Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 xone
Matsit vois olla aavistuksen verran pidempiä ja edelleen Walker Assault takasi!
Osa matseista on aivan liian lyhkäsiä ja osa liian pitkiä. Keskiarvoltaa voisin sanoa sopivia. Ja mitä tulee tuohon walker assaultiin niin ei kiitos ainakaan sellaisena mitä se oli battlefront 1. Vaikka hyökkääjä on todella ylivoimainen, niin puolustus pystyi voittamaan matsin kieputtumalla vaijerin walkerin ympärille pelaamalla pienen minipelin.
 
Ompa lyhyt ja tosi kökkö peli, ainakin yksinpelinä! Olisihan se pitänyt taas aavistaa että EA:lta kun peli tulee niin ei kannata edes harkita ostamista.
Aivan kaikessa tökerö ja huono peli, huh huh!
 
Osa matseista on aivan liian lyhkäsiä ja osa liian pitkiä. Keskiarvoltaa voisin sanoa sopivia. Ja mitä tulee tuohon walker assaultiin niin ei kiitos ainakaan sellaisena mitä se oli battlefront 1. Vaikka hyökkääjä on todella ylivoimainen, niin puolustus pystyi voittamaan matsin kieputtumalla vaijerin walkerin ympärille pelaamalla pienen minipelin.
No pienin muokkauksin ottaisin kyllä walker assaultin.
Onko tässä jtn häikkää servujen kanssa kun tuntuu että peli vaihtaa joskus matsin jälkeen tyhjälle servulle?
Tuskin kaikki sentään aina rage quittaa ja jättää meikäläisen 10 muun kanssa ihmettelemään. Sattuu yllättävän usein
 
Kerrassaan loistava peli! En pysty ymmärtämään negailua koska peli on kaunis ja mitään pay to win sontaa ei oo tarvinnu kyllä nähdä. Eihän siinä jos ei tykkää ni sit varmaan parempi ettiä joku muu peli, itelle tämä toimii mainiosti.
 
Viimeksi muokattu:
Tätä tullut pelatttua Ea accesn kautta ja viellä ei tarvi osto päätöstä tehdä kun noin 5h peliaikaa jäljellä. Hyvin vahvasti vain näyttää että ostoon menee, katsotaan jos tulisi hyvään Black Friday hintaan. Starfighter assault pelimuoto on kyllä todella kiva ja samalla näyttävä. Lentäminen on hyvän tuntuista edellisessä pelissä se oli liian helppoa, mutta monta mappia on starfighter assaultisoa?
Ainakin ea accesin kautta tuntuu vain kahta mappia pyörittävän, Walker Assault olisi myös enemmän kuin toivottua. Yksinpeli melko näyttävää menoa ja ihan viihdyttävä, tuolla vain ei paljon arvoa kun pituus se 4-5h vaikka mielellään sen pelaa lävitse.
 
Tätä tullut pelatttua Ea accesn kautta ja viellä ei tarvi osto päätöstä tehdä kun noin 5h peliaikaa jäljellä. Hyvin vahvasti vain näyttää että ostoon menee, katsotaan jos tulisi hyvään Black Friday hintaan. Starfighter assault pelimuoto on kyllä todella kiva ja samalla näyttävä. Lentäminen on hyvän tuntuista edellisessä pelissä se oli liian helppoa, mutta monta mappia on starfighter assaultisoa?
Ainakin ea accesin kautta tuntuu vain kahta mappia pyörittävän, Walker Assault olisi myös enemmän kuin toivottua. Yksinpeli melko näyttävää menoa ja ihan viihdyttävä, tuolla vain ei paljon arvoa kun pituus se 4-5h vaikka mielellään sen pelaa lävitse.
Lentely karttoja taitaa olla viisi
 
Ompa lyhyt ja tosi kökkö peli, ainakin yksinpelinä! Olisihan se pitänyt taas aavistaa että EA:lta kun peli tulee niin ei kannata edes harkita ostamista.
Aivan kaikessa tökerö ja huono peli, huh huh!

