Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront II

Ai perkele ku on vanha oikea ketju saatu takaisin, samalla hoksasin just että 16.11 tullaan Helsingistä takasi kun käydään taas katsomassa Five Finger Death Puch kumppaneineen Hartwalilla vaikka muistelin eka että julkkari meni keikan kanssa päälekkäin :D
 
Yksinpelin pituudeksi ilmoitettu 5-7h Ei jatkoon. Lähdettä en nyt kerkiä etsiin, mutta eiköhän se tule esiin vielä monta kertaa.
 
Yksinpelin pituudeksi ilmoitettu 5-7h Ei jatkoon. Lähdettä en nyt kerkiä etsiin, mutta eiköhän se tule esiin vielä monta kertaa.

Niin tylsältä tuo yksinpeli näytti, kun youtubesta pätkän katsoin, niin ehkä on parempi ettei ole tuon pidempi :D
 
No joillain menee varmaan tuo 5-7h. Omalla kohdalla tuo tarkoittanee 3-4h peliaikaa. Omalla kohdalla yksinpeli ei kiinnosta pätkän vertaa, vaan multiplayerin takia tämä laitettiin ennakkotilaukseen.

Mitä tuossa uutisia seuraillu tästä pelistä joita ei ole mainittu täällä, niin olikohan 11 mappia julkaisussa pelattavana galactic assault pelimuodossa. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa nähdään myös jonkinlaista conquest pelimuotoa. Ja nyt jää ps4 omistajat rannalle, jos haluaa päästä aikaisemmin pelaamaan tätä. Xbox ja pc pelaajat taisivat päästä marraskuun 9 päivä jo pelaamaan koko peliä EA Accessin kautta.
 
No eipä tarvitse tätäkään sitten odotella. Ihan sama juttu, kuin Destiny2:n kanssa. Kieltämättä olisi mukavaa, jos joskus tulisi sellainen Scifi-peli, jota viitsisi alkaa pelaamaan. Näitä multiplayereita on nähty ihan riittävästi. Viimeisin Star Wars aiheinen peli taisi olla Force Unleashed II PS3:lla.
 
Vähän uutta tietoa progressiosta ja loot crateista. Ihan hyvältä vaikuttaa. Kai tämä jo lieventää kuilua pahempien pay 2 win valittajien suunnalta.
  • Epic Star Cards, the highest tier of Star Cards available at launch, have been removed from Crates. To help keep everyone on a level playing field, these Star Cards will primarily be available through crafting, with the exception of special Epic Star Cards available through pre-order, deluxe, and starter packs.
  • You'll need to reach a certain rank to craft upgraded Star Cards. You won't be able to buy a bunch of Crates, grind everything up into crafting materials, and immediately use them to get super powerful Star Cards. You can only upgrade the ability to craft higher tier Star Cards by ranking up through playing the game.
  • Weapons are locked behind specific milestones. While a select few will be found in Crates, the rest can only be attained by play. Want to unlock a new weapon for your Heavy? Play as a Heavy and you’ll gain access to the class’s new weapons.
  • Class-specific gear and items can be unlocked by playing as them. As you progress through your favorite class, you’ll hit milestones granting you class-specific Crates. These will include a mix of Star Cards and Crafting Parts to benefit your class’s development.
https://www.ea.com/games/starwars/battlefront/battlefront-2/news/progression-oct-2017

Sieltä pitäs tulla vielä tällä viikolla uutta pelikuvaa heroes vs villains pelimuodosta Paris Game Weekiltä. Vihdoin pääsee näkemään gameplayta Yodasta ja Kylo Renistä. Muista heroista taitaakin olla jo jonkinlaista pelikuvaa.
 
Angry Joe on päässyt haastattelemaan Paul Kesliniä EA DICElta koskien pelin lootbox-systeemiä!

 
Katselin tuon juuri ja kaveri vaan kiertelee ja kaartelee vastauksissaan voidakseen oikeuttaa lootbox systeemin pelissä. COD WW2 teki sen oikein eli vain kosmeettista kamaa ja boxeja saa ihan pelaamallakin jatkuvasti, leveleistä ja challengeistä niitä kertyy ja joskus vaan palkintona ihan matsista.
 
Jatketaas taas tästä aiheesta:



10 tunnin trial on tosiaan pelattavissa EA/Origin Accesissa, ja videolla Xfactorin mietteet pelin muutoksista betan jälkeen.
 
