717 metriä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
paljonkos ootte lyöny hiekkasäkkiä ganondorffilla?
en oo saanu ku joku 260m :\
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
717 metriä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
mulla on muistaakseni 151 trophyä, pari äijää puuttuu vielä, ainakin falco ja mewtwo ja se mr game&watch jne
Muistaakseni 350mLainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Totta. Mutta Link ei ole enää paras kun on oppinut pelaamaan Ganondorfilla ja Jigglypuffilla. Kirby on myös erinomainen ja tuleehan Mewtwollakin joskus voitettuaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Minun mielipiteeni Linkistä:No joo,on se ihan hyvä.Ganondorf on hyvä kans,Ja Kirby.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Totta. Mutta Link ei ole enää paras kun on oppinut pelaamaan Ganondorfilla ja Jigglypuffilla. Kirby on myös erinomainen ja tuleehan Mewtwollakin joskus voitettua
Mulla on vähän sama juttuLainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Itselläni on semmoinen niin sanottu vaihtelu.Pelaan yleensä jollain hahmolla,mutta vaihdan sitten kun hoksaan jonkun muun hahmon että"hei tällähän pelaa hyvin"Ensin pelasin Linkillä,sitten muistaakseni Donkey kongilla,ja Nyt yleensä Mewtwolla,Young Linkillä ja Donkey kongilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Ganon kyseli siitä Ganondorf-lyöntituloksesta.
1184.7m
Hahmojen yhteistulos siinä 11700-11800m paikkeilla, en muista tarkasti.
Ja guideja en oo käyttänyt, ne on avuttomille pelaajille, jotka eivät osaa tehdä mitään itse.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Hienot tulokset sinulla. Miten tuo Ganondorfin ennätys syntyi?
Mitä noihin guideihin tulee, niin miten se tekee pelaajan avuttomaksi? Nythän kyseessä ei ole mikään walktrough, jossa paljastetaan kaikkien esineiden ja salaisuuksien sijainti, vaan kyse on home runissa käytetyistä tekniikoista. Eihän urheilijatkaan opi tekniikoita, jos ei olisi olemassa tietoa, jota esim. valmentaja on opiskellut kirjallisuudesta. Se että soveltaa opittua itse käytännössä ei tee ketään avuttomaksi. Totta kai on kunniotettavaa, että olet itse opiskellut, mutta ei se tee oppaiden lukijoista sen kädettömämpiä. Vai meinaatko, että joku pikkukiinalainen tulee kaikkien guiden lukijoiden kotiin hakkaamaan säkkiä puolestamme? Harjoittelu tekee metsurin ja sitä rataa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Mewtwo
315.1m
All-Star moden saat kun saat käyttöösi kaikki 25 hahmoa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LooPy
Miten SSBM saa Blue/Red Trophyja. Gamefaq kertoi jostain All-star modesta, mutta en ole sellaiseen vielä törmännyt.
Nimittäin ei todellakaan jaksa kiinnostaa pelata 301 Vs. Matsia saadakseen trophyja.
Oma ennätykseni vähän päälle 400 m.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW
Itse gurullahan on tuossa vaatimaton score, jos vielä on voimassa. Smashia ylöspäin muutama kerta ja säkin alareunaan smashi oikealle. Menee helposti jopa mulla 360m:n.