No just, tää oli kai trollaus? Kun oli niin hyvin perusteltukin. Ja menit ostamaan, vaikka ei kannata edes harkita. Omaa tyhmyyttä?

Eka Battlefront sai kritiikkiä siitä, ettei yksinpeliä ollut mukana. Nyt on ja onkin todella hieno, ei todellakaan mikään täyte. Lisäksi pelistä löytyy todella iso määrä arcade-tehtäviä sekä tietty monipeli. Pelaamista riittää aivan varmasti pitkäksi ajaksi paitsi jos aikoo pelata pelkän yksinpelin. Kaiken lisäksi peli näyttää uskomattoman hienolta, taattua DICE-laatua.
 
Nyt ei pysty sanomaan, oliko trollausta vai vahinko vai kenties molempia. Jyrättiin hyökkäysvuorolla vastustajat maan rakoon, ei mitään jakoa vastapuolella. Kartan nimiä ei ole vielä iskostunut mieleen, mutta viimeisenä kohteena viritetään pommi johonkin "säiliöön" ja räjähdyksen jälkeen imperiumi voittaa.

Mainitun säiliön luona pommi viritettiin ja purettiin (imperiumin toimesta) koko ajan ja tulkitsin sen niin, että haluavat kerätä tappoja ennen lopullista kuoliniskua. Viholliset eivät päässeet lähellekään. Tiketit hupenivat koko ajan ja sama touhu jatkui, säiliön ei annettu räjähtää. Lopulta tiketit menivät nollaan ja ajattelin, että nyt sen annetaan olla. Vielä mitä, taas sama trolli purkaa sen ja lopulta meille kirjataan tappio! Kaikenlaisia urpoja... elleivät sitten tienneet, että pommi pitää olla asetettuna, jotta tulee "overtime", mutta epäilen tappiota tahallaan tehdyksi.

Se on sanottava, että Imperiumilla pelatessani on jotenkin niin luonteeni vastaista ampua "hyviksiä". En vain jotenkin sulata ajatusta, että lahtaan Luken, Leian tai jonkun muun heron. Tulosta tulee, mutta en osaa edes olla vihainen hävityn taistelun jälkeen jos kaadun jollekin kapinallisten herolle. Etenkin jos ammun Leiaa... kaamea ajatus! Toisaalta en ole koskaan valinnut ns. pahaa polkua missään pelissä, jossa se on mahdollista. Esimerkiksi Falloutit, aina suorastaan laittoman lainkuuliainen hahmo niissä.
 
Mulla ei ole ongelmaa ampua Lukea pleksiin, sillä saa kuulla ihanan E-11 äänen :)

Tosin, en ammu tässä pelissä. Peruutin pelitilauksen. Ihan eri peli kuin ensimmäinen BF.
 
Mulla ei ole ongelmaa ampua Lukea pleksiin, sillä saa kuulla ihanan E-11 äänen :)

Tosin, en ammu tässä pelissä. Peruutin pelitilauksen. Ihan eri peli kuin ensimmäinen BF.
Aivan oikein. Ihan eri peli kuin eka, nimittäin paljon parempi.
 
Nyt ei pysty sanomaan, oliko trollausta vai vahinko vai kenties molempia. Jyrättiin hyökkäysvuorolla vastustajat maan rakoon, ei mitään jakoa vastapuolella. Kartan nimiä ei ole vielä iskostunut mieleen, mutta viimeisenä kohteena viritetään pommi johonkin "säiliöön" ja räjähdyksen jälkeen imperiumi voittaa.

