Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Lukon tiirikointi toimii niin, että liikutetaan vasenta tattia hitaasti ympäri ja sitten kun on oikealla kohdalla ohjain alkaa tärisemään ja se tiirikointi väline alkaa heiluttamaan sitä lukon osaa ja sitten kun siinä heiluttaa tattia ihan vähän edes takasin niin se yksi lukon kohta aukeaa.. ja sitten pyöritetään taas vähän enemmän tattia eteenpäin ja sama rutiini.
Se ei mitään hirvittävän vaikeaa ole, kun oppii tekemään nopeasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Kyl toi aika hyvältä kuulostaa...taitaa tulla pakko-ostos...:confused:

Onko kauheen raaka??

Ei... I can't take this anymore... KABLAM!

Ei vaineskaan. Ei, peli ei ole raaka, Clancyn Tomi kun ei halua nimeään tahrittavan vereen! Yleensäkään TC peleissä ei graafista väkivaltaa nähdä, Tom pitää siitä huolen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Ei... I can't take this anymore... KABLAM!

Ei vaineskaan. Ei, peli ei ole raaka, Clancyn Tomi kun ei halua nimeään tahrittavan vereen! Yleensäkään TC peleissä ei graafista väkivaltaa nähdä, Tom pitää siitä huolen.

Jep, väkivaltaa käytetään vain kun se on pakollista, mutta sillä ei mässäillä.
 
No ihan hyvä...olen vaan kyllästynyt sellasiin peleihin jotka myydään verellä...kuten toi PClle tullut ööö...no ei tuu nimi mieleen mut se missä jäsenet irtoili...:rolleyes:

Millanen juoni:confused:
Jotain luin että ois niinko yhden miehen SWAT ryhmä mut tiedä häntä...
 
Vapaasti käännettynä Splinter Cellin kotisivuilta:

---
On vuosi 2003
NSA (National Security Agency eli kansallinen suojeluvirasto) on luonut uusia keinoja tiedusteluun, vastauksena hienostuneille digitaalisille suojauksille joiden käyttö USA:n kansallista turvallisuutta uhkaavissa asioissa on viime aikoina lisääntyt suuresti. Tämä huippusalainen hanke on nimeltään Third Echelon, jonka USA:n hallitus tietysti kieltää.

Maaliskuun 10, 2004
CIA ottaa yhteyden NSA:han, asiana kontaktin menetys agentti Alison Madisoniin, joka oli CIA:n toimesta valvomassa laajalle levinneitä tiedonsiirto-ongelmia Georgiassa.

Toinen henkilö, agentti Blaustein lähetettiin Georgian pääkaupunki T'blisiin löytämään agentti Madison. Yhteys kadotettiin 7 päivää myöhemmin. Amerikkalaisten agenttien henkien menetyksen pelossa mahdollisen terriristityön toimesta, Third Echelon on lähettänyt agentti Sam Fisherin löytämään kadonneet agentit ja arvioimaan tilanteen.

Sinä olet Sam Fisher. Et saa jättää mitään jälkiä fyysiselle tai poliittiselle kartalle. Muista: Vaikka tappaminen voi vaarantaa salaisuuden, valintaa todistajan tai ruumiin välillä ei pidä pohtia.

---
Eli aika tuttua Tom Clancy huttua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
No ihan hyvä...olen vaan kyllästynyt sellasiin peleihin jotka myydään verellä...kuten toi PClle tullut ööö...no ei tuu nimi mieleen mut se missä jäsenet irtoili...:rolleyes:

Millanen juoni:confused:
Jotain luin että ois niinko yhden miehen SWAT ryhmä mut tiedä häntä...

Pelin nimi on Soldier of Fortune, kuuluisa lukuisista osumapisteistään ja irtoilevista raajoistaan.

Huoh. En tahdo nipottaa, mutta et ole tajunnut sitten lehdistä lukea tai muuta, kun pelistä nyt tietääkseni on kirjoitettu jo kesästä asti (joku Pelit, oli uutisissa). Helvetti koita jotain edes löytää itse, lue uusin Pelit tai Pelaaja lähimmässä Keskon kaupassa tai jotain, tai mene osoitteeseen Spliter Cell.com. Koittaisit edes.

Ei mulla muuta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
(hirveesti nähty vaivaa)

Kuin sä jaksat? Olisit vaan sanonut jotain tähän tyyliin: homo.
Asia olisi ollut sillä selvä, ja pienemmällä vaivannäöllä.

Niin ja sitten olisit vaan lisännyt yhden gääddäm-hymiön.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kuin sä jaksat? Olisit vaan sanonut jotain tähän tyyliin: homo.
Asia olisi ollut sillä selvä, ja pienemmällä vaivannäöllä.

Niin ja sitten olisit vaan lisännyt yhden gääddäm-hymiön.

