Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomen presidentinvaalit.

Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

olge sanoi:
Entäs Niinistön äänestäjät sitten? Espoossa asuvia kahdella autolla brömisteleviä pikku-porvareita, jotka heittävät kinttaalla julkistaliikennettä.
Jos Haloselle olisikin joku hyvä vaihtoehto niin mikä ettei sellaista voisi äänestää. Mutta tämä kaveri, joka ei edes osaa hymyillä kunnolla (en luota kehenkään joka ei hymyile säännöllisesti) ja joka mainostaa itseään työväen presidenttinä ja jolla on mainos "Aina on tilaa yhdelle joka äänestää Saulia" joukkoliikennevälineen kyljessä (jep, stadilaisen bussin kyljestä bongattu) ja jonka vatsakin murisee "nato" vaikka se ei itse saa sitä suustaan kakistettua, on niin korni tyyppi että ihmetyttää miten jengi ei huomaa älynsä aliarviointia. Noh, Niinistön äänestyslipukkeita ei tarvitsisi vaalilautakunnassa edes aukaista koska ne varmaan tunnistaa jo siitä että ne kellertää äänestäjien silmäkulmista valuvasta pissasta.
Soli mun viissenttiseni.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Knight sanoi:
Jumala (tuntuu aivan uskomattoman absurdilta kutsua tällaista käyttäjää Jumalaksi), ovatko suomenruotsalaiset saamattomia? Ihailetko oikeasti yhteiskuntaa, joka ei koe olevansa yhtäläisesti vastuussa jokaisen kansalaisensa hyvinvoinnista? Jos tasa-arvo (niin absurdia kuin sen yhteispeli kapitalismin kanssa onkin) ei ole valtiossa lähtökohtana, jokin on pielessä - perusta.
Eikös nuo suomenruotsalaiset ole ihan tehokasta ja menestyvää väkeä pääpiirteittäin?

Kansallissosialistinen valtiomuoto voisi olla hyvä, kunhan löytyisi vain tarpeeksi älykäs henkilö sitä johtamaan. Ainakin aluksi. Suomen ollessa kyseessä en tällaiseen toimintamalliin usko hetkeäkään, sen verran "tasa-arvoista" jengiä täällä majailee ja ikionnellisina äänestävät presidentikseen ihan minkä lepertelijän vain.

Jos valtion perustana on aivan kaikkea, mitä vain maa päällään kantaa, niin mitään kovin kaunista siitä ei loppupeleissä synny. Mutta sehän nyt on kansan asia demokraattisessa valtiossa, että miten tahtovat elää ja mitä saavuttaa. Ja kenen haluavat itseään edustaa. Mielipiteensä kullakin.

Onko minun Jumalaksi kutsuminen sen absurdimpaa kuin sinun Ritariksi?
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

olge sanoi:
Välillä kyllä ihmetyttää, että minkälainen kräppi menee välillä läpi, kun Niinistö on noin suosittu. Vanhanenkin olisi ollut paljon parempi ehdokas. Vanhanen on antanut itsestään paljon järkevämmän kuvan kuin Niinistö, ja on varmasti myös paljon oppineempi, ja lukeneempi henkilö. Sekin ihmetyttää, kun sanotaan (täälläkin sanotaan) että Halosta äänestävät pelkät vähemmistöt. Aika helvetisti on vähemmistöjä. Entäs Niinistön äänestäjät sitten? Espoossa asuvia kahdella autolla brömisteleviä pikku-porvareita, jotka heittävät kinttaalla julkistaliikennettä. Onhan Niinistöllä toki muitakin äänestäjiä. Ok, myönnän, että nyt tuli hiukan ehkä liioiteltua, mutta nämä pressavaalit ovat vaan niin helvetin kummallisia..

Ps. Nothing personal, k?

Vanhanen osoitti viisautensa kun sanoi että saamelaiset eivat ole alkuperäiskansa! Meni ainakin maine minun silmissäni.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Karma sanoi:
mainostaa itseään työväen presidenttinä.

