Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksinpelin pituudeksi ilmoitettu 5-7h Ei jatkoon. Lähdettä en nyt kerkiä etsiin, mutta eiköhän se tule esiin vielä monta kertaa.
Aphex, konsolifin pay 2 win profeetta saarnaa taas propaganda videoita ja saa vielä porukan uskomaan noihin videoihin. Jospa vuorostaan postaisit videoita kolikon kääntöpuolelta. Tosin siitä tuskin löydy niin paljon videoita, koska negatiivisesta kokemuksesta valitetaan paljon helpommin. Tuostakin xfactorin videosta jäi sellanen fiilis, ettei kaveri ole ollenkaan edes perehtyny peliin. Paljon se puhu mitä se sai, mutta ei kyllä kertonu miten ne vaikuttaa peliin.Jatketaas taas tästä aiheesta:
Edelleen ei ne ole lisännyt kuolemattomuus ja wallhack kortteja sinne loot crateihin.viidentoista tunnin jälkeen voi ne satasella ostetut boostit laittaa käyttöön ja pyyhkiä lattiaa niillä, jotka eivät käytä rahaa noihin loottibokseihin
Ennakkotilasin pelin eilen, minua ei henkilökohtaisesti nämä pay to win jutut häiritse. En ole koskaan tuhlannut rahaa peleihin muuta kuin pelin hinnan ja hyvin oon pärjännyt. Jos joku haluaa olla varustettu paremmin heti alkuunsa ja tuhlata siihen niin siitä vaan, minä etenen pelaamalla. Itse pelistä sen verran vielä että beta tuntui omaan makuun hauskalta ja star wars fanina toki tämän hankinta on ihan selviö. May the force be with you.
Aphex, konsolifin pay 2 win profeetta saarnaa taas propaganda videoita ja saa vielä porukan uskomaan noihin videoihin. Jospa vuorostaan postaisit videoita kolikon kääntöpuolelta. Tosin siitä tuskin löydy niin paljon videoita, koska negatiivisesta kokemuksesta valitetaan paljon helpommin.
Tuostakin xfactorin videosta jäi sellanen fiilis, ettei kaveri ole ollenkaan edes perehtyny peliin. Paljon se puhu mitä se sai, mutta ei kyllä kertonu miten ne vaikuttaa peliin.
Edelleen ei ne ole lisännyt kuolemattomuus ja wallhack kortteja sinne loot crateihin.
En ole missään vaiheessa loukkaantunut. Sehän on tullut selväksi aikoja sitten ettet ole ostamassa koko peliä ja silti jaksat kuukaudesta toiseen valittaa asiasta, että koko peli on pilattu pay 2 win systeemillä.Sinä se jaksat tästä loukkaantua
Mua ei kiinnosta. Se kiinnostaa, että sun mielipitees ja noi sun propaganda videot saa jengin perumaan ennakkotilauksia. Jos joku tappaa sut legendary kortilla ei meinaa sitä, että se voitti sut kukkarolla. Vaan se meinaa sitä, että pelasit tilanteen huonosti.Miksi et itse postaa niitä kolikon kääntöpuolia, jos niitä kerran löytyy?
Höpö höpö. Nyt ei kyllä Aphex setä tiedä yhtään mistään mistä se puhuu. Damage resistance yhden abilityn aikana on aivan eri asia mitä kuolemattomuus.Siellähän nimenomaan on kuolemattomuus tarjolla Boba Fettille!
Mua ei kiinnosta. Se kiinnostaa, että sun mielipitees ja noi sun propaganda videot saa jengin perumaan ennakkotilauksia. Jos joku tappaa sut legendary kortilla ei meinaa sitä, että se voitti sut kukkarolla. Vaan se meinaa sitä, että pelasit tilanteen huonosti.
Simppelimmillään se toki menee juuri kuvailemallasi tavalla, mutta tässä ei oteta huomioon pelaajien tasoeroja. Vaikka olisi paremmat kortit ja niistä saadut edut, niin edelleen pitää osata tähdätä, liikkua, sijoittua ja olla muutenkin tilannetajua taistelukentällä. Paremmat kortit auttavat, mutta eivät automaattisesti tee heikosta pelaajasta hyvää. Uskon, että ainakin osittain Ruhoo tarkoitti nimenomaan tätä taitoon pohjautuvaa pelaamista.Näin se vain menee. Koitin nyt vääntää oikein simppelin esimerkin ja oikein rautalangasta, että ihan kaikki ymmärtävät, mistä tässä on kyse.
Simppelimmillään se toki menee juuri kuvailemallasi tavalla, mutta tässä ei oteta huomioon pelaajien tasoeroja.