Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Huokaus. Onko mitään itse pelistä?
Toivottavasti Bethesda ei julkaise enää yhtään peliä ettei tarvi lukea näitä väittelyitä. Tiedän, ei tarvitse lukea ja kyllä, laitoin eston.

No tästä kyllä olen samaa mieltä. Miten voi ollakkaan, että aina nämä samat kaverit jaksaa vängätä, ja kirjoitella lähes puolensivun pituisia viestejä.

Onneksi itse peli on jo vuosia sitten koluttu läpi, joten sinänäsä tämä ketju ei itseäni enää kiinnosta.

Pelasin tätä heti julkaisun jälkeen Xboxilla. Mitä bugeja tässä piti olla? Tykkäsin pelistä silleen, että mennään pelin oman "fysiikkamoottorin" armoilla. Välillä avaruusasemilla ei ole painovoimaa, jolloin liidellään.

Planeetoilla olisi voinut olla enemmän tekemistä ja erilaisten avaruusasemien ja planeetoilta löytyvien luonnonrikkaudet jäivät itselläni kokonaan testaamatta mitä niillä tekisi.

Sisällön määrä on valtava tässä pelissä, nyt uudella hahmolla olen 80 levelinen vaikka ennen eilen aloittamaani NG:tä tehtäviä jäi enemmän tekemättä kuin suoritettua. Ja vapaus on todella laajaa tehdä tehtäviä missä tahansa järjestyksessä, tai kun useimpiin POI:hin on vähintään kaksi eri reittiä sisään, jne.

Ennen NG:tä tuli pistettyä Petrov kylmäksi, tuhottua se aluksensa, ja poimittua hänen collector-asunsa talteen. Murialle puin sen Petrovin asun ja Jessaminelle UC-upseerin asu. :p

Nyt sitten Terran Armadan päälle ja pääpelissä ehkä poimia myös Sona sieltä yhdeltä planeetalta mukaan ja pitää koko bändi hengissä.

Ylös Bottom