Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Entäs millaisia ovat Microsoft-kaavan mukaisesti tehdyt pelit?
Ei niillä taida samalla tapaa olla mitään yhtenäistä kaavaa kuin Sonylla helposti on nähtävillä. Tulee lähinnä mieleen Gears ja Halo, joissa voisi jotain samaa löytää mutta niissäkin iso erottava tekijä jo kuvakulma.

Eikä MS:llä ole edes yhtä vahvaa yhtenäistä imagoa peleissään kuten Sonylla.

MS:n ongelma taitaa olla moninpeli edellä meneminen, mutta samanlaista yhtenäiskulttuuria ei ole syntynyt kuin Sonylla. Kun nyt ollaan Starfield-keskustelussa, edes Bethesdalla ei ole ollut yhtenäiskultturia, vaan eri studiot ovat tehneet hyvin erilaisia pelejä.
Niin, lieneekö MS:n kaava sitten jollain tapaa moninpeli, sillä se yhdistää ainakin Haloa, Gearsia ja Forzia? Ehkä vähän kaukaa haettua toki mutta minä en ainakaan osaa MS:n kohdalla mitään kaavaa nimetä.
 
Näyttää hyvältä näin lyhyen katsauksen perusteella. Character traiteillä on merkitystä. Voi suostutella, mutta voi varmaan myös totuttuun tapaan uhkailla, pelotella ja niin edelleen.

Hahmomalli on myös tyylikkään näköinen.

Joo varsinkin tuossa videolla kun näkee ihmishahmoja niin todella hienon näköistä Bethesda peliksi.

Kyllähän tässä on mahikset olla kunnon scifirpg spektaakkeli jossa numerot vilisee silmillä. Fallout 4 suoraviivaistettu tyyli oli aika pettymys.
 
Mitä tänään olisi voinut tapahtua:

88u1frzbr9z91.jpg
 
Not sure if...

Ööh, tänään oli Starfieldin virallinen julkaisupäivä suunnitelmien mukaan.

P.S. Ketjun aloitusviestin julkaisupäivämäärää päivitetty. :)

Joo, näköjään olin lukenut vain viestin enkä katsonut missä aiheessa olen :D Siitähän tuo olisi voinut olla pääteltävissä :D Eli en ollut trolli tms. mutta vähän hukassa ilmeisesti tai jotain.
 
Ei nyt varmaan pitäisi hypettyä liikaa mutta pelitestaajat ovat olleet yllättyneitä pelin laajuudesta ja kunnianhimosta.

Peliä on työstetty niin kauan että epäilemättä kunniahimoa on ja varmaan laajuutta ja monipuolisuutta myös. Toisaalta tämä tarkoittaa, että siellä on varmaan kyllä bugejakin, kuten niin monesti Bethesdan pelien julkaisussa.
 
Ylös Bottom