Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on taas Tech upgradet hukassa:(.Olen itse löytänyt pari, mutta jotkut ovat niin piilossa.Laittakaa jonkinmoinen lista kiitos!:confused:?.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-

Mutta joku vois jelppiä mua tossa samaisessa kentässä, tokassa osiossa. Kun en mä millään ehi pommittaa niitä kaikkia torneja. Ja ohjeissa sanotaan: "Destroy all turrets (?) around the prison building." Eli pitääkö vain ne pommitta mitkä on sen tönön ulkopuolella, vai ne kaikki?

Vähän mullakin meni hermo tossa tehtävässä... mutta siinä pitää muistaakseni (sen lautasantennikohdan jälkeen) vaan jylliä kaikki tykit paskaks. Jossain mutkassa oli ainakin 4-6 tykkiä jotka piti siloittaa.

Siitä sitten se seuraava tehtävä on jotain ihan älytöntä. Star Destroyer.... Jos joku vois vinkata, että missä siellä on se kolmas suojageneraattori. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW
Siitä sitten se seuraava tehtävä on jotain ihan älytöntä. Star Destroyer.... Jos joku vois vinkata, että missä siellä on se kolmas suojageneraattori. :confused:

Aluksen pohjassa.
 
Tässäkin topicissa tullut varmasti esille, mutta sanotaan nyt muistutukseksi. Parhain keino selvittää mitkä kohteet pitää tuhota on kurkata targeting computeria jossa kaikki keltaisella väritetyt kohteet ovat ensisijaisia kohteita ja punaisella väritetyt toissijaisia kohteita. (kannattaa keskittyä niihin keltaisiin ;) )

Muuten jos Razor Rendezvous (se Star Destroyer) on vaikea, odottakaapa kun pääsette Battle of Endoriin, jossa on vastassa kaksi Star Destroyeriä ja parisen sataa tie fighteria ja tie interceptoria. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cosmica
Tässäkin topicissa tullut varmasti esille, mutta sanotaan nyt muistutukseksi. Parhain keino selvittää mitkä kohteet pitää tuhota on kurkata targeting computeria jossa kaikki keltaisella väritetyt kohteet ovat ensisijaisia kohteita ja punaisella väritetyt toissijaisia kohteita. (kannattaa keskittyä niihin keltaisiin ;) )

Muuten jos Razor Rendezvous (se Star Destroyer) on vaikea, odottakaapa kun pääsette Battle of Endoriin, jossa on vastassa kaksi Star Destroyeriä ja parisen sataa tie fighteria ja tie interceptoria. :D



Ei tuo nyt niin vaikeeta oo,varsinkaan kun on kokenut lentäjä jo siihen mennessä

Mutta Laittakaa nyt apuja niihin Tech Upgradeihin,Pliis...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Ei niitä kaikkia hullukaan muista, etsi gamefaqsista tai cheatcc:stä tai jostain...
Olenko minä sitten joku mastah-guru-ylihullu, kun muistan ne kaikki? Mutta en kirjoita niitä, koska
A.) niitä on paljon, rasittavaa kirjoittaa kaikki.
B.) täytyy tehdä läksyt ja mennä n. tunnin päästä nukkumaan.
C.) en tykkää siitä, että asioita ei tehdä itse ja minä joutuisin neuvomaan. Onko se edes pelaamista, että kysyy kaikessa neuvoja täällä tai jossain kirotun GameFAQsissa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Onko se edes pelaamista, että kysyy kaikessa neuvoja täällä tai jossain kirotun GameFAQsissa?

Onko se sitten pelaamista että on pari kuukautta jumissa ja menee pelihalut kokonaan HÄ?.
 
Yleensä ne upgradet löytyy kun rauhassa tutkii vaan tasoja ympäriinsä (ja kokeilee, että "mahtuukohan x-wing tosta kolosta"). Pari on tosin aika hankalassa paikkaa...