Tosiaankin, hetken olen jo ehtinyt pelata tätä uutta Battlefronttia. Aloitetaan kampanjasta - ehdin pelata sitä hetken ja tuli heti meh-fiilis, joten lähdin pelaa suoraan moninpeliä. Moninpeli on ihan kiva, varsinki Jakku-mappi oli todella hieno! Valitsin aina hahmokseni heavy, sillä sain sillä eniten tappoja.
Pelasin tätä peliä tosiaankin Xbox Onella EA Accessilla. Peli on graafisesti erittäin hieno, sit kun saan joskus uuden Xboksin kotiini, niin silloin pystyn tekemään paremmin "pientä" vertailua.

Paljon parempi kuin edellinen, joka jätti ainakin minulle kauheat pettymykset. Paljon on tehty parannusta ja todennäköisesti hommaan kokoversion jossain vaiheessa sit kun pelitulva on vähän pienempi.
 
Ennakkotilasin pelin eilen, minua ei henkilökohtaisesti nämä pay to win jutut häiritse. En ole koskaan tuhlannut rahaa peleihin muuta kuin pelin hinnan ja hyvin oon pärjännyt. Jos joku haluaa olla varustettu paremmin heti alkuunsa ja tuhlata siihen niin siitä vaan, minä etenen pelaamalla. Itse pelistä sen verran vielä että beta tuntui omaan makuun hauskalta ja star wars fanina toki tämän hankinta on ihan selviö. May the force be with you.
 
Todella ikävää katsottavaa. EA siis lisäsi pieniä rajoituksia, mutta silti tilanne on se, että kymmenen - viidentoista tunnin jälkeen voi ne satasella ostetut boostit laittaa käyttöön ja pyyhkiä lattiaa niillä, jotka eivät käytä rahaa noihin loottibokseihin. Peli maksaa kuitenkin 70 euroa ja siihen päälle vielä Plussa-aikaa tai Live-aikaa.

Todella kaksijakoiset fiilikset! Toisaalta haluaisin pelin ostaa, koska nyt sisältöä tuntuu olevan kivasti mukana ja pelaaminen itsessään näyttää hauskalta. Mutta haluanko kuitenkaan lähteä tantereelle ottamaan turpaani niiltä, jotka ovat huonompia pelaamaan, mutta pärjäävät kuitenkin, koska luottokortti on laulanut ja paremmat varusteet antavat heille etua monta kymmentä prosenttia erilaisilla bonuksilla? Sitä tässä nyt pohdin...Ennakkovaraus on edelleen sisällä, mutta kovasti pohdin, lunastanko vaiko enkö...

Isona Star Wars fanina haluaisin pelata tätä, kun sisältöä on nyt mukana heti julkaisusta kivasti ja lisää tulee "ilmaiseksi", mutta mietin, kuinka kivaa se pelaaminen sitten on, kun vastaan tulee näitä kavereita, jotka ovat rahalla ostaneet itselleen etulyöntiaseman. Kuinka nopeasti se alkaa vituttamaan, kun kuollessaan huomaa, että "jaa, tämäkin tappoi mut vain siksi, että sillä on luottokortilla ostetut varusteet"? Veikkaan, että aika äkkiä...
 
Jatketaas taas tästä aiheesta:
Aphex, konsolifin pay 2 win profeetta saarnaa taas propaganda videoita ja saa vielä porukan uskomaan noihin videoihin. Jospa vuorostaan postaisit videoita kolikon kääntöpuolelta. Tosin siitä tuskin löydy niin paljon videoita, koska negatiivisesta kokemuksesta valitetaan paljon helpommin. Tuostakin xfactorin videosta jäi sellanen fiilis, ettei kaveri ole ollenkaan edes perehtyny peliin. Paljon se puhu mitä se sai, mutta ei kyllä kertonu miten ne vaikuttaa peliin.

viidentoista tunnin jälkeen voi ne satasella ostetut boostit laittaa käyttöön ja pyyhkiä lattiaa niillä, jotka eivät käytä rahaa noihin loottibokseihin
Edelleen ei ne ole lisännyt kuolemattomuus ja wallhack kortteja sinne loot crateihin.
 
