Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sudeki

Vastaus: Sudeki

Hakkiz sanoi:
Mjaha... No, ehkä parempi näin päin kuin aiheuttaa pettymyksiä. :eek:

Tosin eihän 6/10 vielä mikään täysin onneton arvosana ole, hieman alle keskiverron. Kuten tekstissä mainittiin, pelissä on hyviäkin puolia ja paljon potentiaalia. Henkilökohtaisesti pelissä tunnelman latistivat kuitenkin monet kliseet, tönkösti toteutetut taistelut ja jotenkin kunnianhimoton tarinointi ja pelirakenne. Se on kuin reaaliaikainen JRPG, mutta siitä puuttuu kaikki ne mahtipontiset piirteet, jotka tekevät JRPG:istä niin pidettyjä.
Taisteluista ollaan suunnilleen samaa mieltä, hieman parempaa "animointia" olisin toivonut kun nyt ne liikesarjat näyttävät jotenkin tönköiltä, kun ne olisivat voineet olla enemmän yhtenäisemmän näköisiä. Itse pidän juuri pelimaailmasta ja väreistä paljon, kaupungit näyttävät kiehtovilta ja satumaisilta, joka minuun kolahtaa pelissä eniten. Näin vajaan viiden tunnin aikana mitä olen pelannut niin antaisin alustavasti 8+ / 8 arvosanan, mutta aika näyttää..Tälläisenä "tavis" pelaajana (en siis arvostelijana) minun ei tarvitse keskittyä aivan jokaiseen huonoon puoleen mitä pelistä löytyy. Mikä onkin hyvä asia että taas arvostelija keskittyy näihin hyviin ja huonoihin puoliin enempi.
 
Ylös Bottom