Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX Blur

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinappipipo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SSX Blur

FindRb sanoi:
Tota noin... Linkkis näytti jotain Pimp My Ride pelin arvostelua, mutta joo...

Mutta näkeehän sen SSX Blur videon tuoltakin, ja ihan siistiltä näyttää.

Linkki korjattu. Olin napannut sen aiemmin suoraan osoiteriviltä, jossa ilmeisesti oli vielä Pimp My Riden arvioon vievä osoite.

kaba sanoi:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=16366 - ja vielä lisää uutta videokuvaa. Näyttääpä kyllä oikein maukkaalta.
En ole koskaan välittänyt lumilautapeleistä, mutta tämä video sai minut harkitsemaan suhtautumistani. En myöskään ole vuosiin pahemmin välittänyt EA:n julkaisuista, ellei paria Burnoutia ja NFS:ia oteta huomioon, kun en ole vuosiin ollut mikään erityinen urheilupelien (puhumattakaan II maailmansotaan liittyvistä peleistä) ystävä (tosin Wii Sports on muuttanut tilannetta urheilupelien suhteen). Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mikäli valmis paketti toimii moitteetta, taitaa tämä peli päätyä hyllyyn jossain vaiheessa Excite Truckin jälkeen.

FindRb sanoi:
No viissiin pitää hankkia. Tossa sanottiin, että sitä analogista tattia voi käyttää ohjaukseen niin oon nyt onnellinen :)
Niin siis... Sitä käytetään ohjauksen... "tukena", tai ainakin niin minä olen ymmärtänyt. Kääntämällä nunchukia hahmo kääntyy, mutta käyttämällä tattia, hahmo kääntyy vielä voimakkaammin. Nunchuk on siis sellaista pientä kääntyilyä varten, kun taas tattia käytetään apuna tiukemmissa mutkissa.

FamaZ sanoi:
Niin siis... Sitä käytetään ohjauksen... "tukena", tai ainakin niin minä olen ymmärtänyt. Kääntämällä nunchukia hahmo kääntyy, mutta käyttämällä tattia, hahmo kääntyy vielä voimakkaammin. Nunchuk on siis sellaista pientä kääntyilyä varten, kun taas tattia käytetään apuna tiukemmissa mutkissa.
:eek:
No sen olis sitte kans parempi toimia sen nunchuk ohjauksen.

Mun mielestä Blurissa hahmot kääntyvät paljon hienommin kun esim. SSX Trickyssä jossa kääntyminen on välillä vähän kulmikasta,samoin Uber trickit näyttävät hienommilta.Myös kentät näyttävät jonkin verran laajemmiltä.

Kylläpä nosti fiilikset kattoon tuo kaban laittama video-review! Lähteepi, kuten jo aikaisemmin mainitsin, tilaukseen. Sen verran loistavalta näytti.

Eniten riemastutti tuo kontorollien toimivuus, vaikka Uber-trickit eivät aina lähdekkään. Nyt voin sen jo hyvinmielin ja vakavalla naamalla sanoa... Wiimote (+ nunchuku) > padit, ei paluuta vanhaan ;)

Uusi, pirun hyvä video pelistä ign:llä:

http://media.wii.ign.com/media/842/842200/vids_1.html

Muokkaus:

Menee muuten hermo gamespottiin. En kyllä lue enää ikinä yhen yhtä arvostelua sieltä. Sai 7,4 arvostelussa ja aika paljon tuli lunta tupaan kontrolleista ja framerate ongelmista... Mitä ei ollut tuossa aikaisemmin linkitetyssä arvostelussa ollenkaan. Taitaa olla kyllä melko paska sivusto. No huomenna tulee ign:n arvostelu, jos siellä puhutaan frame-rate ongelmista niin sitten voin jo uskoakkin.

Katoin uudestaan ton videoarvostelun minkä kaba laittoi.Olihan tuossa puhetta yybertrickkien tekemisestä, että se ei ihan aina onnistu. Mutta eipä se onnistu aina näppäin komboillakaan...Ainakaan mulla. Framerate ongelmista ei puhuttu mitään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu, no Gamespot tuntuu vaihtelevan tuota tiukkuusrajaansa todella paljon esim. Minish Cap sai arvosteluista paremmat pisteet kuin Twilight Princess.