Ennakkotilasin pelin eilen, minua ei henkilökohtaisesti nämä pay to win jutut häiritse. En ole koskaan tuhlannut rahaa peleihin muuta kuin pelin hinnan ja hyvin oon pärjännyt. Jos joku haluaa olla varustettu paremmin heti alkuunsa ja tuhlata siihen niin siitä vaan, minä etenen pelaamalla. Itse pelistä sen verran vielä että beta tuntui omaan makuun hauskalta ja star wars fanina toki tämän hankinta on ihan selviö. May the force be with you.

Tämä.

Ei haittaa, jos joku haluaa edistää hahmonkehitystä oikomalla. Aina on ollut glitsien hyödyntäjiä, 24:7 pelaajia ja muita jotka ovat hyödyntäneet mahdolliset porsaanreiät ja ovat kaukana edellä. Pelit voitetaan kuitenkin ominaisuuksilla joita ei rahalla osteta.
 
Aphex, konsolifin pay 2 win profeetta saarnaa taas propaganda videoita ja saa vielä porukan uskomaan noihin videoihin. Jospa vuorostaan postaisit videoita kolikon kääntöpuolelta. Tosin siitä tuskin löydy niin paljon videoita, koska negatiivisesta kokemuksesta valitetaan paljon helpommin.

Sinä se jaksat tästä loukkaantua. :p "Saan uskomaan" nyt kyllä aliarvioit foorumin muiden käyttäjien älykkyyttä.

Miksi et itse postaa niitä kolikon kääntöpuolia, jos niitä kerran löytyy? Luulisi että esim. yläpuolelta jo löytyvä EA:n työntekijän perustelu riittäisi sellaiseksi, mutta sekään ei kovin vakuuttavalta vaikuta.

Tuostakin xfactorin videosta jäi sellanen fiilis, ettei kaveri ole ollenkaan edes perehtyny peliin. Paljon se puhu mitä se sai, mutta ei kyllä kertonu miten ne vaikuttaa peliin.

Kyllä ne siellä näkyivät (esim. Darth Vaderin lightsaber throw distance +40(!)%) ja ohimennen mainittiinkin, mutta noille pitäisi pyhittää ihan oma video. Tämä video keskittyi siihen miten lootboxit pelissä toimivat ja minkälaisia muutoksia on tehty betan jälkeen (eli se rank-vaatimus, joka on hoidettu muutamassa tunnissa). Esim. aiemmin ketjuun postattu TotalBiscuitin video käsittelee statsimuutoksia pitkästi, eikä muutosta näihin näytä tulleen betan jälkeen.

Edelleen ei ne ole lisännyt kuolemattomuus ja wallhack kortteja sinne loot crateihin.

Siellähän nimenomaan on kuolemattomuus tarjolla Boba Fettille! Ja missä muussa pelissä tarjotaan jopa 60 prosentin parannuksia esim. ajoneuvojen kestävyyteen, aseiden tulinopeuteen, erikoiskykyjen cooldowneihin?
 
Viimeksi muokattu:
Sinä se jaksat tästä loukkaantua
En ole missään vaiheessa loukkaantunut. Sehän on tullut selväksi aikoja sitten ettet ole ostamassa koko peliä ja silti jaksat kuukaudesta toiseen valittaa asiasta, että koko peli on pilattu pay 2 win systeemillä.
Miksi et itse postaa niitä kolikon kääntöpuolia, jos niitä kerran löytyy?
Mua ei kiinnosta. Se kiinnostaa, että sun mielipitees ja noi sun propaganda videot saa jengin perumaan ennakkotilauksia. Jos joku tappaa sut legendary kortilla ei meinaa sitä, että se voitti sut kukkarolla. Vaan se meinaa sitä, että pelasit tilanteen huonosti.
Siellähän nimenomaan on kuolemattomuus tarjolla Boba Fettille!
Höpö höpö. Nyt ei kyllä Aphex setä tiedä yhtään mistään mistä se puhuu. Damage resistance yhden abilityn aikana on aivan eri asia mitä kuolemattomuus.
 
Mua ei kiinnosta. Se kiinnostaa, että sun mielipitees ja noi sun propaganda videot saa jengin perumaan ennakkotilauksia. Jos joku tappaa sut legendary kortilla ei meinaa sitä, että se voitti sut kukkarolla. Vaan se meinaa sitä, että pelasit tilanteen huonosti.

