Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 xone
Onko mitään virallista listaa julkistettu siitä, mitkä hahmot ovat heti auki ja mitkä pitää avata?

On, kokoversio pelistä joilla on origin access. Puhuin ihan puppua noista hinnoista kun kävin tarkistaa, lukitut hahmot ja hinnat spoilerissa

Vader 60k
Chewie 40k
Palpatine 40k
Leia 40k
Luke 60k
Leia & Chewie Millenium Falcon 20k
Sekä tarinan päähahmo 20k
 
Jokainen lukossa oleva sankarihahmo maksaa 60k kredittiä jotta sen saa auki ja 6-8k pistettä matsin aikana että ne saa käyttöönsä, että onnea metsästykseen :D. Suurin osa on kuitenkin alusta asti auki.
Sankarit maksavat 20k, 40k ja 60k.



Onko mitään virallista listaa julkistettu siitä, mitkä hahmot ovat heti auki ja mitkä pitää avata?
Tässäpä nuo näkyvät mitä nyt on auki. En kyllä täysin ymmärrä tuota systeemiä kun olen Chewbaccalla pelannut monta kertaa Galactic Assaultissa ja näkyisi olevan lukittu :confused:
Base_Profile_Screenshot_2017_11_12_01_04_33_97.png

jxUqNb
 
Heti laitetaan korttien piikkiin otetaanko pataan vai dominoidaanko.

No videollakin näkyy yksi lennettevään alukseen laitettava kortti, jolla sai 20% lisää asevauriota, mikä on massiivinen etu.

Sehän on selvää, että jotkut vetävät yli 50 tapon eriä alussa jo senkin takia, ettei oikein kukaan ole vielä tutustunut peliin. Sama kävi esim. Battlefield 1:n tankkien kanssa. Niiden dominointi väheni selvästi, kun jengi oppi käyttämään varusteitaan.

Kuitenkin tuon aiemmin mainitsemani 20% vauriobuustin kaltaista etua ei otetakaan niin helposti kiinni, koska peli ei käsittääkseni tarjoa sille mitään vastavoimaa.
 
Olisit lukenut seuraavan viestini niin näkisit että korjasin asian :cool:
Olisin lukenut jos viestisi olisi näkynyt. Liekkö nettiyhteys laiskotteli.

Nyt on mennyt wookie warrior ja chewbacca sekasin. Wookie warrior on elite troopsi ja chewie hero.

Niin muuten onkin, tattis huomiosta. Wookie warrior on suuri suosikki, mitä arcadessa pelasin Chewbaccalla niin tuo warrior on omaan käteen sopivampi skilleiltänsä.
 
Pilkotaanpa 10 minuutin videossa nyt ihan ratakiskosta vääntämällä, kuinka lootboksit tässä pelissä toimivat.

 
Eniten ärsyttää että kaikki saavat erästä saman rahan. Ei vaikuta miten hyvin pelaa. Minulle se on hyvä kun olen kehno pelaaja mutta aika rajusti haisee rahastus kun taidolla et saa etua valuutan hankintaan.
 
No videollakin näkyy yksi lennettevään alukseen laitettava kortti, jolla sai 20% lisää asevauriota, mikä on massiivinen etu.
Mitähän tuollakin 20% dmg buffilla tekee, jos taitavampi pelaaja osaa lentää sun aluksen taakse. Ja sitäpaitsi et sä pysty saamaan tuota korttia loot boxeista. Jos rng-jeesus on sun puolella, niin pystyt lottoamaan vain 15% dmg buffin sun alukseen. Yhtälailla ilmaseks pelaajat voivat saada tuon kortin boxeista. Sen parhaan kortin pystyy vain craftaamaan.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää kuinka suuri prosentti pelaajista olisi valmiina ostamaan noita boxeja? Jos kuvitellaan vain, että julkaisussa peliä pelaa 100k ihmistä. Mikä on todennököisyys, että saat samalle serverille sellaisen tyypin, jolla on kolme epic tason korttia?