Mainitun säiliön luona pommi viritettiin ja purettiin (imperiumin toimesta) koko ajan ja tulkitsin sen niin, että haluavat kerätä tappoja ennen lopullista kuoliniskua. Viholliset eivät päässeet lähellekään. Tiketit hupenivat koko ajan ja sama touhu jatkui, säiliön ei annettu räjähtää. Lopulta tiketit menivät nollaan ja ajattelin, että nyt sen annetaan olla. Vielä mitä, taas sama trolli purkaa sen ja lopulta meille kirjataan tappio! Kaikenlaisia urpoja... elleivät sitten tienneet, että pommi pitää olla asetettuna, jotta tulee "overtime", mutta epäilen tappiota tahallaan tehdyksi.

En ihan varma ole onko systeemit muuttuneet, mutta muistan lukeneeni, että sitä crediittiä saa kuluneen ajan mukaan, mitä pidemmäs erä kestää sitä enemmän kaikki saa. Siksi varmaan ovat pelanneet ihan viimeiseen tikettiin asti, taktikointia jotta saa maksimoitua rahan tulon.

Itsellä peliä ei ole joten olen tuossa vain foorumiviestien varassa.


Sitten toista asiaa, briteissä fyysisen BFII:n myynti on on 50% vähemmän kuin Battlefield I:n ja 61% pienempi kuin Battlefront I:n.

Peli ei ainakaan fyysisenä tunnu menevän kaupaksi, toki fyysinen myynti heikkenee jatkuvalla tahdilla, mutta tässä tapauksessa voisi tuollaisilla pudotuksilla olettaa että syynä on jokin muu kuin pelkkä fyysisen alustan hidas häviäminen.

Mielenkiinnolla odottelen lopullisia myyntilukuja, uskon että vaikka peli myy taviksen silmin hyviä lukuja, niin se jää alle odotusten ja julistetaan flopiksi. Se voi taas tietää loppua DICEn studiolle jos EA pitää samat manööverit kuin muissa studioissaan.

 
Viimeksi muokattu:
Näköjään ensimmäinen patchi saapunut sitten julkaisun. Muutokset spoilerissa.

Release Notes - Patch 0.2

Gameplay
  • Reduced the spawn wave timer on Strike from 10 to 5 seconds.
  • Tweaked spawn positions on Tatooine.
  • Fixed an issue where the players would sometimes not be able to deploy as the AT-AT.
  • Fixed an issue where Rey's lightsaber would sometimes disappear.
  • Fixed an issue where joining a game after getting a friend invite would trigger the incorrect camera view.
  • Fixed an issue where footprint marks would sometimes leave strange lines on the ground when walking.
  • Fixed an issue in Starfighter Assault where killstreaks would not calculate correctly.
  • Fixed an issue where weapon VFX went out of sync when quickly transitioning between 1st and 3rd person camera.
  • Fixed an issue where the NT-242 would cause too much damage against the AAT.
  • Fixed an issue where controller input would be lost intermittently in the UI.
  • Fixed an issue where the charge would float in mid-air on certain objectives in Strike.
  • Fixed an issue in single player where some objectives did not trigger as intended, causing players to get stuck on certain objectives.
  • Fixed an issue where Kylo Ren's appearance reverts to the default version after he has been eliminated.
  • Fixed an issue that prevented player to deploy in the AT-RT during the first phase of Galactic Assault on Hoth.
  • Fixed an issue where the HUD would not update correctly on Strike.
  • Fixed an issue where players could get stuck in the environment on Jakku while playing Strike.
  • Fixed an issue where the game would sometimes get stuck in the loading screen while loading the campaign.
  • Fixed an issue where players could interact with game mode objectives from greater distances than intended.
  • Fixed an issue where certain HUD element were visible when in ADS while playing campaign.
  • Fixed an issue where players would get progress toward Bossk specific milestones when playing as Han Solo.
  • Fixed an issue where the TL-50 alternate fire loses functionality until fired again when swapping back and forth between weapons during the campaign.
  • Fixed an issue where players could get stuck in the pause menus when reloading checkpoints in the campaign.
  • Fixed an issue where the AAT would sometimes spawn beneath the MTT in Galactic Assault, rendering it unable to move.
  • Fixed an issue where the game would freeze if players attempt to pause the game at certain zone transitions.
  • Fixed several graphical and texture issues that would occur during the campaign.
  • Fixed an issue that would cause texture flickering on Multi-GPU configurations.


