Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Muuten Naboo Starfighterin saa jos läpäisee trainingin joku viis kertaa. Tai niin mä luulen, kun se oli yhtäkkiä trainingin jälkeen sinne tupsahtanu. Ehkä tein jotain muuta, en oo varma...
Tietääkseni Naboo Starfighterin saa kun läpäisee trainingin aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Tietääkseni Naboo Starfighterin saa kun läpäisee trainingin aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.
Ai.
Hoksasitko sen ihan itse?
Mä sain sen sattumalta, pelailin sitä trainingia läpi aina välillä, yritin jos siitä sais jotain... No, toi sun selitys kulostaa ihan loogiselta, varmaan se meni sitten niin. Kai.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Ai.
Hoksasitko sen ihan itse?
Mä sain sen sattumalta, pelailin sitä trainingia läpi aina välillä, yritin jos siitä sais jotain... No, toi sun selitys kulostaa ihan loogiselta, varmaan se meni sitten niin. Kai.
En hoksannut sitä itse, kun en ole päässyt TT:tä läpi milloinkaan. Se on aivan liian vaikea! Pystyn läpäisemään kaikki tasot vähintään hopeamitalin arvoisesti mutta en pääse trainingia läpi!

JIIHAAA!!!
Läpäisin Strike at the coren ja battle of endorin kulta mitalein!!!!
nyt puuttuu yksi kulta niin pääsen Revenge on Yaviniin!!!
TULI niin palkitseva tunne varsinkin SATC:n jälkeen... Ensin ne mahtavat loppufilmit , ja sitten... Siellä se on! Kultamitali!!!!! :D JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!(***Obi-Wan Kenobin ääni : Okei poika rauhoitu jo!***)
Mutta huonompi juttu on se, että ainoat hopeat jäljellä ovat :
Death Star battle(Hullu!!), Death star escape(olen päässyt niin lähelle, mutta silti niin kauas... Oi luoja , mikset antanut minun läpäistä sitä kahta sekuntia nopeammalla ajalla...)
ja Imperial Academy heist ( luultavasti se jota yritän. Toivottavasti helpompi kuin edellä mainitut.)
Eli 10 kultaa,
3 hopeata
ja 0 pronssia.
:D
Rank: General

Muuten: mikä on korkein rank:i ja saako ACE-mitaleista ylennyksiä?( kysymys tarkoitettu kaballe, tai jollekin muulle jedille joka on saanut kaikki kullat)

En hoksannut sitä itse, kun en ole päässyt TT:tä läpi milloinkaan. Se on aivan liian vaikea! Pystyn läpäisemään kaikki tasot vähintään hopeamitalin arvoisesti mutta en pääse trainingia läpi!
Oho... Mikä siinä tökkii ?Voin ehkä auttaa? Kyllä siinä jotain vaikeata oli...

Sanoisin että IAH on melko helppo kulta. Pääsin lähelle kun vedin siitä hopeaa. Se training on vain vaikea! Aika ei riitä kun siinä ei ole mitään maamerkkejä ja sinne eksyy.

Sanoisin että IAH on melko helppo kulta. Pääsin lähelle kun vedin siitä hopeaa. Se training on vain vaikea! Aika ei riitä kun siinä ei ole mitään maamerkkejä ja sinne eksyy.
Joo hopea on monissa kentissä liian helppo , jos sitten vertaa kultaan.Luulisin että IAH hoituu , kun kerran Endorkin hoitui :D . Mitkä sun tän hetken statsit on?(Joo, kyllä mä otan huomioon että sulla on ollut se n. 1 ½ viikkoo ja mulla neljä viikkoo :D)
Mutta training, mä ihmettelen vieläkin?
Se tutkahan osoittaa sut jokaisen esineen luo, racet on aika helppoja hetken päästä.
Ne womppirotat kannattaa hoitaa heti ekaksi, ja yrittää heti 60:tä. Muuten ei aika riitä niiden regeneroitumiseen.

Jahuu!!!! 14 kultaa tällä hetkellä!!!!
Endurance tosin on aika hullu, siis aikamäärästä puhuen.
Ace mode on vain yhden kullan päässä!

Razor Rendezvous tehtävässä en oikein älyä sen jälkeen kun olen suojannu sitä isoa alusta.
Siis pitääkö tuhota ne "pallot" seuraavana joita olen kyllä yrittänyt tuhota mutta aivan kuin niissä olis suojus?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Razor Rendezvous tehtävässä en oikein älyä sen jälkeen kun olen suojannu sitä isoa alusta.
Siis pitääkö tuhota ne "pallot" seuraavana joita olen kyllä yrittänyt tuhota mutta aivan kuin niissä olis suojus?

Aluksi pitää sanoa, että tässä pelissä saa hyvin vinkkejä jos kuuntelee mitä ne muut sanovat. Eli englantia lukemaan tai äänet kovemmalle, jos et tiedä tarkkaan mitä tehdä.

Tässä vähän vinkkejä siihen kenttään, vain läpipääsemiseen, ei kultaa varten. Siihen tarvii jo hieman eri lähestymistavan.

Koko tehtävän idea on tuhota se ISD(Imperial Star Destroyer),
ja se tapahtuu niin että unohdat kaikki Tiet, tykit sun muut ja keskityt niihin "palloihin", jotka ovat aluksen suojageneraattorit.
Ammu ensin vasemmanpuoleinen pallo(linkitettyä laseria, tietty) ja lennä aluksen taakse.
Sinne ei tule paljon tykkitulta, ja voit tykittää toisen pallon sieltä käsin. Jarru pohjaan ja ammu! Pistä toiset Tie-fightereiden perään jo alussa, jos Tiet häiritsevät. Lahjattomat toverisi voivat joskus jopa ampua niitä alas.
Sitten kun molemmat pallot ovat tuhottu , lennä ISD:n alle ja ammu siellä sellainen kupoli joka on siellä keskellä. Käytä vaikka Targetin computerii jos et näe.
Se pitää tuhota, käytä lasereita ja torpedoja jos on. Sitten kun kaikki kolme on tuhottu niiin pitää tuhota komentosilta, joka on siinä aika keskellä ISD: perästä kohoavaa osaa.
Tähän on yksi kikka: katso targeting computerilla missä se on, ja kaasuta sitten SUORAAN päin sitä. Et menetä elämää, ja tehtävä päättyy siihen.
No niin, toivottavasti auttaa.

Razor Rendezvous tehtävässä mulla on vielä vähän pulmia katos
missä se Star Destroyer:in command deck sijaitsee?

Ei sattuis kellään olemaan mitään hyviä vinkkejä Strike at the core tasoon?
Siinä trench run tyylisessä kohdassa on aina ongelmia...
Oisko parempi pelata cockpit näkymässä vai chase camera näkymässä? Ja miten pysyy Millennium Falconin perässä törmäämättä seiniin tai TIE fightereihin?

1 hopea
7 pronssia... paljon on tekemistä vielä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cosmica
Ei sattuis kellään olemaan mitään hyviä vinkkejä Strike at the core tasoon?
Siinä trench run tyylisessä kohdassa on aina ongelmia...
Oisko parempi pelata cockpit näkymässä vai chase camera näkymässä? Ja miten pysyy Millennium Falconin perässä törmäämättä seiniin tai TIE fightereihin?

1 hopea
7 pronssia... paljon on tekemistä vielä
Monet varmaan sanovat että chase camera on parempi, mutta itse osaan pelata vain cockpitistä käsin.
TIE:t voit välttää lentämällä melko alhaalla. Ne lentävät lähes aina ylitsesi, kun opit oikean tavan väistää niitä. Eikä seiniin pitäisi törmätä, jos olet tarpeeksi hyvä.(Jos olet päässyt näin pitkälle, olet tarpeeksi hyvä.)

Niin no, yleensä se seinään törmääminen johtuu siitä kun joku tie fighter tulee takaapäin ja törmää minuun...

Pääsin nyt jo tuhoamaan aseman, mutta karkuun en päässyt. Se toinen kuilussa lentäminen on huomattavasti vaikeampi kuin ensimmäinen ja itseasiassa taisin törmätä Falconiin kiihdyttäessäni ja viimeinen yritys meni siinä. :(
No, kyllä se siitä pikkuhiljaa.

nyt on muuten 7 pronssia ja 2 hopeaa :) Tuntuu aika mahdottomalta saada joistain tasoista parempaa kuin pronssi. No, jospa Millennium Falconin ja Naboo Starfighterin saaminen käyttöön auttaisivat...

Ylös Bottom