Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell peliapu

Tehtävä CIA HQ:
Oon mennyt siitä vähän eteenpäin missä on ne 2 vessaa, ja se äijä kun vartioi niitä metallinpaljastimia. Vähän sen jälkeen tulee ovi johon tarvitaan koodi, mistä sen saa?
 
Öh, sinun pitää palata jonkin verran taakse päin.

Isossa huoneessa on yksi vartija, pari siviiliä ja paljon tietokoneita ynnä muuta roinaa. Vähän ennen niitä kyseisiä vessoja. Vartija kävelee yhden pienen alueen välillä koko ajan. Sitä huonetta vastapäätä on ovi, josta pääset hakemaan oveen koodin.
 
Huppista. On Tullut hukattua CIA:n päämajassa Mitchell Dougherty. Olen päässyt jo tapaamispaikalla ulkona mutta kaverit valittavat että minnekkään ei mennä ennenkuin kyseinen henkilö on mukana. Mistäs kyseinen henkilö mahtaa löytyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiippis
Huppista. On Tullut hukattua CIA:n päämajassa Mitchell Dougherty. Olen päässyt jo tapaamispaikalla ulkona mutta kaverit valittavat että minnekkään ei mennä ennenkuin kyseinen henkilö on mukana. Mistäs kyseinen henkilö mahtaa löytyä.

VOI JUMALAUTA! Lukekaa ne hommat, mitä ne sanoo! Dogherty menee tupakalle ja on siinä selkä oveen päin odottamassa Grabbaystä! Olet varmaankin kolkannut sen ja jättänyt siihen, minä kolkkasin ja kannoin loppumatkan.
 
Sama kohta

Mä olen juuri tuossa kohdin jumissa. Katson täytettyjä taskeja ja peli ei vai yksinkertaisesti ymmärrä, että olen kidnapannut kyseisen herran. Sitten se äijä piti vielä raahata sinne lastauslaiturille, mutta vieläkään ei tapahtunut mitään. Onko kenelläkään moista ongelmaa? Olen jo hoitanut kaikki vartijat (senkin joka juttelee kahdelle tyypille kuorma-auton takana) unten maille, mutta mitään ei tapahdu. Kävin vielä extrana hakemassa tuon äskeisen äijän sieltä auton takaanta (onnistuu muuten yllättävän helposti). Eli pieni apu olisi kohdallaan.
 
En tiedä mitä itse tein väärin ekalla kerralla mutta kun toisen kerran koitin meni kaikki hyvin. Ehkä raahasit väärän äijän ulos. Kyseessä ei siis ole "konehuoneessa" oleva työntekijä vaan kattotasanteella oleva. Uutta yritystä ja onnea kehiin.

Ps. Näyttää joitakin suunnattomasti ärsyttävän että peliavussa kysytään peliapua. Noh voihan sitä päteä toisia mollaamallakin, kaikki taplaa tavallaan :)
 
Oikean kaverin nappasin. Muita äijiä ei ole tupakalla. Katsoin vielä varmistukseksi muistiinpanoista, että äijä on juuri se oikea (muistiinpanoissa on tämän äijän foto). Siinä vaiheessa kun äijästä ottaa niskaotteella kiinni, niin heti kyllä rupeaa tulemaan juttua siltä tummaihoiselta kaverilta joka jeesaa koko pelin ajan. Yritin vielä kokeilla, että en kolkkaa koko äijää, mutta tuntuu olevan aika mahdotonta viedä kaveri lastauslaiturille "elävänä". Eipäilen, että kyseessä on bugi tai sitten pitää kulkea täsmälleen jotain reittiä, että peli tajuaa tilanteen???
 
Mullakin oli hankaluuksia kyseisessä kohdassa kun kaverit vain kuittaili että lähdetään kunhan olet napannut Doughertyn vaikka kannoin sitä selässä ja vielä varmistin kuvasta että on oikee jätkä.
Asia ratkesi kun aikani pyörin siinä pitää vaan mennä siihen pakun takaosan kohdalle niin sitten tulee mission complete.
 
