Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Chaos Theory

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Itse testasin Official UK Xbox Magazinen demoa. Eli ainakin kyseisen lehden ostamalla sitä pääsee testaamaan.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Toivottavasti saisivat jotain persoonallisuutta lisättyä Sam Fisheriin, kun ei tuo pelkkä Ironsiden möreä ääni tahdo riittää meikäläiselle. :cool:
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Locku sanoi:
Toivottavasti saisivat jotain persoonallisuutta lisättyä Sam Fisheriin, kun ei tuo pelkkä Ironsiden möreä ääni tahdo riittää meikäläiselle. :cool:

Kyllä noiden videoiden ja kuvien perusteella on luvassa taas loistava peli!!
Splinter Cellin ensimmäinen osa on paras pelikokemukseni kautta aikojen ja vaikka Pandora Tomorrow olikin vain "väli" osa oli sekin hieno.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Itse en ole aimmein pelannut millään konsolilla Splinter Cellejä, mutta tämä alkoi jo oikeasti kiinnostaa. Kuvien ja videoclippien perusteella voisi peli olla jo ostamisen arvoinen. En itse tykkää niin paljon 'hiiviskely'-pelejä, mutta Chaos Theory voisi olla ainakin kokeilemisen arvoinen peli. Ja onhan aika iso porukasta tykännyt Splintereistä aika paljon ja hyviä arvosteluita nuo aikaisemmat osat ovat saaneet. Eli saattaisinpa hyvinkin hankkia tämän kokelaaksi ja jos miellyttää niin voisi laajentaa hieman pelivarastoa useimpienkin Splintereiden osalta. :rolleyes:
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Pelasin myös uk oxm demoa ja kyllä grafiikat ovat parantuneet huimasti kahdesta ensimmäisestä splinter cellistä. :),taas yksi peli lisää ostoslistaan :cool:
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

yliverkko sanoi:
Pelasin myös uk oxm demoa ja kyllä grafiikat ovat parantuneet huimasti kahdesta ensimmäisestä splinter cellistä. :),taas yksi peli lisää ostoslistaan :cool:

Onko kellään tietoa mistä löytyisi Chaos Theoryn ennakko
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Miten se suma voi yllättää aina keväällä? Ei koskaan ehdi pelaamaan näitä huippujulkaisuja tuoreeltaan, ja sitten on vielä se E3 ja kaikki.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

PC:llä olen demoa pelannut ja Samppa on todellakin hieman monipuolisempi kuin aiemmin. Ei tarvitse enää tyytyä pelkkään läpsimiseen vaan uudessa "lähempänä kuin koskaan"- moodissa voi tökätä vaikka vihua puukolla kylkeen. Peli soljuu siis näin eteenpäin paremmin kuin aiemmat. Räsynukkefysiikat tuovat myös oman kivan mausteensa peliin. Mikään ei ole hauskempaa kuin sotilaan kiskominen vaikkapa majakan kaiteen yli ja katsoa kun tämä liitää alas. Hienompihan tämä on myös kuin aiemmat Splinterit, Fisher on kyllä aivan erinäköinen kuin aiemmin, mutta omasta mielestäni muutos on parempaan.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Ite pistin just ennakkotilauksen konsolinettiin,tulisikohan jo ens viikolla :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Hemmeti hemmetti, kyllä voi uskoa että Tomppaa nyt vituttaa... Näkymättömyysprojektorii tuskin kuuluu Samin isän visioihin...
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Chromium Alpha sanoi:
Hemmeti hemmetti, kyllä voi uskoa että Tomppaa nyt vituttaa... Näkymättömyysprojektorii tuskin kuuluu Samin isän visioihin...

Itse toivon että tuo näkymättömyys ei ole viety liian pitkälle koska muuten peli menee liian helpoksi.Toisaalta luotan 100%:sti Ubisoftiin että pojat ei pilaa peliä tuolla näkymättömyydellä. Jos jollakin on enemmän tietoa kyseisestä asiasta niin infoa tänne.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Otin tuosta näkymättömyydestä selvää ja tässä vastaus.Sam Fisher ei voi muuttua näkömättömäksi mutta moninpelissä voi käyttää tuota camo suittia. Näkymättömänä et voi käyttää asetta tai juosta tai tehdä muutakaan erikoista liikehdintää.Joten ei huolia!

Tuolta löytyy 317 kuvaa ja 70 videota pelistä ja hieno arvostelu
http://xbox.ign.com/objects/683/683200.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Happi loppuu kun ulos pyrkii niin pitkä *fiuuuuufhhh*. Kuvassa kyllä näytti olevan kyllä itse sami mutta jos ei niin hyvä. Nyt saan ehkä unta vähän paremmin.
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Chromium Alpha sanoi:
Happi loppuu kun ulos pyrkii niin pitkä *fiuuuuufhhh*. Kuvassa kyllä näytti olevan kyllä itse sami mutta jos ei niin hyvä. Nyt saan ehkä unta vähän paremmin.

Kokovartalopuku viittaa Shadownet-agenttiin (kts. Pandora Tomorrow). Samilla jää yleensä joko kädet tai pää ilman vaatetusta. Vielä olisi miltein (todella pitkän) viikon verran odotettava tätä julkaisua :)
 
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

Lueskelin tuossa äskettäin Chaos Theoryn foorumia ja näyttää siltä että tuolla Atlantin takana porukka on saanut jo pelin käsiinsä. Ei kyllä millään jaksas odottaa että se saapuu myös tänne kauppoihin. Eihän tässä ole enään kylläkuin muutama päivä varsinaiseen julkaisuun.
 
Ylös Bottom