Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell peliapu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Kokeile eri kulmista kaarrellen ja anna sille ikkunalle isän kädestä!

Hahah, ihmettelenpä miten oon näinkin pitkälle päässyt...Nää mun avunpyynnöt on ollut aika omituisia.
 
Hei onnee!

Mua oikein itkettää tää touhu, kun jätkät ostaa pelin ja sit pitää jokaisessa kentässä tulla 10 min välein pyytämään apua. Yrittäkää uudelleen ja yhä uudelleen, niin siitä se sit aukenee.
Kokeilkaa eri tapoja jos homma ei skulaa, palatkaa taaksepäin jne...
 
Hei onneex!

Päteminen on aina kivaa, varsinkin peliapu topikissa.

Ja jos tolla mua tarkotit kannattaa katsoa mitä olen täältä kysynyt ja monta kertaa.
 
en minä sinua avanto meinannut, vaan kaikkia muitakin. Jos minä pääsein pelin läpi - niin tekin pääsette. Ei sitä hernettä pidä heti vetää nokkaan.
 
No nyt minullekkin ilmeni ensimmäinen kunnon ongelma. En vain yksinkertaisesti tajua, minne pitää mennä.

Olen siellä kiina kentässä (ei Chinese Embassy, vaan siitä seuraava), ja olen sellaisella aukoilla, jossa on paljon laatikoita. Kaksi valonheitintä katseee ympäriinsä, ja vartijoita on pari parvekkeella. Miinat huomaa lämpökameralla.

Minne siis pitää yksinkertaisesti mennä? Olen päässy sinne paikan takaosaan, ja sieltä sellaiseen pieneen huoneeseen, josta löytyy medikit ja pari roskalaatikkoa. Ylhäällä näkyy etenemisväylä, mutta sinne ei pääse hyppimällä.

Ensimmäinen kerta kun jäin jumiin. Auttakaas nyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Olen päässy sinne paikan takaosaan, ja sieltä sellaiseen pieneen huoneeseen, josta löytyy medikit ja pari roskalaatikkoa. Ylhäällä näkyy etenemisväylä, mutta sinne ei pääse hyppimällä.

Itseasiassa sinne pääsee hyppäämällä (seinästä-seinään hypyllä). Nouse roskalaatikon päälle ja katso aukkoa kohti, juokse ja hyppää niin Samin pitäisi tarrata reunasta kiinni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Itseasiassa sinne pääsee hyppäämällä (seinästä-seinään hypyllä). Nouse roskalaatikon päälle ja katso aukkoa kohti, juokse ja hyppää niin Samin pitäisi tarrata reunasta kiinni.

Outoa, minulla se ei tunnu tarttuvan sinne millään... Mutta jos kerran sinne pitäisi päästä, niin kaipa minä sitten olen yrittänyt jotenkin väärin...

Noh, eiköhän se onnistu sitten seuraavalla kerralla.
 
Mitä teen, kun olen tuhonnut ne rekat viimeisestä kentästä (mielestäni viimeinen)? Ruudussa näkyy teksti: "Use Feirong to unlock his computer". Mitä pitää tehdä, kun mitään ei tapahdu?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn
Mitä teen, kun olen tuhonnut ne rekat viimeisestä kentästä (mielestäni viimeinen)? Ruudussa näkyy teksti: "Use Feirong to unlock his computer". Mitä pitää tehdä, kun mitään ei tapahdu?:confused:

Selvitetty.
 
Splinter Cell- Chinese Embassy

Kun Chinese Embassy- kentän loppupuolella täytyy kuunnella keskusteluja Laser Micillä ni aattelin et pääseekö rakennukseen, josta se ukkeli ja vartija tulee ? Ja jos pääsee ni miten ?:eek:
 
Re: Splinter Cell- Chinese Embassy

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jibbari
Kun Chinese Embassy- kentän loppupuolella täytyy kuunnella keskusteluja Laser Micillä ni aattelin et pääseekö rakennukseen, josta se ukkeli ja vartija tulee ? Ja jos pääsee ni miten ?:eek:

Ei pääse.
 
Vastaus: Splinter Cell peliapu

Tässä on pitkä tarina, mutta, josko joku jaksais auttaa vanhaa ja hiukka huonolla kielitaidoilla juuri viikonloppuna 50 vuotta täyttänyttä "pelimiestä".

Papalta räjähtää kohta pää, olen taistellut pelissä Chinese Embassy tehtävään ja kohtaan, jossa pihalla ensin jututetaan "tytteliä".
Sitten mennään sisään ravintolaan, jossa kaksi hemmoa passitetaan autuaammille pelikentille. Keittiössä on kokki hommissa, olen antanut sen jatkaa töitään, jos sattuis vaikka nälkä yllättämään. Keittiön nurkasta portaita ylös, parit valot pimeeks' ja paria lankkua pitkin toiseen rakennukseen, jossa tulee yksi otsalampulla varustettu vihulainen, sekä otsalamppu, että vihu sammutetaan.
Sitten mennään partsille, putkea ylös ja liu'utaan vaijeria pitkin katolle. (Pihalla mm. vartiokoppi, jossa on yksi vihu) Katolta pääsee kulkemaan uloketta pitkin toiselle putkelle jota ylös ja ikkunasta sisään, tullaan ilmanvaihtokanavaan, josta pudottaudutaan luukusta alas.
Kaikki hyvin tähän asti, mutta en tiedä mitä siellä alhaalla pitäisi tehdä? Luukusta pudotaan pöydälle, siinä on heti yksi ovi, jonka edessä on harja ja ämpäri, siitä ei pääse. Yhdellä seinällä on verholla peitetty ovi, siitä ei pääse. Sitten on huone, jossa on kojetauluja ja medipäkki, sekä räjäytetty reikä seinässä, josta päästään sokkeloon, jossa on putkia, sieltäkään ei pääse mihinkään.
Sitten vielä käytävän päässä on pariovi, joka ei aukene. (sen takana on turretti, katsoin sillä yhellä jutulla).
Pitäiskö tässä pystyä jotenkin vaikuttamaan lähetystön lämpötilaan tai jotain?
Kiitän avusta etukäteen, sillä perhesopukin alkaa jo vaatia, että Pappa selvittäis tämän ja pääsis taas eteenpäin.
 
Vastaus: Splinter Cell peliapu

Pappa 50 sanoi:
Luukusta pudotaan pöydälle, siinä on heti yksi ovi, jonka edessä on harja ja ämpäri, siitä ei pääse. Yhdellä seinällä on verholla peitetty ovi, siitä ei pääse. Sitten on huone, jossa on kojetauluja ja medipäkki, sekä räjäytetty reikä seinässä, josta päästään sokkeloon, jossa on putkia, sieltäkään ei pääse mihinkään.

Joo, muistan itsekin tapelleeni tuon kohdan kanssa aikoinani, mutta homma on varsin yksinkertainen. Menet räjäytetystä seinästä sisään ja käytät sitä seinää vasten painautuminen -toimintoa (muistaakseni valkoinen nappi Xboxin ohjaimessa). Menet niin pitkälle kuin pääset. Tulosuuntaan nähden vasemmalla on putki, jota pitkin voit liukua turvallisesti alas.
 
Vastaus: Splinter Cell peliapu

Kiitos Vaahtomuovi!
Ratkaisut ovat usein liiankin yksinkertaisia, mutta, kun tarpeeksi veivaa ja vääntää, sitä alkaa hakea ratkaisuja vaikeamman kautta.
Homma etenee taas kivuttomasti, perhesopu säilyy ja kaikki ovat tyytyväisiä :)
 
Ylös Bottom