MiksuFIN sanoi:
Juu, no Gamespot tuntuu vaihtelevan tuota tiukkuusrajaansa todella paljon esim. Minish Cap sai arvosteluista paremmat pisteet kuin Twilight Princess.
Minish Cap on parempi peli kuin Twilight Princess mun mielestä.

Sori offtopik, mutta oli vain pakko.

Jos vähän offtopiccia jatketaan niin omasta mielestäni Gamespot on tiukempi pisteiden annossaan kuin monet muut pelisivustot. Siellä jo 7.0 tarkoittaa genressään hyvää peliä, josta lajityypin ystävät todennäköisesti nauttivat. 8.0 taasen on jo yleisesti ottaen erittäin hyvä ja yli 9 menevät ovat sitten niitä "killer-appeja". Vaikka monet sivustot antavatkin helpommin pisteitä, ei silti kannata vetää "herneitä nenään" :) jos jokin sivusto antaakin hieman keskiarvoa alemman (Blurilla tällä hetkellä Gamerankingsillä 75) arvosanan. Ja kannattaa myös lukea ne arvostelut, Gamespotinkin arvostelussa kehutaan ja haukutaan samoja asioita mitä esim. edellä olevassa Gametrailersin arviossa, frame-rate ongelmista kirjoitetaan vain yhdessä lauseessa:
Despite an overall fine sense of speed to the downhill action, there are occasional frame-rate hitches that can drag things down.

Arvosana vain sattuu olemaan eri johtuen sivustojen omista periaatteista ja johdonmukaisuudesta arvosteluihin. Tämä nyt vain tälläisenä sivuhuomautuksena, kun täällä ihmiset tuntuvat innostuvan vähän liikaa yksittäisistä huonoista arvosanoista (ja muuten; 1UP antoi Blurille 5.5...)

Mitä taas tulee eri alustojen pelien vertailuun ja vielä eri vuosilta, niin ei tuo arvosanojen vertailu yksi yhteen oikein toimi. Pitää miettiä miten genre on edustettuna kyseisellä laitteella ja miten lajityypissä on edistytty vuosien saatossa.

Tuossa oli 5 yli 80 ja 2 yli 70 sekä 2 50 pisteen arvostelua. Todella isoa hajontas, ja krtoo vaan minusta sen että osa arvostelijoista ei ole tajunnut pelin ideaa. Eikä mun mielestä gamespotilla mitään linjaa ole. Wii ei ole siellä lyönyt läpi ollenkaan.

ppsa_ sanoi:
Jos vähän offtopiccia jatketaan niin omasta mielestäni Gamespot on tiukempi pisteiden annossaan kuin monet muut pelisivustot. Siellä jo 7.0 tarkoittaa genressään hyvää peliä, josta lajityypin ystävät todennäköisesti nauttivat. 8.0 taasen on jo yleisesti ottaen erittäin hyvä ja yli 9 menevät ovat sitten niitä "killer-appeja". [
Lähinnä GameSpotin uskottavuus on mennyt useampienkin liian korkeasti arvosteltujen pelien takia. Antoivat Perfect Dark Zerolle 9.0, vaikka kyseessä onkin kaikin puolin melko keskinkertainen räpellys, ainoana hyvänä puolena paikoin ihan hyvät graffat ja ok moninpeli.

Kertonee jotain isojen saittien ja koko pelijournalismin tasosta, että IGN on isojen saittien laadukkaimmasta päästä. GameSpot ja 1up eivät mene enää edes vitsistä, tän verran luulis olevan selvä jo kaikille alaa seuraaville.

Anyways, tässä vähä läppää noista kontrolleista ja alempana vielä YouTube videoita vastalauseeksi 1up:n ja muiden esiintuomille jutuille. Kannattaa lukea ja tsekata, jos vähän laajempi ja diipimpi käsitys asiasta kiinnostaa:

http://gonintendo.com/?p=13947

http://www.youtube.com/watch?v=h6FyMup8VAk&mode=user&search=

http://www.youtube.com/watch?v=Raw1UoI4R1E&mode=related&search=

Ylös Bottom