Frank-setä sanoo kaiken niin lyhyesti ja ytimekkäästi, hän on toiminnan mies. HYVÄ FRANK, anna palaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kuin sä jaksat? Olisit vaan sanonut jotain tähän tyyliin: homo.
Asia olisi ollut sillä selvä, ja pienemmällä vaivannäöllä.

Niin ja sitten olisit vaan lisännyt yhden gääddäm-hymiön.

Frank, mä olen duunissa. Ei mulla ollu muutakaan tekemistä :D
 
Tämä keskustelu ei nyt taida pysyä ihan aiheessa... Täytyy myöntää että omalle kohdalleni tuo splinter cell tuli täysin yllätyksenä mikä on pirun hyvä homma. En oo tienny koko pelistä kuukautta kauempaa. Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta, että peli on tehty UNREALin grafiikkamoottorilla. Raskaasti muokatulla tosin. ootteko laittanu ennakkotilauksen meneen jo? hop hop.
 
Ainakin ignnän arvostelussa (loppupisteet 9.6 :D nyt joku tulee taas huutamaan, että "älkää tuijottako niitä pisteitä vaan lukekaa arvostelu" noh mä luin sen arvostelun ja pelkkää kehuahan se vaan oli) sanottiin, että peli on muokattu unreal 2: sen pelimoottorista, mutta olikon se sitten pelit lehdessä tuo väite, että on unreal pelimoottori.. veikkaisin, että ign on oikeassa, mutta kuka olisi uskonut half-lifeakaan quake 1 pelimoottorista väsätyksi.
 
Ei kukaan. Mutta mitäpä väliä sillä on, millä moottorilla se on tehty kun lopputulos on kuitenkin hyvä. 28 päivä tiedetään sit paremmin.
 
Steltti, hyvä et luit arvostelun. ;)

Gamespot ei kommentoinu ihan yhtä suopeasti kun IGN, valitti et ei oo mahdollisuutta suorittaa tehtävät kun yhellä tavalla (vältellen kontaktia) ja tulee paljon toistoa, koska joutuu yrittää usein samaa tehtävää uudestaan (mitäs on niin huonoja pelaamaan). Mut yleisesti ottaen kyllä siinäkin kehutaan peliä parhaimmaksi genressään! Pakko ostos!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
kuka olisi uskonut half-lifeakaan quake 1 pelimoottorista väsätyksi.
Eiks siinä oo quake 2 pelimoottori. Jossain ainaki oli näin. No ihan sama.
 
Pelit-lehden Kaizu taisi joskus mainita, että mikään peli ei pysty täyttämään vannoutuneen fanilauman toiveita. Ihmiset kehittelevät pelistä mielessään elämää suuremman vielä edes sitä testaamatta ja puhuvat keskenään sen erinomaisuudesta mediahypetyksen perusteella.

Ehkä huvittavinta/surullisinta on tuo pelisaittien mollaaminen huonojen arvostelujen perusteella. Miettikääpä luoko tuollainen painetta pelisivustoille antaa kehut tällaiselle odotetulle pelille omasta testaajan mielipiteestä huolimatta? Porukka näyttäisi nimittäin tosissaan pistävän halvalla niitä sivustoja, jotka eivät pysy main streamin mukana ja kerro pelin erinomaisuudesta. Kaikki mielipiteet ovat arvostettuja, jos ne ovat perusteltuja. Olihan Halokin genressään hieno peli, mutta jotkut toimintapelien ystävät eivät silti jaksaneet siitä innostua. Myönsivät grafiikan, ääninäyttelyn ja teknisen toteutuksen loistokkuuden, mutta mainitsivat, että peli vaikutti hieman sieluttomalta.

Ei siinä mitään, odotan Splinter Celliä mielenkiinnolla ja pidänkin varmaan pelistä, mutta en turhaan halua hehkuttaa testaamatonta peliä itselleni. Peli on sellainen kuin on ja sen näkee sitten.
 
Tuli Lippupisteen maili, jossa kerrottaan uusimman OXM:n saapuneen myyntipisteisiin. Sen kansilevyllähän on Splinter Cellin demo. Eli nyt pääsee vielä varmistamaan, että onko peli omasta mielestä ostamisen arvoinen ja samalla myös lieventämään odotuksen tuskaa kun pelaa demon läpi uudestaan ja uudestaan... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta, että peli on tehty UNREALin grafiikkamoottorilla.

Itse asiassa siinä ei ole mitään uskomatonta, koska peli on tehty nimenomaan Unreal Warfare -moottorilla, jolla on tehty myös Unreal Championship ja Unreal Tournament 2003.
 
Tätäpä en tiennyt. Pelit -lehden arvostelu mainitsi vain unrealin pelimoottorin. Mutta jotta peliltä ei liikaa odotettais, Gamespot onneksi mainitsi jotain pelin puutteita. Lukekaa arvostelu. www.gamespot.com
 
Ylös Bottom