Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Nonni, nyt tuli postissa Tompan uusin ja Live-sessio kiinnostaisi. Eli jos jolla kulla on aikaa testailla Livessä kello 22-23, niin heittää vain Friend Requestia (GamerTag: hide X).

Arvio pyritään julkaisemaan perjantai iltaan mennessä.
No kerros nyt jotain yksinpelistäkin. Ja minkälainen peli muuten on; grafiikat, pelattavuus...

Nonni, nyt tuli postissa Tompan uusin ja Live-sessio kiinnostaisi. Eli jos jolla kulla on aikaa testailla Livessä kello 22-23, niin heittää vain Friend Requestia (GamerTag: hide X).

Arvio pyritään julkaisemaan perjantai iltaan mennessä.

Ei tässä ole ajasta puutetta, kunhan vain löytyisi tuo pelikään :) Toivottavasti tulisi jo viikonlopuksi niin alkaisi kunnon livetys!

Niin, ja pistele kommentteja sitten vaikka ennen arvosteluakin niin saadaan vähän kuolattua/oksennettua karvoja kurkusta.

Hieman olen kateellinen Unreal-hawkille:) Tässä alkaa itellä jo sormet syyhytä,kun odottelen peliä kauppoihin. Itsekkin odotan innolla tietoja yksinpelistä.Onko grafiikka millainen? Entäs Samin liikehdintä,Liikkeet sulavampia? Entäs terroristien tekoäly?
No näitä kysymyksiä olisi vaikka kuinka paljon,mutta nämä muutamat alkuun.
Kiitos jo etukäteen.
Splinter 4ever!!

Kun kansa kerran vaatii, niin lyhykäisesti sitten :)

Kolmisen tuntia peliä takana, niin yksin- kuin moninpeliä. Ensimmäinen kenttä on periaatteessa yhtä tutoriaalia ja opastusta - mutta ei kuitenkaan sellainen harjoitustehtävä kuin edeltäjässä. Edellisen osan yksi virheistä, näin jälkikäteen ajateltuna, oli se ettei kentät hyödyntäneet tarpeeksi Samin liikkeitä - Saa nähdä miten PT:n kanssa käy, etenkin kun liikkeitä on nyt lähes 2 kertaa enemmän. Kontrollit on pysyny suurinpiirtein samoina, mutta seiniin nojailu on vaihdettu valkoiselta L-tatin napille, joka on käytännöllisyyden kannalta hyvä muutos. Graafinen parannus on pieni, mutta näkyvä. Tekstuureja on hiottu ja animaatioita on muokkailtu.

Moninpeli toimii mainiosti. Kentät on isoja ja vakoilijoille löytyy runsaasti piilo- ja kyttäyspaikkoja. Ärsytystä aiheuttaa jaoissa vain, jos on vain yksi palkkasoturi ja loput on vakoojia. Yksi kun ei kerkeä puolustaa viittä paikkaa kolmelta viholliselta _mitenkään_. Ei se yksin toimiminen vakoojaltakaan oikein onnistu, sillä tietokoneiden alueet on viritetty täyteen hälyttimiä. 2vs2 ja 1vs2 onkin parhaimmat vaihtoehdot.

Siinä muutamia mietteitä, muutamista osa-alueista.

Koko viime yö menikin railakkaasti Livessä, SC PT:n merkeissä. Yllätyin positiivisesti myös ulkomaalaisten asenteesta. Viime yön jälkeen, en tosiaankaan tiedä kummalla on parempi pelata; Mercenarylla vai Spylla. Molemmilla on oma hohtonsa ja syynsä. Mercenarylla on takanaan tulivoima ja tappavat tarvikkeet. Spylla on puolellaan nopeus, varjot ja piilopaikat. Mercenaryn liiketunnistin ja radiomagneetti-kiikarit ovat aivan omaa luokkaansa käytettävyyden kannalta, jälkimmäisestä en ole suurta hyötyä saanut, mutta liiketunnistimella sitäkin enemmän - se kun korostaa liikkuvan kohteen (huom. kaikki liikkuvat kohteet, mukaanlukien oma pari, kranaatit, jne.). Vakoojien lämpökiikarit ovat kyllä yllättävän hyödylliset, yökiikareilla kun on vaikea hahmottaa vihollisia maastosta - molempia on siis lähes pakko käyttää.

