Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Laitetaas nyt tämä jos ketäkuta kiinnostaa.

Uutta päivitystä siis tullut. Uutta foto editoria sun muuta bugien liiskausta. Tärkein jäi kuitenkin puuttumaan. Imogene Salzoa ei voi vieläkään romantiseerata :(

 
Laitetaas nyt tämä jos ketäkuta kiinnostaa.

Uutta päivitystä siis tullut. Uutta foto editoria sun muuta bugien liiskausta. Tärkein jäi kuitenkin puuttumaan. Imogene Salzoa ei voi vieläkään romantiseerata :(

Eikä korjattu aktiivisia tehtäväbugeja, tosin en tiedä kuinka helppoa/mahdollista se edes on jos pelissä on bugi tullut tehtävissä vastaan korjata se niin että tehtävä ehjäytyy myös pitkään sen jälkeen pelatulla tallennuksella. Edelleen tuossa on mulla rikki mm. se että kun planeetan pinnalle laskeutuu joku vihollisalus, se on tyhjä eikä sieltä ketään tule enää pihalle. Rikkoo mm. yhden companion tehtävän.

Ehkä pitäisi vain olla rohkea ja aloittaa koko höskä alusta uusiksi, tai sitten tehdä nyt ne mitä voi ja toisella kerralla sitten uutta yritystä aiemmin bugaavien kanssa, ng+ voisi olla se. Täysin alusta ei kyllä oikein huvittaisi aloittaa, lv100+ jne.

Ja joo, tuossa on kovin tylsät ja epäkiinnostavat romantisointikohteet, paljon kiinnostavampia löytyy muista nimetyistä npc:stä.
 
^Tuosta tuli mieleen että tää Galbank Gothiksi kutsuttu likka vois olla piristävää seuraa pitkillä reissuilla-

 
Todd Howard oli jutellut mielenkiintoisia Starfieldiin liittyen ja ehkä mielenkiintoista oli Shattered Space laajennuksen julkaisuikkuna kuluvan vuoden syksyllä. Myös paljon muitakin parannuksia ja päivityksiä on tulossa.

IGN raportoi:

 
Upeaa! Silti taas vähän kummastuttaa, kun pelinhän piti olla kaikilta universumin tavaroittensa vuoksi sellainen, ettei 60fps ole mitenkään mahdollista.
Jos en ihan väärin muista, niin Todd taisi sanoa, että peli kyllä pyörisi yli 30fps, mutta ruudunpäivitystä ei saataisi pysymään tarpeeksi tasaisena. Siksi siis lukko 30 ruutuun sekunnissa.

Se kuinka paljon optimointia on onnistuttu tekemään kahdeksassa kuukaudessa, niin ehkä se nyt pyörii tarpeeksi sulavasti. Kohtahan sen näkee. :) Tämä päivitys tulee muutenkin kivasti nyt muutama kuukausi ennenkuin (luultavasti) Shattered Space -lisäri julkaistaan, joten pääsee sitten uuden sisällön kimppuun paremmin optimoidulla pelillä.
 
Jos en ihan väärin muista, niin Todd taisi sanoa, että peli kyllä pyörisi yli 30fps, mutta ruudunpäivitystä ei saataisi pysymään tarpeeksi tasaisena. Siksi siis lukko 30 ruutuun sekunnissa.

Se kuinka paljon optimointia on onnistuttu tekemään kahdeksassa kuukaudessa, niin ehkä se nyt pyörii tarpeeksi sulavasti. Kohtahan sen näkee. :) Tämä päivitys tulee muutenkin kivasti nyt muutama kuukausi ennenkuin (luultavasti) Shattered Space -lisäri julkaistaan, joten pääsee sitten uuden sisällön kimppuun paremmin optimoidulla pelillä.

Varmasti myös paljon painoa se että Todd sanoi 4K olevan ehdoton että saadaan kaikki detaili esille, ovat varmasti nyt sitten laskeneet resoluutiota ja sitä detailia niin päästy lähemmäs 60.
 
