Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

No voi sun...mikä säkä!:mad:

Kun sitä pelaa parikytä kertaa niin maila voi tulla jo ihan alussa.Silloin Time olisi jotain vähän yli 5 sekuntia,Siis JOS...
 
Kertokaa jotain mikä hieman vaikeuttaisi peliä.Ssbm tietokonevastustajat ovat jopa 9-tasolla liian helppoja.Siinä ei tarvitse kuin hämätä niitä,ottaa rinnuksista kiinni,ja Heittää ulos areenalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Kertokaa jotain mikä hieman vaikeuttaisi peliä.Ssbm tietokonevastustajat ovat jopa 9-tasolla liian helppoja.Siinä ei tarvitse kuin hämätä niitä,ottaa rinnuksista kiinni,ja Heittää ulos areenalta.
Pelaa yksin tiimissä kolmea L-9 computeria vastaan. Se on mielestäni vaikein. Ja handicap vielä avuksi.
 
Täs on se kusetus minkä taannoin löysin

Play as Sonic or Tails
Sonic teams two stars make cameos as warriors. heres how you get e'm: achieve a high score of 20 ko's with anyone character in cruel melee. then sonic and tails will then both challenge you beat'em and get them. Finish classic mode with either for special suprise.


Lainattu:www.chaptercheats.com

Täyttä puppua eikö niin?:rolleyes:.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Täs on se kusetus minkä taannoin löysin.

Täyttä puppua eikö niin?:rolleyes:.
Aivan. Tämä oli muistaakseni jonkin saitin aprillipila. Se on vain levinnyt oudon laajalle.
20 vastustajaa kaatuu cruel meleessä, mutta ei näy Sonicia eika Tailsiä.
 
Tuostahan joku kehitti monia eri versioita, esim pitäisi saada yhteensä 1000 tappoa Cruel Meleessä. En ole saanut niin montaa(ei lähellekään ;)) mutta ei tuokaan ole totta. Ja jos olisi vielä jotain lisähahmoja, niin Sonic ja Tails eivät varmasti olisi ne. Luultavammin joku Nintendon oma hahmo, vaikka Sega kuinka olisikaan yksin Nintendon pelikehittäjä. Mitä se ei ole.
 
Onkos kukaan saanut vielä Tom-Nook palkintoa.

Muuten tiedättekö Tempun että kun pitää L-nappia pohjassa samalla kun valitsee tason niin tasoon tulee vaihtoehtoinen musiikki.Huskaa ei hyödyllistä:)..
 
Onkos kukaan saanut vielä Tom-Nook palkintoa.

Muuten tiedättekö Tempun että kun pitää L-nappia pohjassa samalla kun valitsee tason niin tasoon tulee vaihtoehtoinen musiikki.Hauskaa ei hyödyllistä:)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Onkos kukaan saanut vielä Tom-Nook palkintoa.

Muuten tiedättekö Tempun että kun pitää L-nappia pohjassa samalla kun valitsee tason niin tasoon tulee vaihtoehtoinen musiikki.Hauskaa ei hyödyllistä:)...
No, minulla on 286 palkintoa, eli luultavasti minulla on Tom Nook.
Onko se niin, että Captain Olimar-palkinnon saa vain jos on save Pikministä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

No, minulla on 286 palkintoa, eli luultavasti minulla on Tom Nook.
Onko se niin, että Captain Olimar-palkinnon saa vain jos on save Pikministä?

Noh,sen saa vain jos asettaa muistikortin jossa on pikmin tallennus.Kämästä että pitää ostaa uusi peli(tai lainata kaverilta)jotta saa jonkun palkinnon.

Olen jo kauan meinannut kysyä tätä mutten ole kerennyt:

Mikä siis on Teidän mielestänne paras ja ylivoimaisin hahmo Ssbm:ssä

Itse kannatan varmaan...DK:Ta;) .
 
Ite ruukaan käyttää Linkkii (aikusta) ja Ganondorfii.

*Kuvittelee*: Olis nuoren linkin siasta ollu se Oni link tai se kun käyttää Majoras mask:issä sitä maskii. :-)
 
No voimakkaimmasta en osaa kyllä sanoa, mutta mikäli haluan voittaa, valitsen joko Samusin, Ganondorfin, Y. Linkin tai Luigin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
No voimakkaimmasta en osaa kyllä sanoa, mutta mikäli haluan voittaa, valitsen joko Samusin, Ganondorfin, Y. Linkin tai Luigin.

Tai ajatelkaa jos sais pelaa Giga-Bowserilla.Oisko vähän kivaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Voittotarkoitukseen valitsen yleensä aina jomman kumman Linkin.

Minun mielipiteeni Linkistä:No joo,on se ihan hyvä.Ganondorf on hyvä kans,Ja Kirby.


Kokeilkaa tätä:Aukaiskaa joku poke-pallo,ja jos sieltä tulee Zapdos(iso keltainen sähkölintu)niin ottakaa vastustajaanne rinnuksista kiinni älkääkä päästäkö irti.Tulee ihana Fiilis kun joku Grillautuu kädessäsi:D.Tämä toimii myös Tiimipelissä.Toinen pitää kiinni ja toinen paukuttaa vastustajaa kuin vessanpytyn kantta.
 
Ylös Bottom