No nyt on korkealentoista settiä! Että oikein propagandavideoita, kun linkittää materiaalia, jossa otetaan käytännön pelikuvalla esiin, millainen tämä tämän pelin lootbokseihin sidottu etenemismalli on. Se on erittäin hyvä, että asioita otetaan esille, jotta jokainen voi ihan itse päättää, haluaako tukea kyseistä systeemiä, vai peruuko tilauksensa/jättää pelin ostamatta. Se kyllä pistää naurattamaan, että sinä koet tämän jonainen propagandana tai "käännyttämisenä" :D

Toisekseen jos joku luottokortilla hahmonsa varustanut kaveri tulee legendarykorteilla varustettuna 1 vs 1 tilanteessa vastaan ja tappaa sinut, jolla on useamman levelin heikommat kortit, niin jo ihan simppeli prosentti- ja yhteenlasku osoittaa, ettei kyseessä ole mikään huonosti pelattu tilanne, kuten annat ymmärtää. Siellä on olemassa kortteja, jotka nostavat perushahmoluokkien tapauksissa suojien määrää/hahmon terveyttä useita kymmeniä prosentteja. Samaten on kortteja, jotka nostavat hahmon aseen tulinopeutta/vahinkoa useita kymmeniä prosentteja jne. Tästä voidaan tehdä hyvin yksinkertainen laskutoimitus, että ostetuilla korteilla voi peruspelaajan peruskortteihin nähden olla etua jopa 50 % tai ylikin, jos oletetaan että edellä mainitussa 1 vs 1 tilanteessa yksinkertaistamisen vuoksi luottokorttipelaajalla on samat kortit levelillä 3-4 ja peruspelaajalla samat kortit levelillä 1-2. Silloin on ihan paskapuhetta tulla väittämään, että "LOL, pelasit vaan tilanteen huonosti", jos toisella on 25 % tehokkaampi tussari koska luottokortti ja 25 % paremmat suojat/enemmän terveyttä koska luottokortti.

Näin se vain menee. Koitin nyt vääntää oikein simppelin esimerkin ja oikein rautalangasta, että ihan kaikki ymmärtävät, mistä tässä on kyse.
 
Näin se vain menee. Koitin nyt vääntää oikein simppelin esimerkin ja oikein rautalangasta, että ihan kaikki ymmärtävät, mistä tässä on kyse.
Simppelimmillään se toki menee juuri kuvailemallasi tavalla, mutta tässä ei oteta huomioon pelaajien tasoeroja. Vaikka olisi paremmat kortit ja niistä saadut edut, niin edelleen pitää osata tähdätä, liikkua, sijoittua ja olla muutenkin tilannetajua taistelukentällä. Paremmat kortit auttavat, mutta eivät automaattisesti tee heikosta pelaajasta hyvää. Uskon, että ainakin osittain Ruhoo tarkoitti nimenomaan tätä taitoon pohjautuvaa pelaamista.

Asiaa voi myös tarkastelle niin, että jos nyt hyppäät pelaamaan ensimmäistä Battlefrontia, niin luultavasti olet varusteiden suhteen alakynnessä, vaikkeivät vastustajat ole mitään oikealla rahalla ostaneetkaan. Mitä teet? No, pyrit pelaamaan paremmin kuin vastustaja sinulle auki olevilla varusteilla ja aseilla. Esim. itse innostuin pari kuukautta sitten uudelleen ensimmäisestä Battlefrontista. Aloittaessani uuden aktiivisen pelailun olin levelillä 22. Nyt level on 52 ja voittoprosentti noin 50, kdr:n ollessa 1,40. Pärjäsin siis ihan kohtuullisen hyvin vaikka kentällä temmelsi suurimmalta osin paljon korkeamalla levelillä ja paremilla varusteilla varustettuja pelaajia.
 
Simppelimmillään se toki menee juuri kuvailemallasi tavalla, mutta tässä ei oteta huomioon pelaajien tasoeroja.

Tämä on osittain totta, mutta koska tässä pelissä kyse on (kuten mm. minä ja Fabre täällä jatkuvasti toistamme) erittäin suurista bonuksista, on etu aivan liian suuri. 5% statsiparannus olisi ehkä vielä ok, mutta 40-60% ei missään tapauksessa.
 
Ylös Bottom