Mercenaryn ja Spyn kohtaaminen onkin sitten mielenkiintoinen juttu, selviytymisprosentti on vakoojalla minimaalinen. Mikäli tuollaiseen tilanteeseen joutuu, on hyvä pitää valokranaatteja kakkosaseena, jolloin saa aikaa lähteä lipettiin (olettaen että niitä muistaa käyttää :p). Tuskin tilanne on niin helppo Mercenaryllekkaan, mutta tilanteesta selvitään kunhan pitää pään kylmänä (ja muistaa että jos Spy pääsee taakse, se on menoa).

Siinä taas muutama miete (Mikäli piti SC:stä, tulee satavarmasti pitämään SC PT:stäkin, niin Livessä kuin yksin).

Onkos kukaan vielä ennakkotilannut konsolinetistä kyseistä peliä?
Itse laitoin just tilauksen menemään ja toivotaan että peli tulee
perjantaiksi.

Olipa melkoinen yllätys" kiva sellainen" kun meni tänään anttilaan ja kyseistä peliä löytyi jo. Ensimmäinen kerta kun joku peli tulee näin hyvissä ajoin. Käykäähän katsomassa oman paikkakunnan Anttiloista,jos sielläkin jo löytyy.
Itse pelistä sen verran,että näyttää ja tuntuu aivan uskomattomalle. Musiikki tuo uskomattoman tunnelman peliin.
Olen pelannut vasta noin 15 min,mutta jo nyt on minut vakuutettu:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Olipa melkoinen yllätys" kiva sellainen" kun meni tänään anttilaan ja kyseistä peliä löytyi jo. Ensimmäinen kerta kun joku peli tulee näin hyvissä ajoin. Käykäähän katsomassa oman paikkakunnan Anttiloista,jos sielläkin jo löytyy.
Itse pelistä sen verran,että näyttää ja tuntuu aivan uskomattomalle. Musiikki tuo uskomattoman tunnelman peliin.

Peliä löytyy useista kaupoista jo ja muutama myy niitä pöydän alta. Tämän havainnon tein myös Livessä, jossa pelaajamäärä nousi noin 15h (ti 21 - ke 12) 41:stä 1071:en (Hetken aikaa oli monttu auki aamulla kun ihmettelin moista nousua) - ja tässä oli listattuna vasta ne, jotka ovat pelanneet Ranking-matseja, muita pelaajia tuo laskuri ei laske.

Sellanen juttu, että ekat 15min pelistä, jota on hypettänyt ja odottanut kuin kuuta nousevaa, ei anna tarpeeksi selvää kuvaa. Ensimmäisen tunnin jälkeen peli alkaa vasta näyttämään todellisen luontonsa - minut se koukutti täysin, nyt 5-6 (pelin huumassa sekosin laskuissa) kenttää takana.

Peliä löytyy useista kaupoista jo ja muutama myy niitä pöydän alta. Tämän havainnon tein myös Livessä, jossa pelaajamäärä nousi noin 15h (ti 21 - ke 12) 41:stä 1071:en (Hetken aikaa oli monttu auki aamulla kun ihmettelin moista nousua) - ja tässä oli listattuna vasta ne, jotka ovat pelanneet Ranking-matseja, muita pelaajia tuo laskuri ei laske.

Päivitystä tuohon, että nyt rankattuja pelaajia on 3533. Peli näköjään on saanut pelaajia koukkuun :)

Tjaah itellä on alkanut jo innostus vähän laantua yksinpeliin. Kaikki tämähän nähtiin jo ekassa osassa, ja ei se tietysti yllätys ollut että tässä ei suuria muutoksia tule olemaan. Jokainen kenttä jos olisi yhtä "uusi" kuin junakenttä niin mahla valusi perseestä.
Pitänee kokeilla sitä moninpeliäkin jossakin vaiheessa.

Olen toisessa kentässä,mutta voin jo sanoa,että minut on lumottu. Ainakin minusta tekoäly on noussut sopivasti,samin liikkeet sulavampia ja hienoja yksityiskohtia.
Kentät ovat mielestäni olleet hyviä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81

Juu siis tuokin on paikkakunta kohtaista, tänne on peli tullut Anttilaan maanantaina mutta sitä ei myydä koska ei saa.. Anttilalla on ikävä kyllä tuo "vasta julkaisupäivänä" politiikka, mutta sekin johtuu työntekijöistä.. Itse meinasin antaa palutetta moisesta koska kuitenkin se ei ole paras tapa pitää kuluttajat tyytyväisinä ympäri Suomea, kun "säännöistä" ei ole tietoakaan ;)

Oulun Anttilasta löytyi läjäpäin hyllystä. Sieltä hain omani. Pitää illalla käydä testaileen...

Muuten hyvä/huippu peli, mutta tekoäly kusee mun mielestä edelleen...

ne tietää aivan liian usein missä olet vaikka tulevat juuri huoneeseen tai silloin kun ammut lampun huoneen toisesta päästä niin eiköhän ne sieltä aina tule sinne kulmaan jossa olet.
Millä ne sen tietää jos ne katsoo vielä toiseen suuntaan eikä näe suuliekkiä!?

Toinen juttu on se ruumiiden piilottaminen... ei niitä kukaan niistä NPCstä oikeasti näe, systeemi vaan toteaa, että jaaha, pelaaja ei piilottanut ruumiita, nostetaanpa hälytysvalmiutta. Tämä ärsyttää.

Pientä valittamista kaiken kaikkiaan, mutta nämä kaikki ovat sellaisia asioita joita peliin voisi laittaa sitä 'rikkomatta'. No ei voi mitään... :rolleyes:

Live toimii! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ehkä ne kuulee? Minä ainakin kuulisin, luulisin. :rolleyes:

:)

No kuvitellaanpa seuraava tilanne. Vartija vartioi jotain olematonta asiaa jonkun käytävän kulmassa (niinkuin yleensä) ja sen yläpuolella on lamppu. Sinä sitten menet ja ammut sen lampun, mutta vartija katsoo koko ajan toiseen suuntaan. Mistä ihmeestä se tietää mistä se kuti tulee (muistetaan että kyseessä on tietysti ase jossa on vaimennin) - ainoa asia mitä se huomaa on se lampun hajoaminen. Aika ero lampun hajoamisen ja kudin lähtemisen välillä on niin pieni että sitä tuskin ihminen erottaa ja sitten on vielä se suunta. Ja eihän se vartija sitä lampun hajoamista odota. Se tulee täysin yllätyksenä. Ja kaiken lisäksi se vielä lähtee sen äänen suuntaan... sigh... :rolleyes:

No joo.... tää nyt on tietysti miten se toimii edes suurin piirtein reaalitilanteen mukaan. Oikeastihan siitä ilmoitettaisiin heti valvomoon, etc. No ehkäpä se ei vaan toimi pelissä, itse en kuitenkaan uskon ennen kuin näen.

Itse en luokittele tuotas Bushin mainitsemaa "virhettä" virheeksi.
Tietysti se voi joissakin tilanteissa joitakin pelaajia harmittaa,mutta onhan peli kokonaisuudessa kyllä aivan mieletön.

Tästä on taas niin monta eri tietoa että en tiedä mitä uskoa joten voiko joku sanoa !VARMAA TIETOA! siittä että:

Onko Pandora Tomorrowssa System-Link vai ei ja kuinka monta pelaajaa / 1 xbox?

Kiitos.

Ylös Bottom