Tämmöinen ongelma olisi tarjolla, olen CIA HQ tehtävässä, paikassa missä on kirkas käytävä ja vastapuolella vartija + yksi kävelevä vartija. Menossa sinne keskustietokoneelle, mutta niitä koodeja ei ole/ei löydy.

Ovatko koodit samassa isossa huoneessa missä on vartija ja muutama siviili?

-yhden hälytyksen saan vielä anteeksi, joten sain sellaisen käsityksen et jos annan kyynärpäätä vartijalle, peli loppuu.
-voiko tästä kohtaa päästä ilman hälytystä läpi vai pitäiskö aloittaa alusta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan myky
Oikean kaverin nappasin. Muita äijiä ei ole tupakalla. Katsoin vielä varmistukseksi muistiinpanoista, että äijä on juuri se oikea (muistiinpanoissa on tämän äijän foto). Siinä vaiheessa kun äijästä ottaa niskaotteella kiinni, niin heti kyllä rupeaa tulemaan juttua siltä tummaihoiselta kaverilta joka jeesaa koko pelin ajan. Yritin vielä kokeilla, että en kolkkaa koko äijää, mutta tuntuu olevan aika mahdotonta viedä kaveri lastauslaiturille "elävänä". Eipäilen, että kyseessä on bugi tai sitten pitää kulkea täsmälleen jotain reittiä, että peli tajuaa tilanteen???

Olen saanut joka kerralla, kun olen tehtävää yrittänyt, Doughertyn sinne autolle, kaikki on sujunut nappiin, se ei ole mikään bugi, kun ne selittää, että "we aint koing eniveer antil juu kiv mii dougherty". Itse annoin heti ekasta kerrasta lähtin D:lle mojovan niitin kyynärästä ja kannoin sen sinne paikalle. Se D pitää vain laskea ihan sen auton viereen, niin että sen pää jumittaa sinne kärryn alle. Eiköhän se siitä.
 
Olen nyt siinä Chinese Embassyn alussa niin ei kellään ois hyvää etenemismenetelmää siihen viemärikohtaan? Saan yleensä sen takimmaisen vartijan pois päiviltä mutta ne kaksi seuraava näkevät mut aina niillä niiden otsalampuilla eli vinkkejä kaivataan.
 
Nonni. Huomasin että olipa tyhmä toi mun eka kysymys. Nyt voi tulla yhtä tyhmä, eli siis:

Mitä tässä pitäis tehdä tässä Kiinan lähetystössä (toista kertaa täällä ollaan), kun pitäs tässä lopussa tavata joku ja kaikkialla räjähtelee, jossain puutarhassa pitäs helikopteriin mennä. Ei vaan tunnu pääsevän mihinkään. Joka puolella tuli tukkii tien.

Kiitos jo etukäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Olen nyt siinä Chinese Embassyn alussa niin ei kellään ois hyvää etenemismenetelmää siihen viemärikohtaan? Saan yleensä sen takimmaisen vartijan pois päiviltä mutta ne kaksi seuraava näkevät mut aina niillä niiden otsalampuilla eli vinkkejä kaivataan.

kaasua kaasua
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Olen nyt siinä Chinese Embassyn alussa niin ei kellään ois hyvää etenemismenetelmää siihen viemärikohtaan? Saan yleensä sen takimmaisen vartijan pois päiviltä mutta ne kaksi seuraava näkevät mut aina niillä niiden otsalampuilla eli vinkkejä kaivataan.

Mä lasautin niille kaikille 5.56 niskaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Nonni. Huomasin että olipa tyhmä toi mun eka kysymys. Nyt voi tulla yhtä tyhmä, eli siis:

Mitä tässä pitäis tehdä tässä Kiinan lähetystössä (toista kertaa täällä ollaan), kun pitäs tässä lopussa tavata joku ja kaikkialla räjähtelee, jossain puutarhassa pitäs helikopteriin mennä. Ei vaan tunnu pääsevän mihinkään. Joka puolella tuli tukkii tien.

Kiitos jo etukäteen.

En löytänyt vielläkään itse. Kertokaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
En löytänyt vielläkään itse. Kertokaa.

Jossain siellä on portaikko joka on tulessa ja alas ei pääse, siinä vierellä on ikkuna menet siihen ja (X) slide open (tai jotain).
 
Ylös Bottom