Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Chaos Theory

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Chaos Theory

peliplaneetan foorumeilla ovat jotkut käyneet ostamassa prismasta omansa,ite tilasin konsolinetistä ja nyt vaan odotan että pääsis pelaamaan :)

Peliä sai jo viime torstaina todella monesta paikasta ja itse asiassa luulen, että Atlantin takana ei kovin moni ole sitä vielä saanut, kun kuulemma Livessä ranking-listoilla oli viikonloppuna vain jotain 30 pelaajaa, joista suuri osa suomalaisia. Voi olla, että Ubi on jotenkin jakanut rankingeja maanosittain, mutta epäilenpä sitä.

Oma Splinterz voi tulla jo huomenna, mutta kuitenkin todennäköisesti myöhemmin. Kuitenkin tällä viikolla pitäisi päästä tätä loistavaa moninpeliä pelailemaan monnien kanssa. Toivotaan, että on parempaan suuntaan mennyt ja tuntuisi hyvällä tavalla erilaiselta kuin Pandora.

NapaKettu sanoi:
...Toivotaan, että on parempaan suuntaan mennyt ja tuntuisi hyvällä tavalla erilaiselta kuin Pandora...

No joo, kyllähän tuo varsin näpsäkältä tuntu, demoa kokeilin PuuCeellä. Jos ei muuta, niin ainakin grafiikat häikäisevät, varmasti myöskin XBoxilla. :)

gefilus A sanoi:
No joo, kyllähän tuo varsin näpsäkältä tuntu, demoa kokeilin PuuCeellä. Jos ei muuta, niin ainakin grafiikat häikäisevät, varmasti myöskin XBoxilla. :)

Itse uskon että pelissä on menty todella paljon eteenpäin verrattuna Pandoraan koska Pandora oli Ubisoftille vain välietappi ja Chaos Theorya on kehitetty todella.Kaikki arvostelut mitä olen lukenut viittaavat siihen että Sam Fisher vie pelaajan aivan uuteen ulottuvuuteen ja uudistuksia on roimasti tullut lisää.Tuo Xboxin grafiikka on näyttänyt hienolta ja nyt pitää vain toivoa että peli saapuu myös tänne Oulun kauppoihin.P.S te joilla peli jo löytyy niin laittaakaan kommentteja ei mitään SPOILEREITA.

Tuossa se nyt on repussa odottamassa. Pari tuntia vielä koulussa. Sitten kaverille kokeilemaan co-oppia, illalla sitten yksinpeliä...

Pitäskö mennä vaikka siivoamaan mummola, niin vois jotain extrapalkkaa herua ja vois se näkyä testamientisakin aikanaan... Sitten olis millä pelata :p

Pistoolissa oleva OCP on hieno keksintö. Säästyy ammuksia kun ei tarvitse aina ampua valoa tai kameraa hajalle vaan sen aikaa kun vekotin on pois pelistä, niin siinä ajassa kerkiää hiippailla haluamaansa paikkaan. Hakkerointikin on ihan mukava lisä lukon tiirikoimisen rinnalle, vaikkei se ainakaan normal-vaikeustasolla hikipisaroita ole aiheuttanut. Vanhaa Splintteriä mutta maukkaammissa kuorissa joten kyllähän tätä pelailee (kuudes tehtävä menossa).

edit: ensimmäinen läpipeluu kerta takana ja hyvät fiilikset jäi. Oli kiva huomata että hauskaa dialogia oli entistä enemmän; MGS ja Half-Lifet saivat myöskin osansa ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

UPEA peli. Co-opkin on ihan sujuvaa. Yksinpelissä menossa toinen tehtävä, vaikeustasoksi otin suoraan Hardin. Grafiikka on uskomattoman hienoa. Tekoäly ei oikein vakuuta, mutta muuten loistava peli...

Onko tuo peli parempi kuin aikaisemmat osat? Huomasin vain tuolla Gamespotin sivuilla, että pelin kohdalla siinä numeron alla lukee "flop".

Rupesi epäilyttämään.

remaster sanoi:
Onko tuo peli parempi kuin aikaisemmat osat? Huomasin vain tuolla Gamespotin sivuilla, että pelin kohdalla siinä numeron alla lukee "flop".

Rupesi epäilyttämään.

On. Mitä nyt olen ehtinyt pelata. Enpä usko, että peli huononisi loppua kohden...

