Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfox adventures: Risuja ja Ruusuja

Razoc

New Member
Nonniin, koska monikin ihminen näyttää läpäisseen pelin olisi taas yhden kyselyn aika. Tällä kertaa Sfa:sta. Eli mikä pelissä teidän mielestänne oli hienoa/ärsyttävää tai saiko jokin kohta pelissä hymyn teidän suupieliinne.

Omasta mielestäni plussaa tämä peli sai juuri tehosteidensa ansiosta.Esim: vesi oli niin aidon näköistä kuin suinkin voi.

Hauskinta olikin sitten tuo Trickyn hauskat kommentit
 
Ensimmäinen näkemäni peli jossa on aitoa sarkasmia. Foxin kasvoilta ja äänestä hohkaa niin aito sarkasmi useasti. Rare tekee näin pilkkaa Zeldoista omalla tavallaan.

Ainoa todellinen miinus on pelin helppous. Mutta en valita. Olisittepa nähneet 6-vuotiaan veljenpoikani kun hän huudahti "Tossahan on dinosauruksia!" Kun asiaa tarkemmin ajattelee, vetoaa pelin maailma varmasti todella hyvin nuorempiin pelaajiin. Ei Rare ole epäonnistunut. MINUN mielipiteeni.
 
Ihte en oo pelannu ku semmosen 10 tuntia, mutta se kaupassa asiointi on kyllä vittumaista hommaa. Grafiikat on kohdallaan, satunnaisesta pätkimisestä huolimatta.
 
Siis minun mielestä tämä on: Todella Hyvä Peli!
Se vain on, seikkailu, josta ei puutu mitään.Ainut minua häiritsi oli Slippyn ärsyttävä ääni, jota onneksi ei ole paljoa.Grafiikka on todella hyvää, varsinkin vedet ja karvat.

+Grafiikka
+Foxin sarkastisuus jä ääni, käy Foxille hyvin
+Krystal! =)
+Juoni
+Pituus

-Slippyn ääni
 
Minä kyllä olin erittäin pettynyt kyseisen pelin antiin, sillä heti kun pelin oli pelannut läpi tuntui että sen olisi päässyt 5 min läpi. Elinikäkin on myös kamalan lyhyt sillä eihän tätä jaksa pelata uudestaan kun muistaa jo kokojuonen ulkoa eikä ulkoista pelattavaa löydy itse pelistä enää muutakun muutaman minipelin johdosta joita ei todellakaan jaksa tahkoa. Loppudemotkin olisivat voineet olla hieman pitempiä :( suosittelisin ennemmin vaikkapa Final Fantasy 7:kaa. Juonikin on hyvä mutta ei pärjää FF7lle. Ainoat osaalueet mistä voin vain antaa plussaa on FF7kan huonot osapuolet :p jos FF7kan juoni ja pituus saataisiin yhdistettyä sfa kanssa voisi se olla mainio peli kokemus mutta ilman se on vain suppeahko seikkailu. Vertailu kohde oli pakko saada ;D

+Ääninäyttelijät
+Grafiikka
+Äänet
-Lyhyys
-Elinikä

:D
 
Noh olihan tuo vähän lyhyt, mutta nautin silti joka sekunnista.

+Tricky
+Hahmojen eläväisyys
+yksityiskohdat
-Kauppa jossa tajuton minipeli
-Loppuvastus oli toistoa Sf64:stä

Pitääpä seuraavaksi odotella tuota Staqrfox Armadaa.
Lentopelejä ei ole koskaan liikaa varsinkaan tuon tyyppisiä.
 
En ole vielä pelannut läpi, mutta sfa on ehdottomasti paras Cube pelini, jopa parempi kuin mario!

+Grafiikat
+äänet/musat
+ääni näytteliät
+hahmot
+vitsit
+juoni
+lento osuudet ja "maaraketti" osuudet

Mitään valittamista en ole pelistä vielä löytänyt.
 
Annatte + ääninäyttelystä?
sehän oli aivan kauheaa esim joillakin dinoilla oli kauhea piipitys..
Muuta General Scalesilla oli ihan hyvä ääninäyttely.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Annatte + ääninäyttelystä?
sehän oli aivan kauheaa esim joillakin dinoilla oli kauhea piipitys..
Muuta General Scalesilla oli ihan hyvä ääninäyttely.