Tullut tässä kateltua ihan useamman kymmen tunnin edestä eri battlefront striimejä. Ne striimaaja jotka osaavat pelata tätä peliä hyvin eivät edes valittaa noista korteista. Enemmän vain ylistävät miten hyvä peli tämä on ja selvästi aliarvostettu. Sitten on niitä striimaajia, jotka kuolevat epic tason kortin omistajalle ja valittavat siitä, kuinka lompakko tappois sen. Sitten kun katsoo mitä kortteja tappajalla oli, niin sillä ei ollut mitään merkitystä edes tilanteeseen. Nämä striimaajat ovat yleensä niitä, jotka eivät ymmärrä pelimekaaniikoita ja se kyllä näkyy mihin kohtaan scoreboardiin yleensä sijoittuvat.
 
Mitähän tuollakin 20% dmg buffilla tekee, jos taitavampi pelaaja osaa lentää sun aluksen taakse. Ja sitäpaitsi et sä pysty saamaan tuota korttia loot boxeista. Jos rng-jeesus on sun puolella, niin pystyt lottoamaan vain 15% dmg buffin sun alukseen. Yhtälailla ilmaseks pelaajat voivat saada tuon kortin boxeista. Sen parhaan kortin pystyy vain craftaamaan.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää kuinka suuri prosentti pelaajista olisi valmiina ostamaan noita boxeja? Jos kuvitellaan vain, että julkaisussa peliä pelaa 100k ihmistä. Mikä on todennököisyys, että saat samalle serverille sellaisen tyypin, jolla on kolme epic tason korttia?

Tullut tässä kateltua ihan useamman kymmen tunnin edestä eri battlefront striimejä. Ne striimaaja jotka osaavat pelata tätä peliä hyvin eivät edes valittaa noista korteista. Enemmän vain ylistävät miten hyvä peli tämä on ja selvästi aliarvostettu. Sitten on niitä striimaajia, jotka kuolevat epic tason kortin omistajalle ja valittavat siitä, kuinka lompakko tappois sen. Sitten kun katsoo mitä kortteja tappajalla oli, niin sillä ei ollut mitään merkitystä edes tilanteeseen. Nämä striimaajat ovat yleensä niitä, jotka eivät ymmärrä pelimekaaniikoita ja se kyllä näkyy mihin kohtaan scoreboardiin yleensä sijoittuvat.

Aikalailla samaa mieltä omakohtaisesti koettuna. 10 tuntia pelattu ja en kokenut kertaakaan että olisin kuollut epäreilusti.
3kk päästä tilanne voi olla eri mutta tällä hetkellä en menetä yöuniani lootboxien epäreiluudesta. Paskaahan tuo monetization on mutta tässä tapauksessa plussat voittaa miinuksen.
 
Muutoksia luvassa nyt ja jatkossa. Jopa nillittämäni ansaintamalli muuttuu.

  • Performance during games will affect the amount of credits you get at the end of a match.
  • Speaking of earning credits, we're constantly evaluating and tweaking the earn rates versus the cost of crates and heroes. The current rates were based on open beta data, but you should expect us to constantly evolve these numbers as we hit launch and onwards. There will also be more milestones that award credits and crafting parts available, as well as star cards only unlockable through those milestones. If all you want to do is play and grind towards your next unlock that will be fully possible and we'll continue to tweak the numbers until the requirements feel fun and achievable.
  • Matchmaking will take into account not only player skill, but also total gametime and rarity of star cards. This means that you will be matchmade with players with an average performance similar to you and (to the largest extent possible) not against players who are much better than you, whether by having higher rarity cards or by showing higher skill.
https://www.reddit.com/r/StarWarsBa.../checking_in_with_a_few_progression_comments/
 
Varsin positiivista luettavaa ^^ Krediittien määrän twiikkailu on hyvä juttu ja varsinkin siinä se pointti, että paremmin pelaamalla ansaitsee enemmän.

