Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sarnath

New Member
Itselläni on ilmennyt yksi bugi tai vastaava: (SISÄLTÄÄ SPOILERIA)
Teksti valkoisella

Elikkä toisessa kentässä kun aulasta pitää poistaa laserjärjestelmä pois päältä ja sitten otetaan Colonel ja sen avulla saadaan ovi auki (silmäskanneri). Kun olen mennyt silmäskannatusta ovesta ja ampunut kameran ja menen lähelle ovea niin tulee hälytys ja tehtävä loppuu siihen. Onneksi en talleta koskaan edellisen checkpointin päälle vaan pidän sen aina tallessa ja hyvä niin.
Otin uudestaan kohdasta josta pitää parvekkeelta mennä keittiöön putkesta roikkumalla (Putkeen jää hienosti käden jäljet hetkeksi ja höyry nousee). Tein kaikki niinkuin edellisellä kerralla ja nytpä ei tullutkaan hälystystä. Kaipa tuon voi luokitella jonkun sortin bugiksi.

Täytyy kyllä myöntää, että pitäisi enemmän katsella ympäristöön ennenkuin tekee mitään. Monesti tehtyään jotain huomaa, että tuostahan olisi päässyt paremmin/enemmän piilossa/säästänyt panoksia jne. Kuten jo monesti mainittu niin pelissä pitää tai paremminkin joutuu miettimään/harkitsemaan, että mitä oikein tekee.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Itselläni on ilmennyt yksi bugi tai vastaava: (SISÄLTÄÄ SPOILERIA)
Teksti valkoisella

Elikkä toisessa kentässä kun aulasta pitää poistaa laserjärjestelmä pois päältä ja sitten otetaan Colonel ja sen avulla saadaan ovi auki (silmäskanneri). Kun olen mennyt silmäskannatusta ovesta ja ampunut kameran ja menen lähelle ovea niin tulee hälytys ja tehtävä loppuu siihen. Onneksi en talleta koskaan edellisen checkpointin päälle vaan pidän sen aina tallessa ja hyvä niin.
Otin uudestaan kohdasta josta pitää parvekkeelta mennä keittiöön putkesta roikkumalla (Putkeen jää hienosti käden jäljet hetkeksi ja höyry nousee). Tein kaikki niinkuin edellisellä kerralla ja nytpä ei tullutkaan hälystystä. Kaipa tuon voi luokitella jonkun sortin bugiksi.

tuota noin...minulla kävi ihan sama homma.siinä sitten jumitin yhden illan ja päreet paloi. mutta siinä kun hälytys pärähti päälle niin yläreunassa luki "body was found" silloin tajusin mennä tekemään jotain jonnekin. ota tuosta sitten selvää...:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath

tuota noin...minulla kävi ihan sama homma.siinä sitten jumitin yhden illan ja päreet paloi. mutta siinä kun hälytys pärähti päälle niin yläreunassa luki "body was found" silloin tajusin mennä tekemään jotain jonnekin. ota tuosta sitten selvää...:D

Kuulostaa siltä, että olette unohtaneet siirtää ruumiit ja tajuttomat pimeään silmien tavoittamattomiin. Itse jouduin palaamaan muutamaan otteeseen korjaamaan jälkiäni kun vastaavaa tapahtui.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Kuulostaa siltä, että olette unohtaneet siirtää ruumiit ja tajuttomat pimeään silmien tavoittamattomiin. Itse jouduin palaamaan muutamaan otteeseen korjaamaan jälkiäni kun vastaavaa tapahtui.

Sepä siinä kun kyse ei ollut juuri ruumiitteen unohtamisesta, vaan siitä kun avasin pihalle menevän oven eli hälytyksen tullessa ei mainittu puheella/tekstillä, että body olisi jäänyt näkyviin. Ilmoitus oli samanlainen kun esim alussa tippui parvekkeelta maahan eli yksi hälytys liikaa, tehtävä keskeytetään.

Aluksi luulin, että ruumiit ovat näkyvillä, mutta siirsin ne kyllä niin pimeään kun voi eli olen edelleen sitä mieltä, että bugi oli.

jumissa

onkohan se kolmas vai neljäs tehtävä kun olen jumissa, otin tiedot autokuskilta ja tapoin sen. menin ylös parvekkeelle, mutta siitä en pääse eteenpäin. aina tulee hälytys kun yritän mennä parvekkeelta ränniä pitkin oikealle. alhaalla se laserkenttä jossa iso mies näköispatsas. mitä tässä oikeen pitää tehdä????

Avasinpas nyt tänne tämmöisenkin aiheen, jossa saa kysellä vinkkejä ja etenisohjeita Splinter Celliin.

Ehkä jossain vaiheessa saadaan tänne XboxFIN -puolellekin oma Peliapu -alue...

