Vastaus: SSX [PS3/X360 2.3.2012]
Omalla tavallaan tässä on todella paljon SSX-henkeä, mutta...
En kyllä muista, että temppujen landaaminen olisi ollut näin helppoa aiemmissa. Tässähän ei tarvitse katsoa spinnejään lainkaan, kunhan vaan päästää ajoissa irti nappuloista ja muistaakseni kyllä toimi eri tavalla aiemmin, sillä niissä piti mielestäni katsoa, kuinka paljon spinnaa ja missä vaiheessa päästää irti. Tässä on tehty turhan nopeaa spinnauksesta ja sitten on jouduttu helpottamaan landausta helvetisti. Tämä vie vähän pointtia eri trikeiltä, voi vaan spammata mitä haluaa.
On tämä toisaalta helvetin hyväntuntuinen, mutta toisaalta tuo spammi vie fiilistä pois. Kyllä tämä luultavasti menee kuitenkin hankintaan.
Musiikista pidän, samoin grafiikoista. Pelattavuus oli heti tuttua classic-kontrolleilla ja toimii todella hyvin.
Nämä "eihän tämä ole edes snoukkapeli" jutut ovat mielestäni turhia. Joku sanoi hyvin, että on sama kuin vertaisi Burnoutia Forzaan. Pelimaailmassa molemmille on tilaa. Muistan jo aikonaan yläasteella vai lukiossa, kun snoukkaintoilevat coolit tutut valittivat suunnilleen loukkantuneina, kuinka epärealistinen läppä SSX on. Pointti on perseestä, tämä on videopeli. Videopelejä voi olla arcadea ja voi olla realistista. Sama kuin olisin loukkaantunut NBA Jamista, kun se nyt ei ole sinnepäinkään, mitä se minun harrastamani laji on oikeasti, ei sellaisia pelejä saa tehdä! Noh, olin liikkeellä eri asenteella kuin nämä tutut ja pidin NBA Jamista helvetisti. Hyvä peli olisi mennyt sivu suun, jos olisi pitänyt jotain lajiuskovaista paskaa asennetta pitää ja nauraa tuolle epärealistiselle pelleilylle.
Joo, rant over. Tuli vaan takaumia sieltä kymmenen vuoden takaa näistä muutamista kommenteista..