Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars Jedi: Survivor

joo kyllä itsekkin tulin siihen tulokseen, että ostetaan peli vasta sitten ps5:lle, kun saa paremman pelikokemuksen, pienet bugit eivät itseäni yleensä haittaa mutta suorituskyky ongelmat stutterointi on sitten täysin eri asia, vielä kun itse pelaan pelit vaikeimalla tasolla niin ei kaipaisi yhtään lisä haastetta frame dropeista ja stutteroinneista.
 
Ea Play Pro ei toimi vieläkään. Tätä peliä ei pysty lataamaan. Sama ongelma näköjään steamissa mitä keskusteluja luin, kaikilla sama ongelma. On kyllä ihan uskomatonta, että tämmöstä paskaa päästetään julkaisuun, että peliä ei edes pääse pelaamaan...
 
Täysin rikki ja käyttökelvoton. Ruutu on niin pimeä ettet näe mitään. Mutta jotkut sanoo että se toimii joten voi olla tv mallista kiinni ja tähtien asennosta.


.
Hivenen tuota ehdin tedtaamaan, hyvältä maistuu ja itseasias hdr toimii. Mulla on LG C9 telkkuna
 
Pistin nyt pelin latautumaan Steamista, sillä ainakin siellä palautus onnistuu, jos peli ei pyöri kunnolla. Redditissä on monenlaisia kommentteja, jotkut sanovat pelin pyörivän ihan hyvin, kun taas toisilla on isojakin ongelmia.
 
Nyt jos koskaan aion kyllä arvostaa erityisen korkealla pelejä jotka julkaistaan tasaisella frameratella. Itse odottelen kyllä pelin tuloa EA Play-palveluun mutta nyt kun katsoo pelin alkua striimistä niin ei helvetti ei ole kyllä hetkeen tullut näin tökkivää peliä vastaan. :D Miksi tälläisessä jamassa oleva peli puskemaan jo nyt ulos?
 
Nyt jos koskaan aion kyllä arvostaa erityisen korkealla pelejä jotka julkaistaan tasaisella frameratella. Itse odottelen kyllä pelin tuloa EA Play-palveluun mutta nyt kun katsoo pelin alkua striimistä niin ei helvetti ei ole kyllä hetkeen tullut näin tökkivää peliä vastaan. :D Miksi tälläisessä jamassa oleva peli puskemaan jo nyt ulos?
Ei mikään ihme, että Digitalfoundry ei saanut peliä käsiinsä ennen julkaisua :)

Jostain kumman syystä mulla oli kova luotto Respawniin, mutta jatkossa olen tarkempi ennen, kuin ostan niiden pelejä.
 
Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että peli on kunnossa vasta parin kuukauden päästä, varsinkin jos 60fps kiinnostaa.
 
OpenCriticillä on lähes 100 arvostelua keskiarvolla 86 ja 89% suosittelee, joten melkoisena yllätyksenä tulee pelaajien kokemukset tämän kanssa. En tosin sisältöä ole lukennut, eli ehkäpä tämä on heikommasta teknisestä suorituksesta huolimatta todella hyvä peli.

Itselläni jäi ensimmäinen kesken, jotain tuosta vain puuttui, mutta kyllä siinä jo oli paljonkin potentiaalia, jonka varaan tämä jatko-osa on voinut rakentaa.
 


heikko on kyllä pc porttaus tosiaan, cohhcarnagen 15k pcllä vielä peli pyöri ihan "kelvollisesti" mutta tässä skill upin rewikassa tulee se normaalin käyttäjän pc performance aika hyvin esiin.

Paistaa muuten läpi täydellinen turhautuminen tuosta skill upin rewikasta noin muuten että valitsi väärän porttauksen ja sen takia pelikokemus meni pilalle, sen takia itsekkin tosiaan odotan, että saavat pelin kuntoon, ettei käy sama homma, uskon kumminkin että pelinä tämä on vuoden top 10 kandidaatteja, jos tekninen puoli saadaan kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt olen vajaa kolme tuntia pelannut ja siis tuo ensimmäinen kenttä oli aivan jäätävää kuraa performancen osalta. FPS pyöri siellä 20-40 haarukassa ja muutenkin oli valtavasti stutteringia sun muuta häikkää. Mutta yhtäkkiä, kun pääsin toiseen kenttään, niin jotain tapahtui kuin kytkimestä olisi käänetty ja FPS onkin siellä 80-100 haarukassa ilman isompia droppeja.

En tiedä mistä tämä johtui, mutta isoimmat onglemat PC:llä loppui ehdottomasti tuohon. Toki pientä kitkaa on vieläkin ollut havaittavissa, mutta aika minimaalista, ei mitään häiritsevää. Jos pysyy tällaisena, niin olen todella tyytyväinen. Olin sen ensimmäisen kentän jälkeen jo refundaamassa, mutta onneksi luin kommentteja, jossa sanottiin performancen paranevan alun jälkeen.

Pelillisesti tämä on tuntunut todella hyvältä ja on kyllä aivan mahtavaa, että Cal on tässä jo kokeneempi konkari, joka osaa jo ykkösosan temput. Olisi ollut turhauttavaa aloittaa taas nollista, jonkun muistinmenetyksen tmv. varjolla.
 