Aivan. Kuinka monta työpaikkaa luotiin kun Niinistö oli hallituksessa? Vasureille se olevan vaikea ymmärtää että vahva talous on myös köyhille hyvä asia.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Luckyman sanoi:
Aivan. Kuinka monta työpaikkaa luotiin kun Niinistö oli hallituksessa? Vasureille se olevan vaikea ymmärtää että vahva talous on myös köyhille hyvä asia.
Se on vaan kato kornia kun porvareiden jäljiltä tuloerot kasvavat. Totta kai vahva talous on kaikille hyvä asia, eri asia on vain miten varat jaetaan. Enhän mä mitään työttömistä puhunutkaan vaan työväestä - onko ero vaikea ymmärtää? Työttömyyskorvauksethan ovat tietysti Niinistön sydämenasia, kuten terveydenhuollon turvaaminen ja sen että kun ajat kovenevat niin köyhät eivät ainakaan joudu maksamaan suhteessa enempää terveydenhuollosta kuin rikkaat. Eiks jeh?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Jari Tomppo sanoi:
Ei unohdeta Tawjan halua liittää Suomi rauhanomaisesti Neuvostoliittoon 1970-luvun jälkipuoliskolla,

Se taisi sittenkin olla Esko-Juhani Tennilä, joka noin sanoi.

EDIT: ei tainnut olla edes Tenniläkään, vaan aprillipila, tai joku =P
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Se on aina niin tätä, kun ruvetaan politiikasta puhumaan. :D
Noh itse jätän tappelun muille. :)
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Tässä vielä muutama totuus pohdiskeltavaksi (ei ole minun tekstiäni, mutta pitää täysin paikkansa):

vasemmiston koko ideologia perustuu väärinymmärrykselle:

- Ei ole tahoa, jolta hyvinvointi saadaan. Se on itse toteutettava ja se on kansalaisten keskinäinen sopimus.

- Suomessa ei ole yhtään oikeistopolitiikkoa, joka ei kannattaisi hyvinvointivaltiota. Miten ihmeessä vasemmisto voi ylläpitää legendaa hyvinvoinnin tuhoajista?

- Halonen on konservatiivi ja edustaa menneisyyttä, joka muuten johtaa hyvinvoinnin tuhoon.
- Niinistö edustaa tulevaisuutta, jossa saatetaan pystyä säilyttämään hyvinvointivaltio.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

http://tavjahalonen.net/

Tunnustan suoraan: äänestin Niinistöä ensimmäisellä kierroksella, mutta tällä kertaa ääni menee Tarjalle. Syy tämmöiseen takinkääntöön? Lähinnä oikeistolaisten fanaattisuus, joka kiteytyy tuossa linkittämässäni sivustossa (vaikka olisikin mahdollisesti läpällä tehty).

Niinistöä siis meinasin äänestää uudestaan, mutta kerran ei osata käyttäytyä, niin ei sitten.

Että näin syvällisen poliittinen kannanotto tältä suunnalta ;)
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Tuo sivuhan on Halosen kannattajien tekemä provo, joka näemmä tekee tehtävänsä tarkoitetulla tavalla. Yhdelläkään Niinistön vaalikampanjassa mukana olevalla ei taatusti ole mitään intressejä käyttää aikaansa tuollaiseen roskaan.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Jari Tomppo sanoi:
Tässä vielä muutama totuus pohdiskeltavaksi (ei ole minun tekstiäni, mutta pitää täysin paikkansa):

Olisi mukava tietää mistä olet tuon tekstin saanut :)
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Jari Tomppo sanoi:
Tuo sivuhan on Halosen kannattajien tekemä provo, joka näemmä tekee tehtävänsä tarkoitetulla tavalla. Yhdelläkään Niinistön vaalikampanjassa mukana olevalla ei taatusti ole mitään intressejä käyttää aikaansa tuollaiseen roskaan.

