Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Kokeile eri kulmista kaarrellen ja anna sille ikkunalle isän kädestä!
Hahah, ihmettelenpä miten oon näinkin pitkälle päässyt...Nää mun avunpyynnöt on ollut aika omituisia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Kokeile eri kulmista kaarrellen ja anna sille ikkunalle isän kädestä!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Olen päässy sinne paikan takaosaan, ja sieltä sellaiseen pieneen huoneeseen, josta löytyy medikit ja pari roskalaatikkoa. Ylhäällä näkyy etenemisväylä, mutta sinne ei pääse hyppimällä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Itseasiassa sinne pääsee hyppäämällä (seinästä-seinään hypyllä). Nouse roskalaatikon päälle ja katso aukkoa kohti, juokse ja hyppää niin Samin pitäisi tarrata reunasta kiinni.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn
Mitä teen, kun olen tuhonnut ne rekat viimeisestä kentästä (mielestäni viimeinen)? Ruudussa näkyy teksti: "Use Feirong to unlock his computer". Mitä pitää tehdä, kun mitään ei tapahdu?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jibbari
Kun Chinese Embassy- kentän loppupuolella täytyy kuunnella keskusteluja Laser Micillä ni aattelin et pääseekö rakennukseen, josta se ukkeli ja vartija tulee ? Ja jos pääsee ni miten ?
Pappa 50 sanoi:Luukusta pudotaan pöydälle, siinä on heti yksi ovi, jonka edessä on harja ja ämpäri, siitä ei pääse. Yhdellä seinällä on verholla peitetty ovi, siitä ei pääse. Sitten on huone, jossa on kojetauluja ja medipäkki, sekä räjäytetty reikä seinässä, josta päästään sokkeloon, jossa on putkia, sieltäkään ei pääse mihinkään.