Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Mihin aikaan peli aukeaa pelattavaksi keskiviikkona Game Passin käyttäjille? Heti yöllä?
 
Yritin pikasesti upgradee shipin gargoa mutta mutta minkä vaa niistä osista laittaa ni hylkyä tulee ja en tajunnu pätkääkää että mistä kiikastaa. Kai tohon joku ohje pitää lukee
 
Yritin pikasesti upgradee shipin gargoa mutta mutta minkä vaa niistä osista laittaa ni hylkyä tulee ja en tajunnu pätkääkää että mistä kiikastaa. Kai tohon joku ohje pitää lukee


Jos painat start nappia peli kyllä kertoo mistä kiikastaa. Jos se sanoo että kaikki osat eivät ole kiinni toisissaan paina sitä nappia joka valitsee koko aluksen niin näet mitkä osat ei ole kiinni. Sitten vain painat valinta nappia kaksi kertaa niin se osa napsahtaa paikoilleen.
 
Jokainen pelisessio on kyllä erilainen kun ei tiedä sitten yhtään mitä seuraavaksi tapahtuu. Menee suunnitelmat välillä ihan uusiksi kun tapahtuu jotain täysin odottamatonta ja teet sitten ihan muita tehtäviä/juttuja pelissä. Ja pelissähän valinnoilla todellakin on väliä ja niillä on seuraukset, eli BGS-pelien vahvuudet tulee Starfieldissä tosiaan esille.

Laitan spoilereihin mitä oon pelissä tehnyt.
Oon tehny Ryujinille tehtäviä, siinä on kyllä tehtävät kuin tehty mun Cyber Runnerille, koska hiipimistä, hakkerointia ja lukkojen avaamista pääsee todella tekemään.

Yhessä tehtävässä kun lensin avaruudessa, niin yhtäkkiä sanotaan että antaudu tai avaamme tulen. Niin sitten mut vietiin jonnekin ihan helkkarin isoon alukseen ja sit sanottiin jos teen heille tehtäviä, niin pääsen helpolla. Siis kaikkeen sitä pelissä joutuukin, ja voi että miten mä tykkään siitä (yllätyksistä). :)
 
Suosittelen katsomaan jos haluaa nähdä aikuisen miehen raivoavan siitä että videopelissä on mahdollisuus tehdä valintoja joista ei itse pidä joista ei mainita mitään hahmonluontia pidemmälle.

 
Suosittelen katsomaan jos haluaa nähdä aikuisen miehen raivoavan siitä että videopelissä on mahdollisuus tehdä valintoja joista ei itse pidä joista ei mainita mitään hahmonluontia pidemmälle.


Mitäs tämä kaveri oikein mekastaa? :p Onko hahmonluonnissa sukupuolia valittavana enemmän kuin kaksi vai mihin tämä liittyy oikein?
 
Starfield - tuo ihmishenkiä pelastava mestariteos! Early accessilla 5 päivän paloturvavakuutus kaupan päälle

Kylläpä on hyvä modi tuo että saa nuo pomppivat tekstit keskeltä ruutua pois alalaitaan. Tuo ärsyttänyt ekoista gameplay-videoista lähtien.
 
kannattaa olla varovainen kun peliä modaa, (muiden kun grafiikka modien kanssa) siellä on porukalla korruptoitunut savet kun peliä modailtu, kaverillani kävi just näin ja nyt joutui vetää Reinstallerin, ja aloittamaan pelin alusta, sinne meni sen 25 tunnin playtrought, ja lukenu et muillekin käynyt noin, itsellähän kävi juuri näin Skyrimin kanssa.
 
Miksi nuo saakelin laituriteknikot änkee mun alukseen kun vähänkin silmä välttää. Huvittavasti jättävät aluksen muutaman sadan metrin korkeudesta. Itsetuhoista porukkaa.

SF.jpg
Isi antoi lahjaksi Coltin. Hieman hörähdin tuolle vastaus-vaihtoehdolle.
 
Viimeksi muokattu:
Level 12 tällä hetkellä ja on muuten koukuttava tämä Bethesdan uusi RPG!

Juuri tällä hetkellä aloittelin opettelemaan aluksen kustomointia.

Kysymys:
Pystyykö tuota aluksen tavaratilaa lisäämään muuten kuin että ite rakentelet osista manuaalisesti tuon aluksen?
 
kannattaa olla varovainen kun peliä modaa, (muiden kun grafiikka modien kanssa) siellä on porukalla korruptoitunut savet kun peliä modailtu, kaverillani kävi just näin ja nyt joutui vetää Reinstallerin, ja aloittamaan pelin alusta, sinne meni sen 25 tunnin playtrought, ja lukenu et muillekin käynyt noin, itsellähän kävi juuri näin Skyrimin kanssa.

Kyllä varsinkin näin alkuvaiheessa. Ja kun tulee varmasti päivityksiä, modit hajoaa.
Level 12 tällä hetkellä ja on muuten koukuttava tämä Bethesdan uusi RPG!

Juuri tällä hetkellä aloittelin opettelemaan aluksen kustomointia.

Kysymys:
Pystyykö tuota aluksen tavaratilaa lisäämään muuten kuin että ite rakentelet osista manuaalisesti tuon aluksen?

Luin että Payloads-skilliä upgradeemalla tarpeeksi.
 
Suosittelen katsomaan jos haluaa nähdä aikuisen miehen raivoavan siitä että videopelissä on mahdollisuus tehdä valintoja joista ei itse pidä joista ei mainita mitään hahmonluontia pidemmälle.



Vaahtoista valkoista räkää lentää suupielistä ja ainakin 2 verisuonta katkes päästä. Tohonki ois auttanut kevyt 5km lenkki ja 10 punnerrusta, olis mieli virkeempi ja unikin tulis paremmin.
 
Joo en vaan onnistu tuossa gargon lisäämisessä tähän vakio alukseen. No vielä pärjää kun heivaa mukamas turhat veke
 
vinkki muuten sen cutter mining beamin kanssa että kun painatte Xbox ohjaimella molemmat liipasimet pohjaan se vetää tupla teholla sama homma hiirellä se taitaa olla sitten Oikean hiirennappi pohjaan vasemman lisäksi, nopeuttaa muuten huomattavasti tuota Miningiä
 
Netissä kirjoitetaan, että peli olisi murrettu. Vai onko Steam murrettu? Vai onko näissä murtohuhussa lainkaan perää?
 
Ylös Bottom