajia jotka valtasi 80% kentästä ihan hetkessä eli omassa tiimissä oli varmaan sellaisia jotka pelaa tätä joskus huvikseen ihan kuten minäkin ja vastassa varmaan jotain rankedia työkseen pelaavia.
Kun kolme matsia putkeen on pelkkää kuivana kakkoseen ottamista ja toinen kentistä oli vielä mahimahi resort josta en tykkää ollenkaan niin oli parempi lopettaa.
Tuollaisia selkäsaunoja mullekin on tullut säännöllisesti. Nyt tällä kertaa tuli ensimmäistä kertaa Splatfestissä enemmän voittoja kuin tappioita. Voitot: 25, tappiot: 20 viimeaikaisista peleistä.
 
Tämän viikonlopun big runia ei ole hirveästi mainostettu Twitterissä. Täytyy kattoa ainakin millainen godzilla sieltä tulee tällä kertaa. Yleensä kun godzilla ilmestyy niin joukkueella on minuutti elinaikaa jäljellä.


Edit, tunnin pelaamisen jälkeen tuli Horrorboros örvelö, joka on nähty aiemmassa Big Runissa. Näin sen vain vilaukselta kun hukuin minioni vyöryn läskien alle.
 
Viimeksi muokattu:
F1BcfMcWIAIErDP

Tänä viikonloppuna on jäätelö aiheinen splatfest. Kilpailu käydään vanilija, mansikka ja minttu joukkueiden kesken.
 
2023071622073600-4ce9s2c67.jpg

Tuli pelattua tämä viikonloppu splatfestiä minttu joukkueessa, kunnes sain minttu hallitsija arvonimen. Viikonloppuna menneet ottelut menivät että voittoja tuli 14 ja tappioita 26. Kävi välillä harmittamaan tehojoukkueet, jotka jyräsivät niin pahasti, ettei päässyt omalta alueelta pois kertaakaan ottelun aikana.
 
2023081319333600-4ce9q3iz6.jpg

Pelasin tätä viikonlopun kunnes sain kuuluisuus hallitsija arvonimen. Yritin valita joukkueen siten että se olisi mahdollisimman epäsuosittu jottei tulisi harjoitusotteluita saman ryhmittymän jäsenten kesken ja nyt tällä valinnalla niitä ei tullut kertaakaan. Nintendon TwitterX gallupin perusteella kuuluisuusjoukkue oli selvästi epäsuosituin. Eilisissä kahden joukkueen otteluissa tuli pelkkiä rakkaus joukkueita vastaan. Rakkausjoukkue on varmaan niin suosittu että pitää laittaa kaikki raha- ja kuuluisuusjoukkueet vastaan että saadaan ottelupari. Viikonlopun peleissä tuli 13 voittoa ja 25 tappiota. Tricolor otteluissa hyökätessä kokeilin sellaista taktiikkaa, että ennen kiipeämistä sillalle heitän mustemyrskyn kohti ultra signalia. Se toimi ainakin kerran mutta vastus on niin kova ettei moni hämääntynyt tuosta. Lopussa olleissa otteluissa mun joukkue oli koko ajan ahdistettuna aloitusnurkkaan ilman mitään mahdollisuuksia.
 
2023091020195100-4ce9wye3v.jpg

Nyt tuli selostajalta kehuja kun saatiin kaksi ultra signalia. Big Man joukkueen tyypit veti tuosta herneen nenään kun toisen ultra signalin sain sikailemalla ultra stampin kanssa triforce kukkulalla hakkaamalla punaisen joukkueen tyypin joka tavoitteli ultra signalia ja sitten otin sen itselleni. Tappio tuli lopulta huolimatta kahdesta haalitusta ultra signalista.

2023091020333700-4ce9obeuf.jpg

Pelasin tämän viikonlopun Splatfestissä Frye joukkueessa, kunnes sain Frye hallitsija arvonimen. Viikonlopun peleissä tuli 19 voittoa ja 24 tappiota.
 
Tulipas tätäkin pelattua pitkästä aikaa. Viestejä selaamalla olen näköjään pelannut viimeksi toukokuussa joten nyt oli vissiin neljä uutta kenttääkin tarjolla ja pääsin jopa pelaamaan enimmäkseen niitä.
Edelleen jaksaa ihmetyttää / ärsyttää matsit joissa ensin oma tiimi pitää hyvin aluetta hallussa ja sitten viimeisen 30s aikana vastustaja saa jonkun ihme motivaatio / taito boostin ja ne valtaa hetkessä 60-70% koko kentästä.

Alla oleva oli kuitenkin paskin matsi koko mun splatoon historian aikana ja viimeisen 40s aikana en vaivautunut enää edes spawnaamaan kun ehdit ottaa pari askelta kun henki jo lähti ja sen myös näkee kun vertaa tiimien tappo/kuolema statseja.
Tällaisen matsin jälkeen oikeasti vituttaa kun peli ei enää näytä pelaajien leveliä kuten kakkosen kohdalla sillä nuo kaikki oli aivan varmasti sellaisia jotka on pelanneet ainakin kerran maksimi tasolle. Siis olettaen, että tässä menee tasot "ympäri" kuten kakkosessa ja siinähän tuli tähti tai joku levelin viereen merkiksi tuosta ja aina kun tuli tuon tyylinen turpasauna niin oli helppo huomata mistä se johtui.

2023102111225500_s.jpg
 
2023102916124200-4ce9oxcbx.jpg

Nyt on tullut pelattua splatoweenia tai splatfestiä luuranko joukkueessa sen verran että on luuranko hallitsija arvonimi taskussa. Viikonlopun peleissä voittoja tuli 16 ja tappioita 23. Tricolor taistelussa puolustusvuorossa vakiohupia oli laittaa miina ultra signalin alle. Pelasin enemmän lauantain puolella. Seuraavaan Mario Karttiin pitää saada jokin splatfestiä vastaava ominaisuus.
 

Tänä viikonloppuna on big run. Täytyy ainakin vähän pelata että saa sen myrkynvihreän palkintopystin.
 
Ylös Bottom