JTahti
Well-Known Member
Jopa lisäsisällöt voidaan rahoittaa valaiden toimesta. Mahdollistavat myös ilmaispelit.
Ei nuo valaat ole aina mitään rikkaita vaan niiden rahankäytön takia koko lähipiiri kärsii.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jopa lisäsisällöt voidaan rahoittaa valaiden toimesta. Mahdollistavat myös ilmaispelit.
Ei nuo valaat ole aina mitään rikkaita vaan niiden rahankäytön takia koko lähipiiri kärsii.
Asia ei suinkaan ole noin selvä. Näillä ostettavilla laatikoilla voidaan pitää pelien hinnat samoina vuodesta toiseen, kasvavista paineista huolimatta. Jopa lisäsisällöt voidaan rahoittaa valaiden toimesta. Mahdollistavat myös ilmaispelit.
Iloitseminen on vielä turhan ennenaikaista.
Tässähän voi käydä vielä niin, että tuosta kärsii sellaisetkin pelit missä tuo lootbox on tehty hyvin, kuten esim overwatch
Overwatchissa kaikki lootti boxien kamat on kosmeettisia. En yhtään ihmettele, jos jengi ostelee siinä niitä lootti boxeja. Osa skineistä, emoteista, highligh introista on todella hienoja ja ne on vähän must have. Tosin samat skinit ja muut kamat pystyy ostamaan myös pelin sisäisellä crediiteillä ilmaiseksi.En tiedä miten Overwatchissa on, mutta kaikki lootboksit mitä voi rahalla ostaa on ihan syöpäsiä. Mieluummin sitten ihan ostaa niitä itemejä eikä "sikaa säkissä".
En nyt ihan laittas korttien piikkiin. Toki saahan sen ensimmäisen kortin auki 40 crafting partsilla, joka ei ole todellakaan paljoa. Mutta tuota en ole missään vaiheessa ymmärtänyt, että jos sulla on erilaista 3 korttia, niin minkä takia et saa laitettua niitä kiinni. V***n levelit pitää olla 10, että saa iskettyä 3 korttia. Herojen pelaaminen vaatii hieman treeniä, sillä pelityyli pitää olla erilainen ykkösosaan verrattuma, jos haluaa pysyä hengissä. Ykkösessä herot piileskeli kaikkien omien takana, kun ei ollut health regeniä. Tässä sentään oon huomannu, että herot uskaltaa jopa mennä objektivelle asti. Mä oon ainakin ottanu nyrkkisäännöksi sellaisen, että en lähde puskemaan herolla ellei omia ole tarpeeksi lähellä. Ihan turha lähteä haastamaan 7 jätkää yksin, koska siinä tietää heti miten siinä käy. Aika monella herolla strike and flee pelityyli toimii hyvin.sankarit ovat lähes samalla tasolla tavallisten hahmojen kanssa elikkä käyttänössä ne ovat täysin turhia paskoja ellei niiden kykyjä ole maksettu euroi...
Onhan tässä enemmän mappeja mitä CoD WWII. CoD WWII tais olla 9 mappia ja tässä pelkästään Galactic Assaultissa 11 mappia. Itelläkin kyllä aivan samat fiilikset tuosta, että tuntuu pyörittävät paria mappia. Se kylläkin varmaan johtuu siitä, että käy välillä menuissa tai pelin jälkeen siirtävät eri servulle. Joka siinä tapauksessa on yleensä tyhjä ja se ei täyty millään. Ensimmäisenä päivänä pääsin yhden kerran Hothiin pelaamaan, mutta sen jälkeen on tullut jo yliannostus siitä mapista. Varsinkin kun se ensimmäinen osio on niin tylsää.kartat tuntuu olevan melko vähissä ja tuntuu välillä että pelissä pyöritetään kahta karttaa vain
En nyt ihan laittas korttien piikkiin. Toki saahan sen ensimmäisen kortin auki 40 crafting partsilla, joka ei ole todellakaan paljoa. Mutta tuota en ole missään vaiheessa ymmärtänyt, että jos sulla on erilaista 3 korttia, niin minkä takia et saa laitettua niitä kiinni. V***n levelit pitää olla 10, että saa iskettyä 3 korttia. Herojen pelaaminen vaatii hieman treeniä, sillä pelityyli pitää olla erilainen ykkösosaan verrattuma, jos haluaa pysyä hengissä. Ykkösessä herot piileskeli kaikkien omien takana, kun ei ollut health regeniä. Tässä sentään oon huomannu, että herot uskaltaa jopa mennä objektivelle asti. Mä oon ainakin ottanu nyrkkisäännöksi sellaisen, että en lähde puskemaan herolla ellei omia ole tarpeeksi lähellä. Ihan turha lähteä haastamaan 7 jätkää yksin, koska siinä tietää heti miten siinä käy. Aika monella herolla strike and flee pelityyli toimii hyvin.
Onhan tässä enemmän mappeja mitä CoD WWII. CoD WWII tais olla 9 mappia ja tässä pelkästään Galactic Assaultissa 11 mappia. Itelläkin kyllä aivan samat fiilikset tuosta, että tuntuu pyörittävät paria mappia. Se kylläkin varmaan johtuu siitä, että käy välillä menuissa tai pelin jälkeen siirtävät eri servulle. Joka siinä tapauksessa on yleensä tyhjä ja se ei täyty millään. Ensimmäisenä päivänä pääsin yhden kerran Hothiin pelaamaan, mutta sen jälkeen on tullut jo yliannostus siitä mapista. Varsinkin kun se ensimmäinen osio on niin tylsää.
Tuli muuten mieleen että eikös EA sanonut E3 messujen aikana että trilogian sankareita ei sotketa keskenään otteluissa? Ei siinä minua ei haittaa ollenkaan enään vaikka on sotkettu mutta miksi EA huijasi? Voisiko se olla että ihmiset olisivat vedonneet sankareiden vähyyteen episodi 1-3 ja uuden trilogian mapeissa?