Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eikös noita omia kenttiä voi lähetellä muille? Jos joku haluaa yksinkertaisen CD-tuotantokentän niin minulla on.

Helppohan sellainen on kyllä itsekin tehdä jos vaan on tarvittavat osat.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Heitänpä nyt oman koodinikin tänne, vaikken välttämättä ihan heti jaksa nettiin asti vääntäytyä.

FC: 2965-0061-5387

Katsotaan sitten kun on tuo SE läpi. Ei sitä tosiaankaan ihan yhdessä eikä kahdessa illassa jaksa läpi vetäistä, itse pelasin eilen noin kaksi ja puoli tuntia, tänään jotain puolitoista, ja edistymisprosentti on jotain luokkaa 35...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Lisään kaikki tähän asti keskustelussa mainitut FC:t omaan listaani.

Mun FC: 0173 - 2745 - 8966

Let the brawl begin. :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Sääliksi käy kyllä Nintendo surkean hardwaren ja online-politiikan suhteen. Mietin tässä miten kovat rahat Nintendo saisi Brawlistakin laajentamalla peliä vähän väliä. Helposti maksaisin 5 tai ehkä joissain huikeissa tapauksissa melkein 10eur uudesta hahmosta ja parista teemakentästä. Heti ensinnä tulee mieleen Mega Man tai vaikka joku Turtles hahmo tmsm varmasti myisivät kuin häkä, jos olisi PS Storen kaltainen systeemi.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Sääliksi käy kyllä Nintendo surkean hardwaren ja online-politiikan suhteen. Mietin tässä miten kovat rahat Nintendo saisi Brawlistakin laajentamalla peliä vähän väliä. Helposti maksaisin 5 tai ehkä joissain huikeissa tapauksissa melkein 10eur uudesta hahmosta ja parista teemakentästä. Heti ensinnä tulee mieleen Mega Man tai vaikka joku Turtles hahmo tmsm varmasti myisivät kuin häkä, jos olisi PS Storen kaltainen systeemi.
Toisaalta, tuleeko pleikkarinkaan tappelupeleihin uusia hahmoja ja kenttiä netin välityksellä?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eikös noita omia kenttiä voi lähetellä muille? Jos joku haluaa yksinkertaisen CD-tuotantokentän niin minulla on.

Helppohan sellainen on kyllä itsekin tehdä jos vaan on tarvittavat osat.

Tarkoitatko, että kenttä-editoriin saa uusia osia unlockattua kunhan pelailee tarpeeks tiettyjä modeja?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Sääliksi käy kyllä Nintendo surkean hardwaren ja online-politiikan suhteen. Mietin tässä miten kovat rahat Nintendo saisi Brawlistakin laajentamalla peliä vähän väliä. Helposti maksaisin 5 tai ehkä joissain huikeissa tapauksissa melkein 10eur uudesta hahmosta ja parista teemakentästä. Heti ensinnä tulee mieleen Mega Man tai vaikka joku Turtles hahmo tmsm varmasti myisivät kuin häkä, jos olisi PS Storen kaltainen systeemi.

Eri hahmoja ei vain saa tuosta vain, vaikka olisi PS Storen kaltainen systeemi. Niihin tarvitaan maksulliset lisenssit. Ja hiukan outo kommentti siihen nähden, että Brawlia on kehuttu mm. sen laajuuden takia. Selvennäpäs tuota "surkeaa hardwarea" Brawlin kohdalla.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kastle, kovalevyn kokoon viittasin.
Jos Konamilta Snaken hankkiminen oli taloudellisesti järkevä veto Brawliin, niin kyllä jonkun Megamaninkin lisensointi olisi varmasti mahdollinen.
Koita samalla ymmärtää että pidän Brawlista erittäin paljon enkä ole vihollisesi.

Migge, todelliseen taistelupeliin uuden hahmon luominen on huomattavasti vaikeampaa ja työläämpää kuin Brawlin kaltaiseen peliin, jossa eri liikkeitä on hyvin rajallinen määrä. En tosin itsekään ymmärrä miksei muihin taistelupeleihin tule netistä ladattavaksi uusia hahmoja.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Lisää osia saa, kun tekee lisää kenttiä.