Re: jumissa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ollio
onkohan se kolmas vai neljäs tehtävä kun olen jumissa, otin tiedot autokuskilta ja tapoin sen. menin ylös parvekkeelle, mutta siitä en pääse eteenpäin. aina tulee hälytys kun yritän mennä parvekkeelta ränniä pitkin oikealle. alhaalla se laserkenttä jossa iso mies näköispatsas. mitä tässä oikeen pitää tehdä????

Jos olet takanapäin piilottanut kaikki ruumiit huolellisesti, niin sieltä parvekkeelta kyllä pitäisi päästä siirtymään ränniä pitkin etuvasemmalla auki olevan ikkunan luokse (keittiöön).

Re: jumissa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ollio

Koitappa ampua kaksi lamppua siitä auki olevan ikkunan alta se auttoi minulla.

kuulustelin sen jätkän autokuskin ja tapoin sen jonkun peelon siitä, eli pitääks nyt mennä sinne portaikkon huipulle ja siitä katossa olevasta reiästä vai jostain muualta sinne 'southwingiin'

itte pääsen aina sinne luukulle asti ja sit koitan jotain hyppy kikkoja....niin putoon ja kuolen aina viimeisessä hypyssä

Ei sinne!
Mee takas sinne käytävälle, jossa pari jannua vartioi aikasemmin. Mulla ne tyypit ei ollu siellä enää paluumatkalla.

Jees, eli tää on nyt official Splinter Cell apu thread.

Sarnath: Jos et ole piilotellut ruumita/torsoja, tulee hälyytys ja jos olet ennestää aiheuttanut yhden hälyn, niin peli loppuu. Peli antaa armoa vain 2 hälyytyksen verran, ja joissakin ei yhtään. Eli parasta aloittaa kenttä alusta, jos kerta tulee "body was found!".

X-Goose just eilen selitin sulle IRCissä. Takas ovesta siihen käytävään rappujen yläpäässä. Sitten siitä vasemmalla puolella olevaan oveen, sammuta valot tai ammu kamera oven yläpuolella, mene huoneen toisella puolella olevasta ovesta parvekkeelle, ja keksi itse loput. Ei ole vaikeata, jos yrittää itse tutkia ympäristöä.

joo älysin heti ton mun bbs viestin jälkeen....onks joku muukin huomannu sen reiän siel rappusten huipulla yritin aina hypätä sinne

Kaverini koitti jumittaa siitä. Pirullinen temppu, jos sinne ei pääse, tulee kumminkin joku homma, että siellä on joku super-hyper-Bill-vampyyri tai jotain, ja koko juoni paljastuu ja maailma pelastuu tai jotain.

Nonii, nyt on päästy sitte CIA:n päämajaan, ja sisälleki päästy sieltä tuulettimen kautta. Mutta mites se vartija sieltä ohitetaan?

Odotat että vartija lähtee pois jolloin tiputtaudu alas ja kiipeä aidan yli ja juokse vartijan perään. Mene pimeään kulmaan piiloon kunnes vartija on kävellyt pois ja juokset kameraa piiloon portaiden alle, kun kävelet portaita ylös huomaa että siellä on vartija joten kävele varoen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomveh
Odotat että vartija lähtee pois jolloin tiputtaudu alas ja kiipeä aidan yli ja juokse vartijan perään. Mene pimeään kulmaan piiloon kunnes vartija on kävellyt pois ja juokset kameraa piiloon portaiden alle, kun kävelet portaita ylös huomaa että siellä on vartija joten kävele varoen.
Mitenkäs tosta ylemmästä vartijasta pääsee huomaamattomasti ohi? Mulla tulee siinä aina hälytys :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuxi
Mitenkäs tosta ylemmästä vartijasta pääsee huomaamattomasti ohi? Mulla tulee siinä aina hälytys :(

Kävele portaita ylös hitaasti ja koita samalla saada kuva niin että näkisit sen reunan jossa vartija on sitten kun vartija lähtee kävelemään pois niin mene portaiden pimeään kulmaan. Taas odota että vartija käy kattomassa reunalla ja kun vartija lähtee kävelemään niin mene roikkumaan sille reunalle missä vartija seisoo ja taas odota että vartija tulee katsomaan, sitten vain kun vartija taas lähtee niin kiipeät ylös ja yllätät hänet.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Nonii, nyt on päästy sitte CIA:n päämajaan, ja sisälleki päästy sieltä tuulettimen kautta. Mutta mites se vartija sieltä ohitetaan?

Itse kiipesin aidalle, siirryin toiselle puolelle aitaa ja odottelin vartijaa. Kun se oli kohdalla tiputtauduin sen vartijan niskaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Itse kiipesin aidalle, siirryin toiselle puolelle aitaa ja odottelin vartijaa. Kun se oli kohdalla tiputtauduin sen vartijan niskaan.

Jeps, itekki huomasin. Tosin vasta vähän päälle tunnin pyöriskelyn jälkeen. :D

Ylös Bottom