Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se moninpeli vissiin linkkikaapelillakin pelittänee.

Seuraava lainaus edellisen viestin linkistä:

"Especially if you have an Xbox Live connection or the ability to link two consoles together. The multiplayer mode is nothing short of bloody amazing. "
 
Jep, samanlaisia tietoja löysin itsekkin ja ainakin ulkomaan foorumeissa kerrotaan,että moninpeli onnistuu linkkikaapelin avulla. Hieno peli on tulossa ja 26.3 pääsee taas varjoihin väijymään:)
Laittakaahan uusia tietoja pelistä,jos löytyy.
 
Moninpeliä pääsee pelaamaan myös linkkikaapelin avulla.Voit pelata esim 2v2, 1v2, 1v3. Moninpelikentät ovat todella laajoja ja esim. yhki kenttä sisältää 3 kerrosta...
Aluksi kuulemma moninpeli on hieman hankalaa,mutta kun jokainen oppii kentät niin sitten alkaa vasta tosi pelit.
Jos ensimmäisessä pelissä oli valoefektit hienoja,on ne nyt tässä tulevassa pelissä aivan uskomattomat. Sen verran vielä noista moninpelikentistä,että niissä on paljon erilaisia paikkoja ,joissa vakoojat pystyvät piileskelmään,roikkumaan jne..
Erittäin hienoa on myös se,että moninpelissä vakoojilla on useita eri reittejä määränpäähänsä.
Ihmetyttää hieman tämä hiljaisuus täällä foorumilla,kun taas ulkomaan foorumeissa peliä odotetan,kuin kuuta nousevaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Ihmetyttää hieman tämä hiljaisuus täällä foorumilla,kun taas ulkomaan foorumeissa peliä odotetan,kuin kuuta nousevaa.

Veikkaan että tätä odotellaan täälläkin kuin kuuta nousevaa, mutta toisin kuin (jenkki)foorumien tavoin, täällä ei joka kolmas viesti kerro faktoja peleistä ja loput hihku "OMG THAT'S SO COOL!!!!". Ensi viikolla olisi sitten julkaisupäivä edessä, siihen asti voidaan katsoa loopilla moninpeli-traileria.
 
Se on kyllä totta,että jenkkifoorumeilla hehkutus on joka pelistä aivan mieletön. Aika tyypillistä jenkkiä. Miten sitä jaksaa odottaa ensi viiikkoon.
 
Itse lueskelen tätä topiccia ja odotan peliä hissukseen. Heti kun peli ilmestyy kauppoihin, olen jo sitä hakemassa. 1 näytti jo esimerkin kuinka hienoksi ja tunnelmalliseksi videopelin voi saada valo- ja varjoefekteillä, joten luotan PT:hen sen verran, että se ei petä. Ei siis katsota arvosteluja, kauppaan vaan ja rahat tiskille.

Mites muuten PT:n ''tallennus-systeemi''? Ei kai samanlainen, kuin esim. xboxin Splinter Cellissä? PC:n SC:ssä oli vapaa tallennus, eli sai tallentaa mihin halusi. Toivottavasti Pandoraan tulee sama ''vapaa tallennus''.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eikös Xbox:n Splinter Cell:ssä just saanut tallentaa mihin vain, ja kun latas sen
se myös jatkui juuri siitä. Näin mä muistelisin.
 
Vielä odottelette Splinter Cell: Pandora Tomorrow:n ilmestymistä? Ainakin Player Onessa olivat hyllyt täynnä Pandora Tomorrowin eri käännöksiä jo eilen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juho123
Toivottavasti Pandoraan tulee sama ''vapaa tallennus''.

Ei voi tallentaa silloin kuin haluaa, vaan samanlainen checkpoint-pohjanen tallenus kun ykkösosassakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Ei voi tallentaa silloin kuin haluaa, vaan samanlainen checkpoint-pohjanen tallenus kun ykkösosassakin.

IMHO paras tapa. Jos saisi itse tallennella, pelistä tulisi huomattavasti helpompi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
IMHO paras tapa. Jos saisi itse tallennella, pelistä tulisi huomattavasti helpompi.

Niinhän siitä tulisi. Ykkösosassa vaan joskus meni hermot, jos jotakin kohtaa piti jankata uudestaan ja uudestaa. Se tosin pidensi pelin ikää.
 
PC-demoa kokeilin ja vaikutti aikalailla samanlaiselta peliltä kuin ykkönen. Eli varjoissa hiiviskellään, otetaan vaivihkaa pari heppua tiukkaan syleilyyn ja niin edelleen. Pelikokemuksen tosin latisti aivan järkyttävä pelattavuus, joka johtuu siitä, että en ole tottunut PC:llä pelaamaan. Napit olivat kadoksissa ja liikkuminen tönkköä.

