Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
smart scania yleensä itsekin käytän, vaikka harvemmin muuta löytyy kuin cookiet ja mru-listit.Lince sanoi:Itse en aina scannaa sillä full:lla ehkä kerran kuussa, jos silloinkaan. Yleensä se smart riittää ainakin minun käyttöön ja todella harvoin koneelta löytyy mitään (ne perinteiset cookie ja mru listat) no joku lista kuitenkin jos se ei ollut tuo mru.
Firefoxiin saa hyvän SiteAdvisor-kilkkeen, joka skippaa sivun ja näyttää tilalla raportin,Jiikax sanoi:Menin sivustolle tahallaan ja ihmettelin että minkä takia Norton ei varoita tuosta, mutta sitten huomasin että sitä ei ole päivitetty pitkilleen. No nyt kuitenkin päivitän sen, että jos se sitten huomaisi huijaussivustot.
edit: Päivitin tuon eikä se vieläkään huomaa sitä. No raportoin sivuston huijaussivustoksi, katsotaan jos se vaikka toimisi.
Firefoxiin ja firefoxiin. Aina vaan kaikki jauhaa siitä että kuinka hyvä firefox on... Miksei IE:tä tueta? Onneksi en ole tuollaisiin mitään ikinä laittanut (ok, ehkä joskus, mutta olen vaihtanut salasanan sen jälkeen).Vinnie sanoi:Firefoxiin saa hyvän SiteAdvisor-kilkkeen, joka skippaa sivun ja näyttää tilalla raportin,
mitä kuonaa sivusto sisällään pitää, näin välttyy monelta pahalta.![]()
Jiikax sanoi:Firefoxiin ja firefoxiin. Aina vaan kaikki jauhaa siitä että kuinka hyvä firefox on... Miksei IE:tä tueta? Onneksi en ole tuollaisiin mitään ikinä laittanut (ok, ehkä joskus, mutta olen vaihtanut salasanan sen jälkeen).
Norton ei vieläkään reagoi tuohon sivuun. Kokeilin huvikseen jollain 123 a hotmail.com osoitteella ja 'asdfg' salasanalla, tuloksena oli sivu jossa oli vain tuon sivun tausta.