Ja siten kun niillä myös taistelee.

Näin ohimennen -- kun kuulin että kaikki With Anyone -moodissa käyttävät Ikea, luulin että se oli vitsi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tarkoitatko, että kenttä-editoriin saa uusia osia unlockattua kunhan pelailee tarpeeks tiettyjä modeja?

Ainakin siellä missä voi tarkastella unlockattuja herkkuja löytyi joku lisäpalasetti joka aukeaa, jos tekee x määrän omia kenttiä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Noniin en olekkaan vielä mitään fiiliksiä tästä laitellut niin nyt tulee sitten isommissa määrin. Elikkäs SubSpace Emissery on vedetty läpitte kaksistaan kaverin kanssa ja oli se kameraongelmineenkin pirun hyvää mättöaikaa. Välivideot on myöd aika hauskoja vaikkakin jotkut vähän epäselviä ja "tarinasta" erillisiä. Varsinkin Diddy Kong aiheutti useita repeilemiskohtauksia on se vaan niin hauska hahmo. Semmoinen vähä reilu 12 tuntia siinä läpimenossa meni, mutta aikaan laskettu lakisääteiset kahvi-pulla-lätty -tauot.

Pääasiallisesti ohjaustyylinä olen käyttänyt Motea poikittain, joka on pieni yllätys itselleni ja en ole vieläkään ehtinyt muihin hirveästi koskea pieniä kokeiluja lukuunottamatta. Alkaa pikkuhiljaa tuntua etten koskekkaan, sillä sujuu peli motella sen verran hyvin. Kaverini puolestaan käytteli Cuben ohjainta. Koitettiin jossain vaiheessa tehdä vaihto, mutta kymmenen viiva kahdenkymmenen minuutin pelailun jälkeen oltiin kumpikin valmiita vaihtamaan ohjaimet takaisin omistajilleen. Yksi TODELLA ISO miinus tulee Classic ohjaimesta. On suorastaan tyrmäävää, että nintendo on jättänyt tuen wiimoten, ja siihen liitetyn classic-ohjaimen yhtäaikaisesta käytöstä pois. Jopa kolmannen osapuolen pelivalmistajat ovat osanneet hyödyntää tätä ominaisuutta nuntsan kanssa (esimerkkinä koronipa) joten kummastuttaa todella ettei nintendo itse ole älynnyt hyödyntää tätä ominaisuutta classic-ohjaimen kanssa. Nyt ei sitten auta kuin tyytyä kolmen pelaajan moninpeleihin.

Itse moninpeli on tosiaan hauskaa puuhaa, mutta Smash pallot otin itse pois käytöstä muutaman pelin jälkeen, joka paransi pelien tasoa huomattavasti, kun niistä aiheutuvia äkkikuolemia ei tule. Myös pronsentteja pois ottavia ruokia päätettiin poistaa, mutta kurpitsat ja sydämmet (jotka parantaa eniten) päätettiin jättää. Sitten niille tavaroille mitä jätettiin, päätettiin laittaa mahdollisimman nopea ilmaantumis-väli. Elikkä siis nyt miekkoja, tulikukkia, kurpitsoja, yms oikeasti hyödyllisiä esineitä tulee usein, joka pitkittää otteluita ja tekee niistä paljon mielenkiintoisempia. Ai ai sitä tunnetta kun päräyttää kaverin pihalle areenalta heittämällä trampoliinilla päin pläsiä. On se vaan niin hunajata hunajata :D