Erityisen huojentunut olen tuosta matchmaking-uutisesta! Ensialkuun kun "kaikilla" on lähes samat K/D-statsit, keskimääräiset pisteet per rundi ja voittoprosentit, tulee varmasti enemmän vastaan sellaisia eriä, missä tulee epätasaisempaa niin statsien kuin star cardien osalta, mutta varmaan aika äkkiä se siitä tasoittuu. Oman peli-ilon suhteen erittäin huojentavaa kuulla, että omissa peleissä vastaan tulee suunnilleen samoilla star card-leveleillä operoivia pelaajia, jolloin kohtaamiset ja taistelut lienevät edes kohtuullisen tasaväkisiä.
 
Hyvä että palaute menee perille.

Redditissä tehtiinkin jonkinlainen ennätys downvotejen määrässä, kun EA:n pr-henkilö selitteli Hero-hahmojen (tarkemmin Vaderin) unlock-logiikkaa. Vastaus alla lainauksena, tällä hetkellä sillä on 124 tuhatta downvotea.

https://www.reddit.com/r/StarWarsBa...ously_i_paid_80_to_have_vader_locked/dppum98/

The intent is to provide players with a sense of pride and accomplishment for unlocking different heroes.

As for cost, we selected initial values based upon data from the Open Beta and other adjustments made to milestone rewards before launch. Among other things, we're looking at average per-player credit earn rates on a daily basis, and we'll be making constant adjustments to ensure that players have challenges that are compelling, rewarding, and of course attainable via gameplay.

We appreciate the candid feedback, and the passion the community has put forth around the current topics here on Reddit, our forums and across numerous social media outlets.

Our team will continue to make changes and monitor community feedback and update everyone as soon and as often as we can
 
En henkilökohtaisesti tajua tuota valitusta hero:jen lukituksista. Tai ylipäätänsä mikromaksuista, ei niitä ole pakko käyttää ja meille, jotka ostaa laatikoita ihan mielellään se on vain hyvä juttu.

Tuon vaderin saa auki about 40h grindauksella tai ostamalla laatikoita rahalla, tai näiden sekoituksella, jota itse aion käyttää.
 
En henkilökohtaisesti tajua tuota valitusta hero:jen lukituksista. Tai ylipäätänsä mikromaksuista, ei niitä ole pakko käyttää ja meille, jotka ostaa laatikoita ihan mielellään se on vain hyvä juttu.

Et varmaan niin ymmärräkään, kun olet selvästi jo päättänyt, että olet valmis laittamaan 70 euroa maksavaan peliin toisen mokoman lisää. Ajatusmaailmasi on selkeästi "No siinähän ne lukitut herot avautuu samalla, kun ostelen luottokortilla bokseja".

Osa pelistä kiinnostuneista ajattelee, että 70 euroa pelistä(+nettimaksut, jotka ovat konsoleilla pakollinen lisäerä) on jo sen suuruinen hinta, että sillä pääsee pelaamaan "täysversiota", eikä tarvitse maksaa lisää. Sen takia netissä "valitetaan", tai ainakin itse käyttäisin termiä kritisoidaan, koska tämä nykyinen loottiboksimalli ja hahmojen lukitus nähdään AHNEENA RAHASTUKSENA.

En toki itse olettanut tai edes toivonut, että kaikki olisi auki ja käytettävissä julkkarina suoraan paketista, mutta onhan tuollainen "ai haluat pelata Darth Vaderilla vai? no grindaa pelkästään sitä varten kymmeniä tunteja tai vaihtoehtoisesti maksa meille lisää satanen"-malli silti ahneuden perikuva. Missään muussa pelissä tuollainen toiminta ei toimisi, mutta Star Warsissa se toimii, koska tuotemerkki on kaikkien mielessä koko ajan. Olen ihan tyytyväinen viime päivien uutisista koskien noita valuuttojen ansaitsemisia, matchmakingiä ja vastaavaa, mutta onhan tuo EAn malli silti ahnetta rahastusta ja se toimii, koska Star Wars. Jos olisivat tunkeneet yksi yhteen samanlaisen systeemin Battlefield 1:een, niin kukaan ei olisi ostanut sitä peliä, mutta tämä menee kyllä kaupaksi, koska Star Wars.