Gamespot on aika yksin tuon "flop" tittelinsä kanssa. Metacritic pisteet 95. Nousi kuin raketti ostolistani kärkeen.

metacritic.com

Jos niillä on joku kiista lahjuksista... Vaikuttaa aika höyrypäiseltä. Heti kun saan Kotor II:n loppuun, myyn sen kauppaan parin muun kanssa ja ostan tämän.

eskobar sanoi:
On. Mitä nyt olen ehtinyt pelata. Enpä usko, että peli huononisi loppua kohden...
nuo Gamespotinjutut on aina aivan turhia ja niitä ei kannata uskoa. Chaos Theory keskiarvo kymmenen arvostelun jälkeen on 96/100 joten aivan turhasta pelistä ei puhuta.

remaster sanoi:
Rupesi epäilyttämään.
Nyt siellä kyllä lukee 8.6 ja great.
ja sivun logossa "where gamers go to know"
eikä "where games go to flop".

Ettei vaan olis joku hämärä aprillipila ollu.

Nyt tuli sitten peli hankittua. Pelailin ekaa kenttää tuossa hiukan ja kokemukset ovat ristiriitaiset. Ensinnäkin, grafiikka tuntuu jotenkin oudolta. Hienolta ja rumalta samaan aikaan. Ja sitten, kun aloitusvideo lähti pyörimään, niin sehän nyki aivan p*rkeleesti. Onko muilla tätä ongelmaa? Itse peli ei nyi muuta, kuin silloin, kun esim. viheltää; silloin tulee hetkeksi hiljainen hetki, sitten taas rupeaa kuulumaan ääntä.

Peli saa vähän samat fiilikset aikaiseksi kuin Halo 2 aikanaan. Olisivat vain Ubisoftin pojat pitäneet grafiikan samanlaisena kuin ykkösessä eivätkä lähteneet tavoittelemaan tähtiä. No, toivottavasti fiilikset nousee, kun oppii vähän paremmin pelaamaan; kontrollit on näin aluksi vähän hukassa.

Ja siitä puheen ollen, miten sillä konekiväärillä zoomaillaan? Onko siitä jotain ihme versioita, kun pelilehtisessä oli niin monta eri kuvaa siitä?

Joo, huomasin tuon saman oudon jämähtämisen tuossa vihelellessä. Hiukka ärsyttää myös nuo training videot. Peli kun latailee ja nykii, ja äänet pätkii koko ajan kun niitä yrittää katsoa. Muuten kyllä on noussut mun suosikikseni tässä sarjassa. Grafiikka on erittäin hienoa mun mielestä. Ainoa miinus tulee kun välillä on niinkuin joku kumma "kalvo" näkyisi graffan päällä kun liikkuu.(tämä vain kun ei käytä yönäkölaseja)

remaster sanoi:
esim. viheltää; silloin tulee hetkeksi hiljainen hetki, sitten taas rupeaa kuulumaan ääntä.
Pelkästään viheltäessä mulla ei tuota tapahdu, mutta joskus kun vihollinen huomaa, vihelsi sitä ennen tai ei. Niin silloin pelin äänimaailma, esim. meren pauhaminen katkeaa hetkeksi ja jatkuu sekunnin päästä + tulee se jännitys-musiikki ja vihollinen puhuu jotain tyyliin: "luulin näkeväni jotain."

Äänitehosteet tuntuu olevan aika munattomat kun heittää kivellä vihollista päähä.
Muuten kiviä heittellessä äänitehosteet tuntuu olevan kunnossa.

Muuten peli on vaikuttanu toimivalta ja oikein hyvältä, mutta oon vasta ekan kentän pelannu.

Tosta kivien yms. heittelystä tuli mieleen, et aika tylsää, ku ei oo enää aiemmista osista tuttua esineen lentorataa näkyvissä. Mut ei se kyllä hirveesti haittaa.

Millä vaikeustasolla peliä pelaatte. Itse alotin ihan varmuuden vuoksi expertillä ja ei se mitenkään vaikeelta tunnu. Siis mitenkään erityisen vaikeelta.

Uusista liikkeistä sen verran, et kuristus on kyllä aika helmi ja sit se, ku voi heittää jannun kaiteen yli esim. mereen. Pukkokin on ihan mukava lisä, ei haittaa vaikka vihollinen väijyttäessä huomaakin.

Yksi miinus kyllä tulee siitä, et ainakaan ihan pelin alussa sillä SC-20...? konkulla ei voi zoomailla, kuten ennen. Toisaalta se pummppari tuntuu aika mukavalta, senkun nyt jossain välissä sais.

Ylös Bottom