Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
...defeat Giga Bowser in Adventure Mode
Giga Bowseri Adventuressa? MITEN!!!!1111
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
...defeat Giga Bowser in Adventure Mode
Tutki tätä threadia.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cubefan
miten saaa hrc 400m antakaaa vinkkejä!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Muuten, niille jotka eivät ole testanneet, tämä on ainakin minun ja ystävieni mielestä hauskaa, eli kokeilkaapa:
Vaihda kieli saksaksi.
Säädä TV:n äänenvoimakkuus melko kovalle.
Mene Sound Test:iin ja valitse sounds: others ja numero 30.
Kyllä sieltä muitakin hauskoja löytyy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Aika huimia nuo kaikki, mutta varsinkin tuo Ganondorfin 11000+feetin tulos on jo ihan sairas.
Wheeow!Olen saanut Ganondorfilla vaivaiset 491.Mitäs tässä kisaamaan tuollaisia määriä vastaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Hahmoja minulla on 25 kappaletta, eli kaikki. Trophyja muistaakseni 209. Kenttiä minulla on siten, että yhtään ?-ruutua ei ole. Se kai tarkoittaa, että kenttiä ei tule olemaan enempää? Minulla on Poke Floats, Brinstar Depths, Big Blue, Mushroom Kingdom II ja... oliko niitä enempää?
Siis PAL-versiossa Home run contestissa yli 400 m.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Yoshi's Island (N64) - Get over 1300 ft in the home run contest to unlock this stage. The best way I've found is to use Yoshi and jump real low and use his down+A move in the air (he kicks a bunch of times). Doing this once should do around 33% damage to the sandbag, so do it a few more times, then grab the bat (which is to the left of you when you start by the way) and smash (tap right and hit A) the sandbag.