Vastaus: Spring Hockey League 2012
Niin. Kannattaa varmaan ottaa YVnä yhteyttä, hän tuskin lukee tätä.
Vaihdot voi kyllä mielestäni laittaa päälle. Rangaistuksena Moiski ja Suttilansusi voitaisiin esimerkiksi laittaa vaihtokieltoon. Täällä kuitenkin muut ovat käyttäytyneet suurimmaksi osaksi asiallisesti ja vain muutamat edellä mainitut ovat perseilleet ja käyttäneet alaikäisen ES-kohtauksia hyväkseen. Itse olen jo joukkueeni rakentanut, minulle ei kyseisellä ole väliä, mutta näin kokonaisuutta katsoen.
Jep LadyBoy jos vielä kiinnostaa liiga paikka niin tervetuloa jos haluat ottaa pingut niin suorita tuo Crosby <--> Selänne vaihto takaisin ennen kuin aloitat pelit, avaan vaihdot siksi aikaa.
Moiski saa pelata kunhan tuo Crosby ei ole kentällä, jos LadyBoy ei osallistu liigaan pinguilla niin pidät koko kauden Crosbya viltissä.
Niin. Kannattaa varmaan ottaa YVnä yhteyttä, hän tuskin lukee tätä.
Vaihdot voi kyllä mielestäni laittaa päälle. Rangaistuksena Moiski ja Suttilansusi voitaisiin esimerkiksi laittaa vaihtokieltoon. Täällä kuitenkin muut ovat käyttäytyneet suurimmaksi osaksi asiallisesti ja vain muutamat edellä mainitut ovat perseilleet ja käyttäneet alaikäisen ES-kohtauksia hyväkseen. Itse olen jo joukkueeni rakentanut, minulle ei kyseisellä ole väliä, mutta näin kokonaisuutta katsoen.