Jos en ihan väärin muista, niin Todd taisi sanoa, että peli kyllä pyörisi yli 30fps, mutta ruudunpäivitystä ei saataisi pysymään tarpeeksi tasaisena. Siksi siis lukko 30 ruutuun sekunnissa.
Joo, tää selittäisi paremminkin tämän. Eli fps olisikin rajoitettu maksimissaan 60fps, mutta saattaisi heitellä alle tuon. Ja juurikin esim. resoluution pudottamisen hinnalla.
 
Eipä se resoluution laskeminen vaikuttanut ainakaan PC:llä oikeastaan yhtään siihen ruudunpäivitykseen koska CPU kaulasi, joten on tuossa jotain kunnon optimointia jouduttu tekemään jos peli on saatu 60fps pyörimään X.
 
Upeaa! Silti taas vähän kummastuttaa, kun pelinhän piti olla kaikilta universumin tavaroittensa vuoksi sellainen, ettei 60fps ole mitenkään mahdollista.
Ei kai enää herran vuonna 2024 tarvitse muistuttaa ketään siitä, että Todd Howardin puheita kannattaa kuunnella suurin piirtein yhtä suurella vakavuudella kuin Peter Molyneuxin vastaavia aikanaan. Eiköhän siinä ole taas ollut kyse siitä, että alunperin tuli kiire ja piti selitellä mitä päähän sillä hetkellä juolahti.
 
Olikos ne ajoneuvot tulossa syksyllä ? Sillon vois aloittaa uuden kierroksen kun peliä päivitelty sen verran paljon julkaisusta ja isoja muutoksia ja parannuksia tehty.
 
Minkähän latauksen olisi ladannut jos tuosta olisin jatkanut.. :oops:
Näytä liitetiedosto 16242
Dude Mack! Tarjosi tuota mullekin tässä joku aika sitten, continuen kanssa, takaisin menemällä ja yrittämällä uudestaan tuli oikein. Samoin kuin valitsemalla lataamisen.

Mutta jotain hyvääkin, tämä uusin patch korjasi tuon mua kiusanneen bugin, jossa kun alus laskeutuu jonnekin, se on tyhjä, eikä sieltä tule vihuja ulos. Tämä esti yhden kumppanin tehtävän tekemisen, mutta sai sen nyt sitten tehtyä. Ehkä tuota voisi sitten taas jatkaa, lv102 ja planeettoja/kuita tullut lähinnä skannattua. Onhan tuossa tosin edelleen pari ihan rikkinäistä questiä (Due in full ja Unusual SOS, joista jälkimmäinen ilmeisesti on sellainen että se ei ole kokonaisena pelissä vaan siitä on jäänyt jotain rippeitä jolloin se jää sitten kummittelemaan listalle).
 
itsellähän on tosiaan sellainen ylikylän ukko kun itse huitelen new game +10:lla, päätin sillon kun peli ilmestyi niin vetää pelin 10 kertaa putkeen läpi ja se tavallaan sitten vesittikin pelikokemuksen, ensinnäkin sen takia koska hahmolla on +10 tason skillit niin se ihme ajan pysäytys skilli se on aivan järkyttävän OP, koska siitä ehtii cooldown loppua ennenkö itse skilli päättyy niin periaatteessa sinulla on unlimited time stop skilli, en tiedä sitten ovatko nerffanneet tai balansoineet noita high end new game+ sitten myöhemmin

toisekseen tuo 10 kertaa peli läpi speedrunilla oli niin puuduttavaa touhua, että kyseessä on varmaan yksi all time puuduttavampia challengeja mitä olen vetänyt, koska se on periaatteessa kymmenen kertaa sama mainquest läpi, joten samalla iski burnout peliin itse vain kun olen sen tyylinen ihminen että jos jonkun tollaisen projektin aloitan niin vedän sen alusta loppuun,
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom