Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars-pelit

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Ajattelin vain että kun tuotah Episodi II: Kloonien hyökkäys on tässä ööh... puolen vuoden päässä tulossa leffateattereihin ja muutamia Star Wars-pelejä myös että niillehän voisi tehdä oman yhteisen topicin (ovathan nämä topicceja? valaiskaa minua jos ei ole :D)

SE kysymys miksi etupäässä tämän otin puheeksi on, että onko kenelläkään sattumoisin tietoa että onko Episodi II-peliversio tulossa PS2:lle? Toivottavasti on parempi kuin Episodi I-tekele...

Star Fighter oli ihan jees geimi ja venttailen innoissani Jedi Star Fighteria (ja varsinkin NGC:n Roque Squadron 2: Rogue Leaderia! :D)... onko muita SW-nimikkeitä tulossa? Kuulin juttua Racerin jatko-osasta... :confused:

Valitettavasti Episode II pelitarjonta varmasti suorastaan tulvii joka konsolille, muodostuen lähinnä nimellä rahastukseen suunnitellusta sonnasta.
Rogue Squadron (ainakin pc:llä) ja Starfighter oli hyviä, vaikkakin ehkäpä liian lyhyitä. Obi-Wan tulee kai ainoastaan sille typerälle XBoxille. Vaikutaa valitettavasti ihan hyvältä peliltä.
Katsotaan nyt ensin se leffa ja mietitään vasta sitten, mitä aiheeseen liittyviä pelejä siitä on kasattu ja onko ne hyviä :D

X-wing ja TIE-fighter vaan uusintaan ps2:lle...
Juu, ja samalla TIE Fighterin vaikeustasoa voisi nostaa. X-Wingissä oli tehtäviä, joita piti tahkoa useita kertoja, mutta TIE Fighter oli hardillakin oikeastaan läpihuutojuttu, samaten lisätehtävät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan monster
Onko noi uudet StarWars pelit muuten mistään kotosin? Mieli tekis jotain hyvää lentelypeliä... :confused:
Starwars: Starfigter PS2:lle on ihan kelpopeli ja Cubelle tehty Rogue Leader näyttää todella hyvältä ja on sitä myös arvosteluiden perusteella.

eiks sille star fighterille oo yulossa jatko osa tässä lähiaikoina:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
eiks sille star fighterille oo yulossa jatko osa tässä lähiaikoina:rolleyes:

Joo... Jedi Star Fighter... pääsee lentelemään jedi-aluksella josta muodostuu aikanaan Imperiumin Tähtituhoojat :D

Tuotah nuin... Moni varmaan tietääkin että Racerille on tulossa jatkoa ihan piakkoinkin varmaan... Itse sain vasta varmaa tietoa pelin olemassaolosta jokin aika sitten GameSpotista, ja täytyy myöntää lupaavalta näyttää... Racer oli N64:llä ainakin pirun hyvä! Katsokaa itse kuvat ja videot ja mielipidettä vaan tänne!

GameSpot - Star Wars - Racer Revenge: Racer II

Myös tuosta Starfighterin jatko-osasta löytyy jo paljon mahtavan näkösiä kuvia alla olevasta linkistä:

GameSpot - Star Wars: Jedi Starfighter

Kommenttia tänne vain! :)

Itse George Lucas sanoi, että PS2 pystyy kaikkeen sihen mitä nähtiin Episode 1 leffassa. Onkohan mielipide muuttunut?

Kävinpäs sitten minäkin tsekkaamassa tuon Jedi Starfighterin screenejä ja whoa, ero edellisenn on kyllä aika makoisa. Siinä missä Star Wars: Starfighterin tekstuurit olivat ainakin minun mielestäni aika valjuja ja niistä puuttui yksityiskohtia, on tässä jatko-osassa ainakin nuo kohdat korjattu. Kunhan vain ruudunpäivitys saadaan vakaammaksi ja peliin enemmän syvyyttä niin namnam. Toisaalta, minä nyt ostaisin vaikka etikkaa, jos siinä on Darth Vaderin nimi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Kävinpäs sitten minäkin tsekkaamassa tuon Jedi Starfighterin screenejä ja whoa, ero edellisenn on kyllä aika makoisa. Siinä missä Star Wars: Starfighterin tekstuurit olivat ainakin minun mielestäni aika valjuja ja niistä puuttui yksityiskohtia, on tässä jatko-osassa ainakin nuo kohdat korjattu. Kunhan vain ruudunpäivitys saadaan vakaammaksi ja peliin enemmän syvyyttä niin namnam. Toisaalta, minä nyt ostaisin vaikka etikkaa, jos siinä on Darth Vaderin nimi.

