Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street Fighter IV [X360]

Vastaus: Street Fighter IV [X360]

ja huomas että olen aivan ruosteessa kun pelannut enää käytännössä Jurilla jos ja kun olen edes tätä pelannut.

Hyvä vaan, että olit ruosteessa, muuten olisi Guy varmaan ottanut parin viikon saikun hirvittävän turpasaunan takia. ;)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

M.Bisonilla ei juu tosiaan tuntunut lähtevän selkärangasta sitten ollenkaan vaikka oli Main SF4:ssä. Pelasin sillä 3 ekaa päivää kun ostin ssf4 ja siirryin Juriin, pitänee silläkin sitten treenata. Ei crossup-combot lähtenyt yhtään sutjakasti ja hiukka harmitti kun tuli voittoja huonolla pelillä :p

Sit näin yleisesti että onko tässä SSF4:ssä mahista netin välityksellä perustaa peliä jossa ei aina matsin jälkeen tarvii käydä kaverin kanssa hakemassa vauhtia lobbyn kautta, meinaan hidastaa aivan helvetisti. Toki se Offline olisi hyvä vaan ei kaverit tätä paljoa pelaile.
Ja oon lähinnä tätä superia pelaiillut lähinnä ottamalla haasteita arcaden kautta joten en ole varma olenko missannut jotain matsien järkkäyksessä koska SF4:ssä se muistaakseni onnistui (siis että pelaisi käytännössä versusta netin välityksellä). (?)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Oon nyt pari viikkoo pelannu tätä ssf4 ja tosi hyvältä peliltä on tuntunut. Aattelin kuitenkin nyt kysyä että millä hahmoilla porukka on tykännyt täällä pelata, itelle ku suosikeiks on noussu hakan, ryu, c.viper ja cody. Sitten vielä jos joku haluaisi ottaa pleikalla ottelua. Olis kiva vähän testata omia taitoja :D
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Oon nyt pari viikkoo pelannu tätä ssf4 ja tosi hyvältä peliltä on tuntunut. Aattelin kuitenkin nyt kysyä että millä hahmoilla porukka on tykännyt täällä pelata, itelle ku suosikeiks on noussu hakan, ryu, c.viper ja cody. Sitten vielä jos joku haluaisi ottaa pleikalla ottelua. Olis kiva vähän testata omia taitoja :D

Elää tämäkin ketju sittenkin. Jos kiinnostaa niin pistä F-inviteä PSN:ssä Invisigoth 47.
Eniten pelaillut Vegalla, Bisonilla, Jurilla ja nyt 4 päivää harjoitellut Makotolla (hervottoman hauska hahmo vaikka lasketaan Tier-listassa heikoimmaksi. Huikea damage ja stun potenttiaali mutta on hyvin arvailun varassa.)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Kaksi kysymystä: 1)Pelasin tänään bisonilla ja huomasin että psycho crushia (menikö oikein) tehdessäni piti ottaa kolme askelta tääksepäin ja sitten vasta isku onnistui (Ohjeet iskuun: <- -> lyö) Menee kö se aina noin vai oonko vain noin huono? 2) Olisko tommonen fightpad hyvä ostos ohjaimeksi (kokemuksia)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

@ankka

1) Ladattavat liikkeet vaativat kyllä tuota pitämistä, esim. tuossa psyco crusherissa taaksepäin ennen kuin sen saa aktivoitua eteenpäin+lyönnillä. Latausta voi silti suorittaa silloinkin kun olet ilmassa, teet toista liikettä, puolustat kyykyssä yms.

2)Fightpad. Enpä ole kokeillut mutta arcadestick on meikän mielestä peliin aivan must have koska luotu samanlaista ohjausta varten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mutta fightstickit ovat niin perhanan kalliita. Lisäksi en ole varma osaanko käyttää ku en oo koskaa päässy kokeileen. Mut saiskos niitä jostain pleikalle halvemmalla ku toi 70£:confused:
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ainakin Datel Projoystick on n.50€+postit. Datelin tikkua löytää ainakin Puolenkuun peleistä. Tikun laadusta en ole varma, mutta laadukasta tikkua ei muutenkaan löydä ali satasella.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Jaahas, taitaa olla Turbo tulossa, vai jotain ihan muuta? Twitter / Yoshinori Ono: Super SF4 on sale!! SuperS ... ja näköjään Comic-conissa tietoa ylläristä Twitter / Yoshinori Ono: I'm earnestly making all n ...