Grafiikkaa voisi sen verran arvioida (kun se nyt kuitenkin on niin selkeästi näkyvä ominaisuus jopa tyhmälle konsolipelaajalle), että suuria uudistuksia ei ole havaittavissa. Junan katolla istuskellessa silmiin pisti kohtalaisen selvä pop-up ja tökkivä ruudunpäivitys. Sisällä valon ja varjon leikki pääsee paremmin oikeuksiinsa.
 
Mitähän oikein LMR tarkoitat ? Pelin julkaisupäivä on ensi viikolla 26.3 joten tuskin sitä vielä hyllyssä on..
Se tallennus systeemi on hieman ihme juttu,mutta ainakaan minulle se ei tuottanut vaikeuksia.tietysti vapaatallennus olisi parempi.
olenkin miettinyt,sitä kuinka pelaaminen sujuu PC:llä, tuskin näppiksellä kovin nautittavaa,mutta ohjaimella kyllä varmasti onnistuu.
Juhon kanssa olen samaa mieltä. Kun peli on kaupoissa,olen heti sen ostamassa. Olen lukenut jo niin paljon hyviä juttuja siitä ja arvostelussa kerrottin myös loistavia asioita,joten pakko ostaa.
Splinter Cell tarjosi minulle todella hienoja pelikokemuksia,joihin monet muut pelit eivät ole pystyneet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Mitähän oikein LMR tarkoitat ? Pelin julkaisupäivä on ensi viikolla 26.3 joten tuskin sitä vielä hyllyssä on..
Se tallennus systeemi on hieman ihme juttu,mutta ainakaan minulle se ei tuottanut vaikeuksia.tietysti vapaatallennus olisi parempi.
olenkin miettinyt,sitä kuinka pelaaminen sujuu PC:llä, tuskin näppiksellä kovin nautittavaa,mutta ohjaimella kyllä varmasti onnistuu.
Juhon kanssa olen samaa mieltä. Kun peli on kaupoissa,olen heti sen ostamassa. Olen lukenut jo niin paljon hyviä juttuja siitä ja arvostelussa kerrottin myös loistavia asioita,joten pakko ostaa.
Splinter Cell tarjosi minulle todella hienoja pelikokemuksia,joihin monet muut pelit eivät ole pystyneet.

helppoa on kun tahtays hiirella ja liikkuminen nappiksella
 
Jos vaikeustaso on kohdillaan (niinkuin ykkösosassa omasta mielestä oli), tuo checkpoint-tallennusratkaisu on ihan hyvä. Tosin peli kyllä on alun perusteella hieman haastavampi kuin ykkösosa.
"Varsinaista" tutoriaalia tuossa ei ole, vaan Fisserin Sanppa nakataan suoraan ensimmäiseen kenttään, jossa tosin kyllä kaikki namiskat kerrotaan. Eli veteraanit pääsevät nopeammin peliin käsiksi kun ei tarvi kahlata koulutusosioita erikseen.
Tosiaankin jo ekan kentän perusteella terot on saanu hieman päivitystä tekoälyyn: ei tarvinnut kuin sekunnin murto-osan vilahtaa hieman valoisammassa kun tero jo nakkasi taukotupakan maahan ja pisti aseeseen pultatun lampun päälle ja tuli tutkailemaan. Siinä sitten kytistiin jännityspaska housussa kaislikossa. (Vesi on muuten ihan mallikkaasti toteutettu.) Tosin kunhan vain istuu pimeässä&paikoillaan niin eipä nuo vieläkää poloset hoksaa Sanppaa vaikka metrin päässä seisosi.
Mitäpä tuota toimivaa pahemmin korjailemaan, vieläkin maistuu hiippailu.

(Kylläpä sykkii runosuoni näin aamusta.)
 
Nyt on peli tilattu Playsta. Pitäisi tulla siis 8+7 päivän päästä noin suunnilleen. Sitten pääsee pelaamaan siistiltä näyttävää moninpeliä ja tietysti yksinpeliä. Enemmän kyllä tuo moninpeli kiehtoo tällä hetkellä.
 
Hornalta kysyisin,et mistäs olet jo pelin saanut? ja tarkoitatko Napakettu play.comia? Tilaan kyllä heti sieltä,jos ne lähettävät pelin ensi viikoksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Hornalta kysyisin,et mistäs olet jo pelin saanut? ja tarkoitatko Napakettu play.comia? Tilaan kyllä heti sieltä,jos ne lähettävät pelin ensi viikoksi.
Mistään et voi saada varmuutta siitä, lähettävätkä peliä ens viikoksi. Joskus julkaisupelit tulevat ennen suomen julkaisua, joskus julkaisupäivänä ja joskus sen jälkeen. Se on tuurista kiinni. Mutta ei maksa kuin jotain 43e.
 
Ylös Bottom