Jeps, olen samaa mieltä ettei Starfighterin grafiikat hätkähdyttänyt minua kovinkaan, ellei sitä yhtä vesikenttää Naboossa lasketa mukaan (kauuunista!), joten Jedi SF tulee parantamaan tuolta osin edeltäjäänsä... Toivottavasti pelissä on jotain uuttakin. Nämä Jedivoimat ovat aika mielenkiintoista kikkailua, mutta riittäkö se? Toisaalta Starfighter loppui niin pahasti kesken, että mielellänihän minä jatko-osaan euroni tuhlaan! :)

Tuo Racer 2: Racer Revengekin näyttää niin pirun upealta (linkki yllä jossain toisessa postissa...) ja huomatkaa, että sieltä on löytynyt ainakin tuo video (josta PS2fin uutisissa vasta juuri ilmoitettiin) jo silloin kun tuon linkin annoin... hahaa! :D

Millaisenkohan pelin LucasArtsin pojat (ja tytöt :D) väsäävät virallisesta Episodi II:teen pohjautuvasta pelistä...? Star Wars pelien taso on ollut huimassa nousussa viime aikoina, joten ainakin minulla on korkeat odotukset Kloonien hyökkäys-pelistä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Millaisenkohan pelin LucasArtsin pojat (ja tytöt :D) väsäävät virallisesta Episodi II:teen pohjautuvasta pelistä...? Star Wars pelien taso on ollut huimassa nousussa viime aikoina, joten ainakin minulla on korkeat odotukset Kloonien hyökkäys-pelistä!

Kunhan vain eivät tee Jedi Power Battle (vai mikä sen hirvityksen nimi olikaan...) episode II: Attack of the clone game -periaatteella toimivaa räpellystä. Kovasti toivoisin jotain Obi-Wanin tyylistä teosta. Aika näyttää... Tätä nykyä on tosin kaikki mahdolliset sormet ja varpaat ristissä sekä Star Wars pelien, että elokuvien suhteen. Sen verran lahjakkaasti ovat munineet molemmilla rintamilla.

Miksi minustakin tuntuu siltä, että Star Wars pelien taso on vain laskenut?

No myönnetään en ole itse varsinkaan näitä uusia oikein pelaillut, mutta omasta mielestäni viimeisin hyvä Star Wars peli on ilmestynyt jo yli kolme vuotta sitten ja sekin PC:lle.
Muutenkin LucasArtsin meiningit ovat olleet sen verran laskusuhdanteessa, että viimeisetkin toivon rippeet ovat katoamassa.
Ja huomasiko muuten kukaan Obi Wanin pahemman puoleisen lyttäyksen IGN:llä? Jos oikein muistan niin loppuarvosana taisi olla 5.9

Hyvältähän tuo peli näyttää.....muistaakseni käyttää täysin samaa grafiikka moottoria mitä käytettiin edellisessä osassa. Eihän siinä mitään vikaa ollut, mutta se peli loppui aivan liian aikaisessa vaiheessa. Siis saisi olla paljon enemmän tehtäviä tässä tulevassa pelissä.

Muuten tietääks kukaa et onks Episode 2:hdesta tulossa
minkäänlaista peliä ps kahdelle niiku tosta Episode ykkösestä tuli psx:lle joka oli pieni pettymys:o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Miksi minustakin tuntuu siltä, että Star Wars pelien taso on vain laskenut?

No siis täytyy myöntää, että suurinosa esim. PSX:lle tehdystä Star Wars-peleistä oli aikamoista moskaa, mutta kyllähän niistä sai parit hauskat pelituokiot... vaikkapa Masters of Teräs Käsi ja Jedi Power Battles jaksoi viihdyttää jonkin verran, mutta ei enempää. PS2:lla olen pelannut vain toista (tähän mennessä) ilmestynyttä SW-peliä, eli Starfighteriä, joka oli todella positiivinen yllätys ainakin minun mielestäni ja on ehkä konsolin yksi parhaista peleistä tähän mennessä. Peli loppui kyllä vähän liian nopeasti, mutta tuo jatko-osa Jedi Starfighter tuleekin korvaamaan tuon. Haittapuolena on vain tosin se, että julkaisupäivä on ennen Episodi II:n ensi-iltaa, joten jos peli on kuten edellinen osa (tarkoitan että pelissä on paljon viittauksia elokuvaan), niin sitä ei voi ostaa vasta kuin 16.5. jälkeen.

Muita hyviä SW-pelejä joita olen pelannut on mm. Shadows of the Empire ja Roque Squadron N64:lle... Ja tuo GameCuben Rogue Leader on saanut sellaisia arvosteluja että oksat pois! Taitaa mennä sinänsä vähän off-topic, Nintendon konsoleillehan nuo on, eikä PS2:lle ;) (Edit: Unohtui mainita tuo Episode I: Racer, joka N64:lle oli aika hubaa kamaa!) :)

PC Star Warseista en osaa sanoa yhtikäs mitään :D

Pelkäänpä että leffa on pettymys, ainakin viime trailerin perusteella. Se käsitti materiaalia vain laimeasta rakkaustarinasta "jedi-ei-voi-rakastaa" soopalla höystettynä. Kun tähän vielä lisätään parrallinen Ewan McGregor, itku ei johdu enää liikuttumisesta.

Noh, itse kyllä pidin Star Wars: Starfighterista enemmän kuin episodi ykkösestä Jar Jar-hihhulointeineen. Jatko-osa näyttää edelleenkin lupaavammalta kuin itse leffa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Pelkäänpä että leffa on pettymys, ainakin viime trailerin perusteella. Se käsitti materiaalia vain laimeasta rakkaustarinasta "jedi-ei-voi-rakastaa" soopalla höystettynä. Kun tähän vielä lisätään parrallinen Ewan McGregor, itku ei johdu enää liikuttumisesta.

Noita trailereitahan on 3kpl... etkö ole nähnyt sitä parasta? ;) Mutta turhaahan sitä on yrittää toisten "päätä kääntää", jos on jo etukäteen päättänyt leffan olevan pettymys.

Edit: hups, vähän off-topiccia :)

Ylös Bottom