Mainitaan nyt sitten jotain, joka saattaa vähän auttaa. Kerron kuitenkin vain vihjeitä ettei koko ilo mene.
Prisons of the Maw -tasosta en ole löytänyt vielä itsekkään. :(
Razor Rendezvousista voisi antaa vihjeeksi sanan "sukkula".
Raid on Besbinistä voisi sanoa, että kun pikkasen leikkii pahista niin kyllä se löytyy.
Battle of Endorista upgrade olikin TOSI hankala löytää. En oikein osaa sanoa muuta kuin, että se on keskellä "ei mitään".
Muissa tasoissa upgradet löytää ihan helposti jos viittii vaan yrittää lennellä kaikenlaisista koloista ja epätavallisemmista paikoista ja joskus upgrade onkin lähempänä kuin arvaatkaan. ;)

Toivottavasti "vihjeet" auttoivat pikkasen ja innostivat tutkimaan tasoja tarkemmin. Jos nyt kuitenkin kyllästyt, niin voit käydä pilaamassa pelinautinnon jossain gamefaqs.com:ssa tms..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cosmica

Prisons of the Maw -tasosta en ole löytänyt vielä itsekkään. :(

Kappas vaan.Tuon löysin melkein heti.Se on yhdessä sellaisessa "kopperossa"Kun hiukan käännyt oikealle reitistäsi.;)


Kiitos vinkeistä:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Alright!Sain vasta avatuksi Revenge of yavinin.. Mikä viikkojen työ:p.

Sitten vain tahkoamaan;) .
Hyvä homma että jaksat vielä hakata totakin peliä :)
Mulle riitti Endurancen jälkeen...
 
Razor Rendesvouz

Huomasin yhen tosi helpon tavan tuhota ne generaattorit, siis "pallukat": B-Wingillä, pidä B-nappia pohjassa, alus lataa Ion-cannoniin tehoja (Tämä tosin kannattaa tehdä, kun olet lähellä sitä Star Destroyeria, sillä muuten Tie Fighterit ja SD:n tykit anpuu sut paskaks). kun olet tarpeeks lähellä ensimmäistä generaattoria, ammu sitä IC:llä. Nyt sen suojat ovat lamaantuneet, joten sen pitäisi tippua ihan muutamalla torpedolla.. toista tämä kahteen muuhunkin generaattoriin, tuhoa komentosilta ja olet juuri läpäissyt kentän ennätysajassa!!
 
Re: Razor Rendesvouz

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dasher_1
Huomasin yhen tosi helpon tavan tuhota ne generaattorit, siis "pallukat": B-Wingillä, pidä B-nappia pohjassa, alus lataa Ion-cannoniin tehoja (Tämä tosin kannattaa tehdä, kun olet lähellä sitä Star Destroyeria, sillä muuten Tie Fighterit ja SD:n tykit anpuu sut paskaks). kun olet tarpeeks lähellä ensimmäistä generaattoria, ammu sitä IC:llä. Nyt sen suojat ovat lamaantuneet, joten sen pitäisi tippua ihan muutamalla torpedolla.. toista tämä kahteen muuhunkin generaattoriin, tuhoa komentosilta ja olet juuri läpäissyt kentän ennätysajassa!!
Eipä tuo nyt niin valtaisan nopealta kuulosta.
Ennätykseni on tasan minuutti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Eipä tuo nyt niin valtaisan nopealta kuulosta.
Ennätykseni on tasan minuutti.

No jaa, riippuu siitä, että uhraako miten paljon aikaa siihen pelaamiseen.. mut helppo tapa tuo ainakin on!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Miten saan sen naboon aluksen??
Läpäise Tatooine Training 100-prosenttisesti aamulla, päivällä, illalla sekä yöllä.
Mielestäni pelin turhauttavin osa. Mutta hommassa voi luonnollisesti huijata rukkaamalla GC:n sisäistä kelloa mielensä mukaan. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Läpäise Tatooine Training 100-prosenttisesti aamulla, päivällä, illalla sekä yöllä.
Mielestäni pelin turhauttavin osa. Mutta hommassa voi luonnollisesti huijata rukkaamalla GC:n sisäistä kelloa mielensä mukaan. ;)


Pitääkö mun löytää kaikki Bonus-itemsit,jotta olen läpäissyt
harjoittelun täydellisesti?Ja voinko lopettaa harjoittelun valikosta
tai pitääkö odottaa,että aika loppuu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Pitääkö mun löytää kaikki Bonus-itemsit,jotta olen läpäissyt
harjoittelun täydellisesti?Ja voinko lopettaa harjoittelun valikosta
tai pitääkö odottaa,että aika loppuu?
Pitää. Ja voit lopettaa millon huvittaa, kunhan suoritat/haet kaiken ensin.
 
Ylös Bottom