User Interface & HUD
  • Fixed an issue where text would overlap in the Crate opening screen.
  • Fixed an issue where text would overlap in the Star Cards Trait description screen.
  • Fixed an issue where text would have bad line breaks in the account sign-up flows.
  • Fixed an issue where card names are cut off incorrectly in the Equip & Craft screens.
  • Fixed an issue where certain Hero names overflows in the Character select screen in Heroes vs Villains.
  • Fixed an issue where several ability names have bad line breaks in the Collection screen.
  • Fixed an issue where switching between screens would sometimes cause problems with the UI.
  • Fixed an issue that caused the Social Hub system to behave incorrectly if a players account had more than 100 friends.
  • Fixed an issue where Weapons & Star Cards equipped on Iden from the Character screen does not reflect in-game.
  • Fixed an issue where some Star Cards would be available without their required Star Level being achieved.
  • Fixed an issue where progress is not tracked correctly in the UI for certain milestones.
  • Fixed several typos or incorrect information displayed in the Trooper Milestones.
  • Fixed several issues where localized text did not appear correctly in certain screens.
  • Fixed several issues where text would have spelling errors for certain languages.
  • Updated art for certain Star Cards.


General
  • Fixed an issue where the player’s saved data would be erased if starting the game with no controllers connected.
  • Fixed several clipping issues that would occur during the campaign.
  • General stability and performance improvements.
  • Fixed several collisions issues.
 
Mitä vitun syöpää tää taas on ku lentää kokoajan pihalle noista Heros vs villains peleistä?
 
Mitä vitun syöpää tää taas on ku lentää kokoajan pihalle noista Heros vs villains peleistä?

Itsellä teki Galactic Assaultissa samaa ja siihen lisäksi ainakin perus hahmoluokilta putosi kaikki star cardit pois päältä, vaikka ne olivatkin käytettävissä päävalikon kautta ja hahmoille valittuina. Ei auta kuin odotella vaan.
 
Nyt sai EA aika ison kasan paskaa niskaansa. Aiemmin uutisoitiin että Belgian uhkapeleistä vastaavat viranomaiset aloittivat tutkinnat siitä onko tän uusimman Battlefrontin loottiboksit laitonta uhkapeliä, ja tuomio on että kyllä on.

Aikovat viedä asian seuraavaks EU tasolle ja sieltä se leviää myös muihin jäsenmaihin tod.näk.

EA myös tod.näk saa sakkoja Belgiassa ja peli voidaa jopa vetää myynnistä.

Atlantin toisella puolen myös Hawain osavaltios ollaa laittamas peli tarkempaa tarkasteluun. Siellä peli on luokiteltu Star Wars teemaiseks kasinoks joka on suunnattu alaikäisille. Ovat myös olleet yhteyksis muiden osavaltioiden lainsäätäjiin ja peli sekä EA tulee saamaan runtua kunnolla.

Ihan oikein sanon minä.
 
Ihan oikein sanon minä.

Asia ei suinkaan ole noin selvä. Näillä ostettavilla laatikoilla voidaan pitää pelien hinnat samoina vuodesta toiseen, kasvavista paineista huolimatta. Jopa lisäsisällöt voidaan rahoittaa valaiden toimesta. Mahdollistavat myös ilmaispelit.

Iloitseminen on vielä turhan ennenaikaista.
 
Tässähän voi käydä vielä niin, että tuosta kärsii sellaisetkin pelit missä tuo lootbox on tehty hyvin, kuten esim overwatch
 
Ylös Bottom