No minä annan myös plussan äänille, samoin graffoille, kunnon pelattavuudelle ja tunnelmalle. Ehdottomasti vastinetta koko rahalle.

Miinuksia tulee sitten c-tikun tuhlaamisesta tavarahässäkän selaukseen ja alun tunnelmaa latistaneelle linnun selässä ammuskelulle.
 
Ääninäyttely olis omasta mielestäni parasta mitä on hetkeen nähty. Shopkeepperillä oli ironinen hassu ääni varsinkin silloin kun se sanoo "Ok, i'll sell it to you" . Foxikin onnisui hyvin ääninäyttelyssä vaikka ääni ajoittain oudolta kuullosti.
 
miten ihmeessä sinä alat suosittelemaan jotain final fantasy 7:skaa..joka ei ole edes samananlainen peli..

pitäisikö minun heittää että pelatkaa enemmin super metroidia.
 
Hymy ulottui korviin asti kun kuulin sen
"You have to pay sixty scarabs to enter Cape Claw"
sinne Cape Clawiin mentäessä. Sanoisinko että se ääni oli hassunhauska :)

Peli oli kyllä turhan lyhyt, mutta se vesi oli NIIN hienoa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kemes
Hymy ulottui korviin asti kun kuulin sen
"You have to pay sixty scarabs to enter Cape Claw"
sinne Cape Clawiin mentäessä. Sanoisinko että se ääni oli hassunhauska :)

Peli oli kyllä turhan lyhyt, mutta se vesi oli NIIN hienoa...

Joo, tuo ääni oli kyllä hauskin koko pelissä. Se kuulosti joltain vanhalta piirettyhahmolta.
 
Starfox on hyvä peli. Mutta, miksi ihmeessä ei peliä voi jatkaa kun menee loppuvastuksen läpi? Joihinkin paikkoihin nimittäin jäi vielä pari salapaikkaa... ja olishan se kiva vielä tutkia paikkoija jälkeenpäin ;/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ./shell/root
Starfox on hyvä peli. Mutta, miksi ihmeessä ei peliä voi jatkaa kun menee loppuvastuksen läpi? Joihinkin paikkoihin nimittäin jäi vielä pari salapaikkaa... ja olishan se kiva vielä tutkia paikkoija jälkeenpäin ;/

Tiedä tuo P.j.e.p (piste josta ei paluuta) kohta on todella ärsyttävä. Minultakin jäi Gvm tekemättä kun ei voi palata takaisin enää. Siksi peli varmaan pitäisikin aloittaa alusta. Parempi olisi että kun on pelannut loppupomon läpi, pääsee suoraan siihen Orbit tilaan siellä avaruudessa ja saisi käydä missä haluaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
miten ihmeessä sinä alat suosittelemaan jotain final fantasy 7:skaa..joka ei ole edes samananlainen peli..


No FF7kahan on myös seikkailu peli :p vai ? ja odotin että kun hyvä sellainen on kerran tehty niin miksei voitaisi tehdä samanlaista hyvällä grafiikalla,ääninäyttelyllä ja samanlaisilla systeemeillä kuin sfa tehtiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dexous
No FF7kahan on myös seikkailu peli :p vai ?
FF7 on kyllä perinteinen konsolirope. SFA ja FF7 ovat täysin eri genreistä, joten niiden vertaaminen keskenään on aika turhaa.
 
Sanotaan sitten suoraan jos kukaan ei ole tyytyväinen.. sfa oli helvetin lyhyt ja mikäs pelin läpipääsemisestä pitäisi saada palkinnoksi ? kunnon loppudemo olisi ollut kiva mutta ei... ja uudellen pelattavuus ei astu arvoonsa pitkään aikaan minun osaltani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dexous
Sanotaan sitten suoraan jos kukaan ei ole tyytyväinen.. sfa oli helvetin lyhyt ja mikäs pelin läpipääsemisestä pitäisi saada palkinnoksi ? kunnon loppudemo olisi ollut kiva mutta ei... ja uudellen pelattavuus ei astu arvoonsa pitkään aikaan minun osaltani.

Jahas, ja mikähän olisi kunnon loppuvideo. Nähdä Adross pökkimässä planeetan palaset yhteen vai?.
 
Ylös Bottom