Tulikin Street Fighter x Tekken
Street Fighter X Tekken announced, video and images : News : EventHubs.com

Lisäksi online versio SF 3rd strikestä tekeillä.

SSFIV:n arcade julkaisuun kaksi uutta hahmoa. Konsoliversioihin sit ladattavana lisänä.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Heh. Sai maa anto niinku sata nolla pataan mulle. Olis kiva kuulla sulta vähän (paljon) kommenttia mun pa****ta pelistä
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

No mitäs sanoa. Ei siinä mikään muu auta kuin harjoitella kovasti. Niin me kaikki jos haluaa pärjätä ja samalla oppia peliä enemmän ja enemmän.

Sanon myös suoraan ettei Akuma ole niin mahtava hahmo aloittaa. Miksi? Vaikka periaatteessa aivan törkeän kova potenttiaali on niin aloittelijan puolustus vuotaa aina sen verran että Akuman (ja Sethin) alhainen hp loppuu hyvin lyhyen.

Myöskin Akuman ultra on mikä on. Joo, tekee ihan hirveästi vahinkoa, mutta sitä ei saa melkein mihinkään linkitettyä ja sen väistäminen ja rankaiseminen on todella helppoa. Varmaan huomasit että pelkkä hyppy riittää, jos ilmasta vielä lyö tai potkaisee niin menee Akuman ultran läpi...
On se hyvä hahmo ja Makotoa (mitä olen nyt toista viikkoa harjoitellut) vastaan matchup olisi pisteytettynä n.7-3 Akumalle, pahimmillaan 2-8 :D.

Suosittelen käyttämään Shoryuken - Home-sivustoa. Löytää kaikille hahmoille olevat omat keskustelupalstat, siellä on videoa, comboja, matchuppeja (miten pelata ketäkin vastaan) ja muuta kivaa. Itse ainakin saanut tuosta sivustosta paljon irti.

Ja suosittelen harjoittelemaan hahmoilla kuten Ryu, Adon, Guile ja M.Bison... ;)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mikä näistä tikuista ois paras?: 1)datel pro joystick 50€ 2) mad catz fightstick n.70-80€ 3)tekken bundlen mukana tuleva tikku n.55-75€. Kokemuksia! (missä paras hinta/laatu suhde
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Itselläni on vain madcatzin tikuista kokemusta, ja jos kyseessä on TE-versio, niin se ehdottomasti, mutta myös SE-versio on hyvä vaihtoehto. Siihen saa vaikka päivitettyä sanwat sisään, jos haluaa parempaa laatua (esim. akihabarashop.jp).

Edit: Ja toki Horin Real Arcade Pro löytyy <3
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Kyllä ketuttaa ku netissä hakee vastustajaks oman tasosia ni vastaa tulee pelaaja jonka pp on 500 ja bp on 2000. Semmosilta on kiva sitte ottaa pataa. Onk muil kokemuksii. By the way sain tänää tekken bundle tikun. Ja on aika hyvä vielä ;-)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Tohon ekaan postiin että 500pp on tosi alhainen. Itselläni laski pp n.1500 kun aloin harjotella makotolla. Tosin sitten se silläkin nousi johonkin 1400pp ja aloitin tänään pelaamisen Ibukilla ja pp nyt 1000-1250 ja bp +/-1500.

Ja muutenkin hakuehdot vain tukevat sitä että ensisijaisesti ne vastustajat valitaan mahdollisimman läheltä sinun omaa PP:tä, muttei mikään estä pp2500 pelaajia haastamasta sinua. On tosin epätodennäköistä...