Hyvin mahdollista, mutta oli miten oli, olen noin yleisesti pettynyt Niinistön kannattajien käyttäytymiseen. Voisin ottaa esimerkkejä tästäkin threadista, mutta enpä ota.

Kun teen päätöksen esimerkiksi äänestämisen suhteen, ei valintaani kovin usein ohjaa ehdokas, puolue tai ideologia, vaan millaisia ihmisiä kyseiset asiat vetävät puoleensa. Tällä kertaa kävi sitten niin, että Niinistöä kannattava poppoo onnistui viime metreillä vieraannuttamaan minut käytöksellään.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Yargo sanoi:
Kun teen päätöksen esimerkiksi äänestämisen suhteen, ei valintaani kovin usein ohjaa ehdokas, puolue tai ideologia, vaan millaisia ihmisiä kyseiset asiat vetävät puoleensa. Tällä kertaa kävi sitten niin, että Niinistöä kannattava poppoo onnistui viime metreillä vieraannuttamaan minut käytöksellään.

LOL!
Saipahan hyvät naurut ennen työpäivää.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Dr Evil sanoi:
LOL!
Saipahan hyvät naurut ennen työpäivää.

Henkistä kädenvääntöä, vai yritänkö jälleen kerran vain itsekkäästi tappaa tämänkin 'keskustelun'?

Kannattaa muistaa, ettei mitään pidä ottaa liian vakavasti ;)
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Jari Tomppo sanoi:
Tässä vielä muutama totuus pohdiskeltavaksi (ei ole minun tekstiäni, mutta pitää täysin paikkansa):
Juu, olisi toden totta mukava tietää, mistä olet lainauksesi ottanut, niin täyttä tuubaa se on.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Kouluissa pitäisi kyllä panostaa enemmän historianopetukseen, varsinkin lähihistoriaan ja kriittiseen ajatteluun. Sen verran heikolta vaikuttaa varsinkin nuo http://tavjahalonen.net/ sivuston jutut ja tuo kiihkoilu toista ehdokasta vastaan. Niinistö on kyllä hyvä tyyppi ja ansioitunut poliitikko mutta ei hänen kannattamisessa ihan hupsuksi pitäisi heittäytyä. Niinistö varmaan ryssii homman noiden sekoboltsien siivittämänä samoin kun Aho viimeksi vaikka oli jo melkein varma voittaja.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Yargo sanoi:
Tunnustan suoraan: äänestin Niinistöä ensimmäisellä kierroksella, mutta tällä kertaa ääni menee Tarjalle. Syy tämmöiseen takinkääntöön? Lähinnä oikeistolaisten fanaattisuus, joka kiteytyy tuossa linkittämässäni sivustossa (vaikka olisikin mahdollisesti läpällä tehty).

Niinistöä siis meinasin äänestää uudestaan, mutta kerran ei osata käyttäytyä, niin ei sitten.

Että näin syvällisen poliittinen kannanotto tältä suunnalta ;)

Pohjanoteeraus.

Jokin tökkii nyt.
 
Vastaus: Suomen presidentinvaalit.

Sormusaave sanoi:
Pohjanoteeraus.

Jokin tökkii nyt.

Jahas, yleisön pyynnöstä halutaan siis 'tasoa' ja 'laatua' lisää...

Katsos, protestiääniä on monenlaisia. Voi olla äänestämättä kokonaan, joka tosin ei ole minkäänlainen protesti. Tyhjä lappu on jo vähän parempi, Aku Ankka on ihan ok myös.

Itse teen asiat aina vähän eri tavalla, eikä sitä tarvii sen kummemmin yrittää rationalisoida, ellei nyt sitten tosiaan ole parempaa tekemistä. Mun tapa on yksinkertaisesti antaa kaksi ääntä, jotka kumoavat toisensa. =)
 
Ylös Bottom