EAn toiminnasta tulee mieleen syksy 2013 ja erään Microsoftin konsolin lanseeraus, jossa alunperin koitettiin käytännössä kusettaa kuluttajaa ja syöttää paskaa lautasella. Siitä noussut paskamyrsky pakotti kyseisen firman hölläämään ideoitaan rankasti ja sen seurauksena markkinoille saatiin ihan okei laite ja palvelu. Battlefront 2:ta kohtaan noussut ennakkomylläkkä pakotti EAn tekemään saman, eli hölläämään systeemiään, ja nyt näyttäisi sen pohjalta siltä, että markkinoille saadaan ihan okei luokan peli, vaikka siinä vielä niitä kritiikin kohteita onkin.
 
Sen takia netissä "valitetaan", tai ainakin itse käyttäisin termiä kritisoidaan, koska tämä nykyinen loottiboksimalli ja hahmojen lukitus nähdään AHNEENA RAHASTUKSENA.

Toisaalta myöhemmin jaettava lisämateriaali on ilmaista, toisin kuin edellisessä osassa. Otan mielellään vastaan ansaitamallin, jossa pieni vähemmistö laatikoiden ostajia kustantaa meille muille lisämatskut.
 
En ymmärrä miten kukaan edes voi pitää ennakkotilaustaan päällä EA:n mallin takia...

40h grindausta, että saa jonkin hahmon auki.
Pay to win meininki ihan täysin.
~800e että saa kaikki auki.

Vaikka peli näyttääkin ja tuntuu hyvälle. En lähde EA:n pompoteltavaksi tai muitten arabikuninkaiden ketkä laittavat peliin sen 70e + 200e ja ovat kuolemattomia. Tästä on ollut niin paljon hyvää kuvamatskuakin ja ne kortit oikeasti tekee tyypeistä kuolemattomia. Jos tämmönen tavallinen pulliainen menee pelaamaan niin ei siinä mitää hauskaa ole juosta vain eteenpäin ja kuolla ja juosta taas...


Ja mikä vastaus toi muka on "The intent is to provide players with a sense of pride and accomplishment for unlocking different heroes.".... https://www.reddit.com/r/StarWarsBa...ously_i_paid_80_to_have_vader_locked/dppum98/
(reddit historian downvotetuin kommentti)

Mikä helvetin saavuttamisen onni mulle muka tulee, kun voisi vain vilauttaa korttia?!

Jättäkää se peli oikeasti hyllyylle jos haluutte ettei tämmönen paska jatku.
 
Hyvä että palaute menee perille.

Redditissä tehtiinkin jonkinlainen ennätys downvotejen määrässä, kun EA:n pr-henkilö selitteli Hero-hahmojen (tarkemmin Vaderin) unlock-logiikkaa. Vastaus alla lainauksena, tällä hetkellä sillä on 124 tuhatta downvotea.

Joskus ennen aamukymmentä oli 98 tuhatta, kovaa vauhtia nousee. 25 tuhatta oli kai edellinen ennätys, nyt mennään aika lujaa yli :D

Too Late, posti kävi just ja toi mun ennakkoon tilaamani Battlefront II:n tullessaan. Kohta nauttimaan pelistä. :cool:

Nyt jo, ilmeisesti Deluxe?

Olen viimeksi varmaan Return to castle Wolfensteinin monipelin aikaan jumittunut yhtä tehokkaasti ruudun ääreen, jos fps-moninpeleistä puhutaan. Onhan tässä jotakin taikaa joka omaan makuun kolahtaa. Ei voi olla hankkimatta vaikka isoja miinuksia paljon näenkin.
 
Ylös Bottom