Sitten eilisestä pelistä. Eli kyllä se siitä kehittyy. Aloitkin jo vähän enemmän kyttäillä mitä meikäläinen puuhaa, mutta vieläkin aika ennustettavissa noi PC:t. Myös Ultra 1 on ainoastaan kahdella tavalla linkitettävissä 1)Focus Attack 2)Target combo ilmasta (2xMP) ja jos sitä pidät niin tuo jälkimmäinen kannattaa hakata trainingissa läpi ainakin 90% ajasta kummaltakin puolelta.
Ja teleport ei ole häpeän aihe, jopa Ming joka on yksi parhaista tietämistäni Bison-pelaajista joskus mokaa tuon.

Ultra 2 on ihan kätevä ja lähes kaikki Bisonit käyttävät sitä, ei ole ladattava ja on vähän yllättävä jos toinen ei tiedä mitä sille tehdä. Itse Bison-pelaajana kuitenkin aika hyvin saan Randomit U2:set rangaistua ;)

Eli kannattaa vaan jatkaa harjottelua ja hyvä että sait sen stickin vaikkakaan laadusta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Itse kun pelaan joko TE-stickillä (360) tai horin real arcade pro 3:lla (PS3), mutta toivottavasti toimeen tulee. Ja hyvä että hankit sen näinkin nopeasti, itselleni aikanaan stickiin siirtyminen noin 6kk padin jälkeen oli kulttuurishokki eikä Vega enään taipunut niin harjottelin Bisonilla. (Ja mistään ei aikaisemmin stickiä saanut niin siksi noin kauan padilla vedin)

Ja varmaan huomasitkin että hain lähinnä kokeilumielessä kaikenlaista mitä Ibuki voi tehdä. En vielä saa esimerkiksi tärkeää 2c.LP->s.MK linkittymään. Tärkeä koska Ibuki saa kaikki special movet linkattua s.MK:stä...
Tuntuu ettei ole tarpeeksi herkkä ja pitäisi hakata kaksi kertaa kovaa MK jotta ottaa, ja sotkee tietty silloin jatkon. No pitää katsoa miten syvällisiin Turbo-elementteihin noi sticki kykenee koska normi turbo on mahoton kun failaisi FA-mahikset -.-

Jos joku enemmän tutustunut turbo-ominaisuuksiin niin onko HRAP3:ssa turbosäätöä niin ettei painaminen aiheuta sarjatulireaktiota. Kokeilin turbo-ominaisuuksia tänään ja onnistuin esim. saamaan auto back dashit yms järjettömyydet päälle ja korjailussa meni hetki :D

PS: Vaikka makotolla on hauska pelata niin jätti pahan tavan yrittää Sweeppejä C.Hp:lla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mie kattelin ennen superin julkaisua, että Ibukilla pitäisi alkaa pelaamaan, mutta sillä on niin perkeleesti yhen framen linkkijä, että nakkisormeni eivät siihen taivu.

Pelaan Superia Xboxin padilla ja silläkin voi oppia pelaamaan. Veljen TE-tikkua tuli kokeiltua n. puolisen vuotta, mutta sillä pelaaminen ei vain toiminut. Joskus sitä miettii hävityn pelin matsin jälkeen, että olisipa kunnon tikku, mutta oikeasti, ainakin minulle, häviö on aina vain harjoituksen puutetta, "paremmat" välineet ei auta minua hevonkukkua.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ok. Kiitos noista kommenteista sai maa. Toi auttaa miettimään mitä harjoitella. Olen ny viikonlopun mökillä jossa ei oo nettiä joten, (mut pleikka on mukana) harjoittelen täällä pelaamista. Toivon että saan sitten ensviikolla annettua hiukan enemmän vastusta taas. Se tikku minkä ostin on hori merkkinen ja langaton. Toi turbo nappi tosin puuttuu. Tikku on ollu mielestäni ihan hyvä ja helpottanu ainakin teleportti liikkeen tekoa (m.bison) ja tikku vaikuttaa myös ihan kestävältä. Gamestop myy alennuksessa tikkua 80€ hintaa ja suosittelen kaikille jotka tikun ostoa miettii (kullä sillä ainaki alkuu pääsee)
 
Ylös Bottom