Nyt olen vajaa kolme tuntia pelannut ja siis tuo ensimmäinen kenttä oli aivan jäätävää kuraa performancen osalta. FPS pyöri siellä 20-40 haarukassa ja muutenkin oli valtavasti stutteringia sun muuta häikkää. Mutta yhtäkkiä, kun pääsin toiseen kenttään, niin jotain tapahtui kuin kytkimestä olisi käänetty ja FPS onkin siellä 80-100 haarukassa ilman isompia droppeja.

En tiedä mistä tämä johtui, mutta isoimmat onglemat PC:llä loppui ehdottomasti tuohon. Toki pientä kitkaa on vieläkin ollut havaittavissa, mutta aika minimaalista, ei mitään häiritsevää. Jos pysyy tällaisena, niin olen todella tyytyväinen. Olin sen ensimmäisen kentän jälkeen jo refundaamassa, mutta onneksi luin kommentteja, jossa sanottiin performancen paranevan alun jälkeen.

Pelillisesti tämä on tuntunut todella hyvältä ja on kyllä aivan mahtavaa, että Cal on tässä jo kokeneempi konkari, joka osaa jo ykkösosan temput. Olisi ollut turhauttavaa aloittaa taas nollista, jonkun muistinmenetyksen tmv. varjolla.

Jep saman huomasin että suorituskyky parani sen ekan maailman jälkeen. Pidän tosi paljon siitä miten itsevarma ja kokemusta pursuava Calin olemus on. Hyvin saatu hahmossa esille se ettei olla enää Jedi alokas.
 
Täytyy nyt vielä palata asiaan, että ei ne ongelmat ihan kuitenkaan korjaantuneet. Suorituskyky kyllä parani huomattavasti sen ensimmäisen kentän jälkeen, joka oli lähestulkoon pelaamiskelvotonta tavaraa, mutta kyllä se FPS edelleen hyvin epätasaista on jos yhtään ollaan avoimemmassa maastossa, tai jos on jokin vähänkään suurempi taistelukohtaus. Sen verran ärsyttävää tuo sahaaminen on, että en ala omaa pelikokemustani pilaamaan. Taitaa nyt olla parempi antaa tämän hetken olla ja odotella päivityksiä. Mitenkäs se PS5:lla on pyörinyt noin muuten? Voi olla, että haen hyvitystä PC versiosta ja ostan sitten konsolille.
 
Täytyy nyt vielä palata asiaan, että ei ne ongelmat ihan kuitenkaan korjaantuneet. Suorituskyky kyllä parani huomattavasti sen ensimmäisen kentän jälkeen, joka oli lähestulkoon pelaamiskelvotonta tavaraa, mutta kyllä se FPS edelleen hyvin epätasaista on jos yhtään ollaan avoimemmassa maastossa, tai jos on jokin vähänkään suurempi taistelukohtaus. Sen verran ärsyttävää tuo sahaaminen on, että en ala omaa pelikokemustani pilaamaan. Taitaa nyt olla parempi antaa tämän hetken olla ja odotella päivityksiä. Mitenkäs se PS5:lla on pyörinyt noin muuten? Voi olla, että haen hyvitystä PC versiosta ja ostan sitten konsolille.
Tosi hyvin on pyöriny ps5:lla. Pelaan 60fps moodilla, peli näyttää silti hyvältä ja sulavaa menoa ollu.

Tosi hyvä ollu muutenkin.
 
Herranpieksut, mitä tiedostoa tää oikeen lataa näin huolella...
Laitoin eilen pelin asentamaan ja nyt on 61 prossaa asentanut.
Varmaan ensi viikolla pääsee pelaamaan.
 
onko hajua pitääkö uudessakin pelissä juosta samaa mappia edes takas karttaa kummastellen että mistä pääsee minne?? ekasta pelistä jäi tuon kehnon kartan ja edes-takas juoksentelun takia hieman köntsä fiilis
 
Nyt vähän pelasin lisää tuota 2 planeettaa ja olihan se huomattavasti sulavempi, kunnes tultiin sinne hubi alueelle. Jestas mikä diashow alkoi kun päästiin kaupunkiin, ruutukin repeili siihen tahtiin että voi pojat.

Mutta poislukien tekniset ongelmat peli on ollut täyttä rautaa. Kehuja ansaitsee varsinkin pelin ympärtistöt ja aivan törkeen hyvin kirjoitetut ja näytellyt cutscenet, oikeasti tuntuu kun pelaisi Star Wars elokuvaa. Todella hauskaa mättämistä ja tutkiskelua ollut tähän mennessä.

@Korb pelissä on ainakin mahdollisuus warpata lepopisteiden välillä joten tuo varmasti vähentää juoksentelua.
 
Nyt vähän pelasin lisää tuota 2 planeettaa ja olihan se huomattavasti sulavempi, kunnes tultiin sinne hubi alueelle. Jestas mikä diashow alkoi kun päästiin kaupunkiin, ruutukin repeili siihen tahtiin että voi pojat.
Onko sulla siis PS5:lla tämä?
 
Kaikkien pelaajilta luettujen kommenttien jälkeen edelleen ihmettelen suuresti pelin saamia korkeita arvosanoja. Joo, kaiken repeilyn, pätkimisen, kaatuilun ja bugien alla voi olla loistava peli, mutta kyllä niiden silti pitäisi vaikuttaa arvosanaan.

Tai ehkä ne vaikutti ja tämä on päivitysten jälkeen täyden kympin peli. :)

Jää kuitenkin omalla kohdalla ainakin vielä ostamatta, vaikka edellisestä osasta todella paljon tykkäsinkin. Pelataan tämä sitten kun on suorituskyvyltään paremmassa kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom