Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kertokaapa viisaat miksi Brawlini (freeloaderilla) on mustavalkoinen? Wiin optionseista on 60 hz valittu.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Lisätkääpä minutkin: 4811-7081-5441

Kaikki lisätty!

Matsia!;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kastle: Ilmeisesti ei sitten tue, kämpästä kaikki teeveet läpi käyty ja kaikilla mustavalkoista kuvaa pukkaa. Vähän ihmetyttää kun ei tuo uusin ole kuin 3-5 vuotta vanha.

Kaiken kukkuraksi tänään alkoi brawlini pukata jotain disc read erroria. Mikä tähän voisi auttaa?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kaiken kukkuraksi tänään alkoi brawlini pukata jotain disc read erroria. Mikä tähän voisi auttaa?

Voi olla se kaksikerroksinen pelilevy. Kaikki Wiithän eivät niitä pystyneet lukemaan, joten koneita korjailtiin ilmaiseksi, mutta tuskin Suomessa ovat valmiita samaan, kun ei koko peliä ole täällä vielä julkaistu. Kokeile vain puhdistaa levy, minulla se auttaa yllättävänkin usein.;)

Edit: Tuo JaBBe Q:n vastaus on varmaan parempi.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kastle: Ilmeisesti ei sitten tue, kämpästä kaikki teeveet läpi käyty ja kaikilla mustavalkoista kuvaa pukkaa. Vähän ihmetyttää kun ei tuo uusin ole kuin 3-5 vuotta vanha.

Kaiken kukkuraksi tänään alkoi brawlini pukata jotain disc read erroria. Mikä tähän voisi auttaa?

Brawl pukkaa erroria jos pelilevy kerkee olemaan jonkun aikaa Wiissä kun olet palannut pelistä Wii aloitusvalikkoon. Itse sammutan heti koneen valikkoon tultua ja peli sitten ulos. Itselleni tuli myös kyseinen disc errori kun olin tullut pelistä poies ja ollut Wii aloitusvalikkossa hetken aikaa.

Tuosta mustavalko/punakuva ongelmasta, itse sain värit toimimaan kun vaihdon yksi scart paikkasen telsun(A1/RGB) kaksipaikkaseen scart telsuun jossa AV1/RGB sekä AV2 ja kun tungin RGB scartti-piuhan AV2 ni johan oli värit kunnossa. AV1/RGB paikassa mustavalkosta kuvaa RGB kaapelilla ja komposiitilla punahelotusta.

Tosin en sitten tiedä mikäs johto sinulla on kyseessä, mutta Wiin RGB piuhan kanssa saa värit tuolla tavalla.. ainakin itse sain:)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jabbe: Itseltäni löytyy tuo Wiin peruspiuha, voisi ostaa tuon RGBn ja kokeilla. Mutta nyt akuutimpana ongelmana on tuo Brawlin toimimattomuus. Laitan pelin Freeloaderin jälkeen koneeseen ja ensimmäisen Now Loading screenin jälkeen peli pukkaa ruudun jossa todetaan vaan että "an error has occurred". Kokeiltiin myös kaverin Wiillä ja ongelma toistui.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

ahh brawl vihdoin perjantaina saapui mun numero on 4725-8080-6562 nii lisään kaikkien ketkä tänne on laittanu eli lisätkää mutki sinne päästää vähä pelin makuun :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

ahh brawl vihdoin perjantaina saapui mun numero on 4725-8080-6562 nii lisään kaikkien ketkä tänne on laittanu eli lisätkää mutki sinne päästää vähä pelin makuun :D

Lisäsin sut. Pistin myös privana:D Aika niukasti on tullu Brawliin kerättyä koodeja.. varmaankin johtuu että pelkästää täälläpäin ilmotettuja koodeja keräillyt:D kaipa se luku tulee nousemaan sitten kun joskus hämärässä tulevaisuudessa peli julkaistaan Euroopassa:)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eikö kenelläkään muulla ole tullut freeloaderin ja brawlin kanssa ongelmaa jossa peli ilmoittaa vaan ruudun "an error has occurred" ja jäätyy täydellisesti? Kyse ei ole ongelmasta, jossa kone ei tunnista peliä, vaan peli käynnistyy ensimmäiseen loadscreeniin asti kunnolla ja jäätyy sitten.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

:D
Eikö kenelläkään muulla ole tullut freeloaderin ja brawlin kanssa ongelmaa jossa peli ilmoittaa vaan ruudun "an error has occurred" ja jäätyy täydellisesti? Kyse ei ole ongelmasta, jossa kone ei tunnista peliä, vaan peli käynnistyy ensimmäiseen loadscreeniin asti kunnolla ja jäätyy sitten.

mulla oli mutta sitte vaihoin kuva suhdetta ja heti rupes toimii:)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tästäkin pitäisi tehdä oma keskustelualue pelejä varten. Tänään tuli peli vasta ja tutustun ensimmäistä kertaa koko sarjaan. :) Friend code: 2492 4767 7887
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Löytyykö nettipelistä rating systeemi, millä parhaat pääseevät parhaimpia vastaan yms.?

Jos ei niin anan vain kaverin ostaa tämän ja pelata siellä. :p
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Löytyykö nettipelistä rating systeemi, millä parhaat pääseevät parhaimpia vastaan yms.?

Jos ei niin anan vain kaverin ostaa tämän ja pelata siellä. :p

Ei ole mitään semmoisia. Et näe edes vastustajien nickiä jos pelaat Anyone modia. Ystäväkoodeja vain kirjoittelemaan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jotenkin kelasin että nettipeli olisi "se" juttu tässä..
Noh, kiitos infosta.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jos jaksaa netissä verkostoitua erilaisten boardien välityksellä niin kyllä smashista saa varmasti itselleen sopivan kilpailuhenkisen nettipelikokemuksen.
 
Ylös Bottom