Lempiukoksi on tässä vaiheessa kehkeytynyt R.O.B. jolla on pirunhyvät lento-ominaisuudet ja kohtalaisen voimakkaat iskut. Tosin tätä ukkoa en ole ehtinyt moninpelissä testaamaan vaan pelkästään seikkailu-modessa. Hyvänä kakkosena tulee ehkäpä Kirby, Diddy Kong tai Lucario; en oikein osaa päättää. Joitain ukkoja on vielä avaamattakin, joten täytyy ehkäpä turvautua jossain vaiheessa netin ohjeisiin jotta nekin sais. Jotkut hahmoista on omasta mielestäni ainakin aika turhia, mutta kyllä sieltä jokaiselle oma suosikki on aina löytynyt. Itse esimerkiksi en pidä Olimarista ollenkaan, kun taas kaverini pitää sitä yhtenä lempihahmoistaan. Meta Knight on aluksi ihan kiva pikku veijari, mutta itse ainakin kyllästyin siihen melko nopeasti, kun tehokkaita iskuja ei ole käytännössä yhtään. Lentoiskut on ihan hyviä kyllä, mutta pienissä kentissä ne johtaa helposti itsemurhaan, kun niiden jälkeen ei pysty enään lentämään. Jos satut menemään ohi menevän iskun seurauksena reunan yli niin se on menoa se.

Laajan hahmo ja kenttäkategorian lisäksi kaikkea kivaa pientä pelattavaa on mukavasti. Pesäpallomailalla tullut hakattua säkkiä pienen tovin ja kolikkoammunnassa kaikki yli 3500 kolikkoa ammuttu jo loppuun. Paria niistä demoista koitin, mutta aikarajoituksen vuoksi ei napannut. Olisi nyt ollut edes yksi kokonainen kenttä kustakin. Seikkailutilan lisäksi myös eventit on mukavaa puuhaa kaksistaan varsinkin Hardilla kun niitä ei ihan niin helposti läpi pääsekkään. Niitäkin tullut mätättyä muutama kenttä jo läpitte. Classic- tilaa en ole vielä ehtinyt koittamaan, mutta tänään illemmalla olisi tarkoitus sitä koittaa. Nettipeliä testailen heti kun saan langallisesti wiin nettiin; on ollut jo pidemmän aikaa tuo WiFi -connectori jotenkin kummasti hajalla että toisinaan toimii hyvin ja toisinaan hyvin huonosti.

Kenttäeditorilla oon tehnyt vasta yhden kentän, mutta sitä sitten lisää kunhan ehdin. Aluksi noita käytettäviä osia on kyllä tosi köyhästi. Sinällään vähän turhaa tuommoinen rajoitus ainakin omasta mielestäni. Saisi olla heti aluksi kaikki mahdolliset osat.

Pelitunteja on kertynyt yhteensä varmaan jotain päältä 20 tuntia kahvitaukoineen kaikkineen. Enempää sanottavaa ei nyt tähän hätään löydy, eikä kyllä varmaan tarvikkaan löytyä. Täytyypä tästä mennä välillä vähän reippailemaan pihalle ettei ihan nörtiksi leimaudu :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jees, tänään kävin pelin hakemassa prismasta. Yllätys oli melkoinen kun ei suostu pyörimään, ilmoittaapi vain että "unable to read disc", mitäs nyt? Muut pelit kyllä pelittää, esim SMG. Auttaako joku päivitys tms?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

oon nyt KAI kaikkien tänne laittaneiden friend codet lisännyt ja yritän laittaa privaa kaikille!
lisätkää ihmeessä mun kanssa: 5327-2380-6079
kiitos
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Huh huh ei oo ehtiny kirjottaa tänne mitään pariin päivään kun oon pelannut vaan SSBB:tä kavereitten kaa :D Se Subspace Emissary oli mun mielestä aika tylsä mutta olihan se pelattava läpi et saatas ne kaikki ukot. Hahmoista taidampi pelailla eniten Toon Linkillä, Marthilla ja Meta Knightilla.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Super Smash Bros. Brawl -onlineyhteistö on nyt pystyssä! Käykää liittymässä ja pistkää onlinepuolen keskustelua sinne puolelle pystyyn. Myös peliseuranhaut ym. sinne puolelle. Keräsin sinne listan Friend Codeista, joten ilmoittakaa jatkossa sinne numeronne.
 
Ylös Bottom